Jumlah Paparan Halaman

4 September 2015

Rakyat Malaysia Menggunakan Talian Online Untuk Memenuhi Nafsu Travel dan Membeli-belah

Posted by   on

Ia adalah masanya sebagai rakyat Malaysia mencari tawaran pelancongan terbaik untuk melawat setiap sudut globefor yang berikut dua belas bulan. Mereka juga adalah mereka yang gemar mengembara berdasarkan kajian oleh TripAdvisor, di mana rakyat Malaysia meningkat purata pengembara bajet tahunan mereka sebanyak 17% daripada AS $ 2,056 (RM6,710) pada tahun 2013 kepada AS $ 2,414 (RM7,878) pada 2014.


 Berdasarkan trend berterusan dan ketersediaan pilihan perjalanan murah dan aksesori pada talian laman membeli-belah 11street terkemuka, memberi kemahuan anda untuk perjalanan tidak perlu menjadi mahal - terutamanya jika anda adalah jenis orang yang hanya suka melancong. Jadi merebut senarai hajat anda untuk destinasi kegemaran kerana semua yang anda perlu lakukan untuk pengalaman percutian dapat dilupakan adalah untuk merancang lebih awal dan baik.

Sumber untuk tawaran pelancongan teramat murah

Ada negara yang dalam fikiran tetapi tidak pasti apa jenis mengenai aktiviti tanah dan penglihatan lokasi melihat untuk melawat? Jika anda mahu melihat negara yang baik tanpa sakit kepala merancang masa anda di sana, ia membantu untuk sumber untuk bajet pakej lawatan yang merangkumi tempat penginapan dan membawa anda ke yang terbaik untuk berehat, makan dan membeli-belah tempat. Hal ini membuat anda dengan perbelanjaan wang lebih pengalaman tambahan atau membeli cenderamata.


Jika anda telah membeli penerbangan ke Bali, Krabi atau Beijing, menuju ke 11street untuk menyemak mereka Mini-Holiday menawarkan dengan sehingga 26% diskaun ke atas pakej terpilih yang akan menjaga tempat penginapan anda, makanan dan lawatan bersiar-siar. Selain itu, terdapat pakej untuk Bangkok, Myanmmar, Koh Samui, Kuching dan banyak lagi. Jika negara-negara ini tidak ada dalam senarai anda, sentiasa mencari dari 24 Ogos - 12 SEPTEMBER, sebagai tapak 11street akan menganjurkan Pameran Perjalanan dengan tawaran hebat ke pelbagai lokasi seperti Hong Kong, Macau dan Korea.


Pembelian diskaun bayaran masuk

Jika anda adalah perancang untuk perjalanan, kemungkinan besar bahawa anda akan mencari yang terbaik hiburan dan pengangkutan tiket untuk percutian anda yang termasuk dalam bajet. Cari semua yang anda perlukan dan banyak lagi dengan e-baucar diskaun sehingga 33% di seluruh pelbagai aktiviti di tanah. Ini termasuk kemasukan ke Hong Kong Disneyland, Hong Kong Ocean Park, Bangkok Calypso Carbaret, Universal Studio Singapore dan Akuarium Singapura. Bahkan ada tiket pengangkutan dengan diskaun sehingga 34% untuk perkhidmatan pengangkutan 3D / 2N Pulau Pinang dan bajet Pemindahan lapangan terbang ke KLIA dan KLIA2. Di luar Malaysia, menikmati diskaun sehingga 64% untuk Cape Town Hop on Hop Off-bas persiaran dan juga 7 hari Jepun Rail Pass yang boleh membantu untuk meregangkan dolar anda lagi.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter