Jumlah Paparan Halaman

28 Ogos 2015

Logitech Permudah Bersambung PC Anda ke TV Di Ruang Tamu Dengan Papan Kekunci

Posted by   on

Logitech mengumumkan Keyboard Logitech® Wireless Touch K400 Plus, papan kekunci ruang tamu yang membolehkan anda dengan selesa mengawal skrin komputer anda pada TV anda. The K400 Plus mempunyai pelbagai wayarles sehingga 33 kaki dan pad sentuh bersepadu, menjadikan ia mudah untuk aliran filem, rancangan TV, muzik dan hiburan lain pada PC anda dari sofa anda.

"Ruang tamu adalah tempat di mana kita datang untuk berehat, melayan diri kita sendiri dan berhubung dengan rakan dan keluarga," kata KP Sim, Logitech Pengurus Negara Malaysia, Filipina dan Brunei. "The Logitech Wireless Keyboard K400 Plus menjadikannya mudah untuk menyambung PC anda ke TV dan mencari kandungan Internet."

Membina off popular Logitech Wireless Touch Keyboard K400 itu, K400 Plus mempunyai touchpad bersepadu responsif dengan kawalan kursor laras, menjadikannya padat papan kekunci dan tetikus penyelesaian semua-dalam-satu. Butang pintas memberikan anda akses mudah untuk kawalan kelantangan dan menu navigasi, dan butang anak panah intuitif membantu anda sampai ke hiburan digital anda dengan cepat.


Direka untuk ruang tamu moden dalam kelabu neutral, Logitech Wireless Touch Keyboard K400 mempunyai reka bentuk yang tipis yang menjadikan ia mudah untuk menyimpan dan telah bulat-dua belah pihak untuk keselesaan, menjadikannya keyboard yang sesuai untuk semua orang. Dengan yang telah dipasang bateri yang tahan sehingga 18 bulan, ia menyediakan jam tanpa henti hiburan tanpa gangguan.

Harga dan Ketersediaan
Logitech Wireless Touch Keyboard K400 Plus boleh didapati pertengahan Julai di semua penjual semula yang dibenarkan bagi harga runcit yang dicadangkan adalah RM159 termasuk GST. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.logitech.com/K400Plus atau blog kami.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter