Jumlah Paparan Halaman

28 Ogos 2015

11street Berada Di antara 10 Iklan Yang Paling Popular Di YouTube Malaysia

Posted by   on

11street berada di antara10 teratas dalam didambakan iklan YouTube di Malaysia Leaderboard bagi separuh pertama 2015. Dibintangi superstar Korea Lee Min Ho dan pelakon akan datang Malaysia Emily Chan, iklan komersial bertajuk "We Meet Again" telah menerima lebih 1.86 juta paparan hari ini, mendapati dirinya dalam liga yang sama seperti iklan oleh syarikat-syarikat seperti Malaysia Airlines dan Maxis.


Wong Siew Lai, Naib Presiden Pemasaran untuk 11street saham yang untuk jenama untuk ditonjolkan dalam YouTube ini kedudukan, bersebelahan dengan jenama yang telah lama seperti ini adalah satu pencapaian yang besar, seperti 11street sahaja dilancarkan di Malaysia tiga bulan lalu. Sejak itu ia telah berkembang untuk menjadi salah satu pasar terbesar di negara ini.

Tiga bahagian iklan bertema bertemakan "Cari Apa Cinta di 11street" telah dilancarkan pada bulan Mei. Iklan - mencari lebih seperti filem pendek daripada iklan - ditembak di Korea yang menampilkan kisah cinta antara pasangan yang sangat berminat untuk membeli-belah dalam talian untuk membawa jenama 11street lebih dekat dengan pengguna di Malaysia. Objektif jelas dicapai, seperti yang diketengahkan oleh penyenaraian dalam Iklan YouTube Leaderboard Malaysia.

Sajith Sivanandan, Pengarah Urusan Malaysia, Vietnam, Filipina dan New Pasaran Baru Muncul di Google berkata, "Dengan YouTube iklan Leaderboard, kami mahu meraikan 10 iklan bahagian di YouTube yang bergema paling dengan orang di seluruh negara dalam tempoh 6 bulan yang lalu. "

"Dalam era keemasan ini video, YouTube menawarkan orang platform untuk menyambung, memberitahu dan inspirasi kepada orang lain di seluruh dunia. Pada masa yang sama, ia memberi jenama cara yang berkesan untuk berinteraksi secara langsung dengan penonton sasaran. Debut 11street dalam 10 teratas daripada iklan YouTube Leaderboard Malaysia adalah bukti positif bahawa mereka berjaya menterjemahkan nilai usul jenama itu ke dalam kandungan video yang menarik kepada penonton mereka, "Sivanandan menambah.

Wong saham lagi, "Dari perspektif pembinaan jenama, ini adalah satu pencapaian penting bagi 11street dan kami amat terharu dengan jumlah sokongan daripada pengguna Malaysia. Kejadian kita pada Leaderboard adalah penting kerana ia bermakna kita berjaya dalam mencapai rakyat dengan menghiburkan kandungan samping menggalakkan mereka untuk membeli-belah dalam talian. Ia juga akan mencetuskan kami untuk menerbitkan iklan video yang lebih menarik ke Youtube pada masa depan. "

Dalam "Kami bertemu lagi" iklan, kaitan antara jenama duta 11street, Lee Min Ho dan Emily Chan, mempamerkan nilai-nilai jenama bukan sahaja 11street yang amanah, kemudahan dan harga yang kompetitif tetapi juga menunjukkan pelbagai besar produk dan kemudahan membeli dalam talian terhadap latar belakang hubungan romantis yang mula berkembang. Setiap episod berakhir dengan slogan, 'Cari Apa Cinta di 11street'.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter