Jumlah Paparan Halaman

28 Ogos 2015

Honor 7 Tawaran Smarts Dan Gaya Untuk Pengguna Digital

Posted by   on

Honor hari ini memperkenalkan versi Eropah telefon pintar perdana Honor 7 itu. Peranti sepenuhnya logam, yang bertujuan untuk pengguna digital, adalah yang dibina khas untuk kegunaan satu tangan dan termasuk pelbagai fungsi pintar Innovate dan keupayaan multimedia dikendalikan melalui butang berdedikasi pintar dan isyarat yang dibolehkan membaca cap jari.


Bercakap di majlis pelancaran produk itu di London, George Zhao, presiden kehormat, berkata: "Honor 7 merangkumi falsafah dan misi kami untuk membolehkan pengalaman  unggul internet mudah alih untuk generasi zaman internet. Dimensi yang tepat peranti dan kemasan logam menawarkan faktor bentuk dan rasa premium optimum, manakala keupayaan pintar dan multimedia memberi inspirasi kepada tindakan dan kreativiti. "

Zhao juga berkata dengan keputusan separuh masa pertama Honor bagi 2015 pada majlis itu, Beliau menyifatkan kejayaan untuk menghormati ini pelaburan yang stabil teknologi, sasaran khusus bidang digital, dan penggunaan perkongsian strategik untuk meningkatkan pengalaman Internet mudah alih. Sebagai jenama perintis, kehormatan akan menyimpan dan terus melabur dalam pasaran-pasaran utama seperti India, Rusia, Perancis dan United Kingdom.

Di antara semua kejayaan faktor Zhao dinamakan, dia menganggap perkongsian yang paling penting. Syarikat-syarikat kehormatan berusaha untuk mewujudkan pakatan dengan, katanya, tidak terhad kepada saluran jualan, tetapi meliputi semua kepentingan pribumi digital, termasuk hiburan dan perkhidmatan atas permintaan.


Melalui perkongsian yang meluas, Honor terus komited untuk mengukuhkan ekosistem dan mengesahkan kedudukannya sebagai perintis global komited untuk menyediakan pengguna dengan pengalaman mudah alih internet tanpa sempadan yang membolehkan mereka untuk melepaskan kreativiti mereka.

"Honor 7 dengan jelas membuktikan komitmen dan keupayaan kami," kata Zhao. "Ia kini terpulang kepada kita untuk mengambil pengalaman Internet mudah alih ia membolehkan ke tahap yang baru dengan rakan-rakan di Eropah bahawa bahagian dalam penglihatan kami."

Sejajar dengan usaha ini, kehormatan juga akan terus mendapatkan maklum balas daripada pelanggan, yang ia akan mengambil kira di dalam pembangunan produk masa depan.

Lagi sambil menambah komitmen kepada pelanggan, kehormatan akan menyediakan satu tawaran jaminan khas untuk pembeli Honor 7 di Eropah Barat. Tawaran yang digelar 3 + 3 VIP Pakej Jaminan, terdiri daripada jaminan peranti tiga tahun dan skrin jaminan selama tiga bulan dan akan disediakan pada semua Honor 7 pembelian di negara-negara yang ditetapkan peranti sebelum 31 Oktober, 2015.
Logam pepejal membina dengan reka bentuk tunggal tangan ergonomik
Badan logam sepenuhnya maruah 7 ini adalah berhawa menolak dengan salutan seramik, menawarkan kemasan premium tanpa kesilapan. Ergonomik 5.2-inci menyarungi peranti dan butang kedudukan yang berhati-hati dan sensor Sementara itu membolehkan untuk operasi ergonomik satu tangan seperti tidak pernah sebelum ini.

Teknologi cap jari lebih bijak yang bercakap kepada keperluan pengguna
Rangka bebas Pembaca Honor 7 ini logam cap jari membolehkan pesat 360 darjah cap jari pengesahan dari pelbagai sudut dan juga mempunyai keupayaan pembelajaran sendiri yang membolehkan ketepatan pengimbasan dipertingkatkan melalui halus semula rakaman-the cap jari berdaftar semasa digunakan. Pembaca juga menyokong kawalan isyarat intuitif yang membolehkan pengguna untuk melakukan segala-galanya dari jawapan panggilan untuk mengambil gambar.

Keupayaan prestasi dan penalaan untuk sentiasa berhubung
Mendapat kuasa yang sentiasa bijak Hisilicon octa-core Kirin 935 pemproses dengan A53 dan & berkesan 3GB RAM dan 16GB ROM persembahan, Honor 7 mempunyai otot untuk menawarkan prestasi yang konsisten lancar. Sementara itu berbentuk L Its papan litar menghapuskan kemungkinan terlalu panas.

Dan apabila ia datang kepada hubungan, Signal + teknologi Huawei dan reka bentuk dwi-antena yang pintar membolehkan untuk rangkaian dengan isyarat kuat yang akan dijumpai pada 80 kali kelajuan purata peranti yang sama.

Ditambah pula dengan 3,100mAh bateri yang tahan lama, yang menawarkan siap sedia yang luar biasa dan penggunaan masa serta belakang dan keupayaan cepat-pengisian, Honor 7 adalah teman yang ideal untuk ke sentiasa dan -active.

Multimedia mungkin untuk melepaskan kreatif dalaman anda
Keupayaan unggul multimedia maruah 7 ini dipermudahkan sebahagiannya oleh 20 MP belakang menghadap kamera, yang dikuasakan oleh Sony IMX 230 sensor dan PDAF teknologi pantas memberi tumpuan Honor yang membolehkan lensa f / 2.0 aperture untuk menguasai rendah sungguh menarik ini yang jelas cahaya keadaan imej dalam masa 0.1 saat. Sementara itu RMK8 hadapan menghadap kamera menawarkan sudut luas f / 2.4 kanta aperture dan terbina dalam LED flash. Dilengkapi dengan keupayaan Honor 7 ini peningkatan imej dan ciri panorama, ia mengambil gambar diri sendiri atau groufie alat yang sempurna.

Bagi kreatif cenderung Honor 7 menawarkan pelbagai penapis peribadi, manakala mod Good Food yang membuat mengambil gambar makan profesional gred mudah. Peranti ini juga dilengkapi dengan keupayaan cahaya lukisan revolusi di mana pengguna boleh membina imej seni meriah.

Reka bentuk intuitif dan fungsi pintar
Dibina untuk mentakrifkan semula pengalaman Internet mudah alih, Honor 7 menawarkan keupayaan yang luar biasa pintar dibantu sebahagian oleh kunci pintar, butang tambahan diletakkan di sebelah kiri sampingan yang peranti yang boleh digunakan untuk solek carian Google on-the-go. Pembaca cap jari sama kedudukan yang baik di belakang peranti sementara itu juga berfungsi sebagai pencetus kamera, membolehkan pengguna untuk mengambil selfies tanpa perlu menyesuaikan Honor 7.

Untuk kemudahan tambahan, Honor mempunyai keupayaan suara lebih, seperti keupayaan untuk bangun dari tidur dengan arahan yang ditetapkan, seperti "Honor yang dihormati". Ikut bahawa sehingga dengan "di mana yang anda" dan peranti akan menghubungi anda untuk anda menunjukkan lokasi.

Honor 7 juga membuat mengambil screenshot mudah menyerah kalah dengan ciri-paip, yang di mana pengguna hanya perlu tekan pada skrin dua kali dengan tulang ketuk jari mereka untuk menangkap skrin penuh serta-merta.

Ketersediaan dan Aksesori
Honor 7 boleh didapati dalam dua warna, Misteri Gray dan Fantasi Perak. Harga dan tarikh keluaran di Malaysia akan diumumkan tidak lama lagi.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter