Jumlah Paparan Halaman

2 Disember 2015

Logitech Sediakan Pelbagai Hadiah Istimewa Krismas Ini

Posted by   on

Disember adalah hanya sekitar sudut. Dan dengan itu, begitu juga percutian kegemaran semua orang, Krismas! Pasti, ia adalah masa untuk renungan dan mendapat bersama-sama dengan keluarga dan rakan-rakan. Tetapi mari kita jujur, kita semua tidak sabar untuk hadiah-hadiah - dan banyak itu!


Oleh kerana ia adalah masa yang memberi, yang telah kami lakukan mengangkat berat untuk anda dan dipilih yang paling baik dari Logitech yang pasti untuk meletakkan anda dalam senarai yang bagus semua orang.

Untuk pelbagai tasker yang


Logitech K480 adalah hadiah yang sempurna bagi orang yang seolah-olah akan menjugel juta perkara sekaligus. Dengan K480, satu yang anda sayangi boleh menaip laporan pada komputer mereka dan, dengan jentik Mudah-Switch dail, bertindak balas kepada mesej Whatsapp pada telefon pintar mereka dan taip tweet pada tablet mereka. Bercakap tentang kecekapan! Jika salah seorang dari anda sayangi adalah Apple budak peminat atau Android setia setia, yang K480 direka untuk bekerja di mana-mana sistem operasi. Menang!


Logitech MX Anywhere 2 juga membuat hadiah yang sempurna untuk multi-tasker dalam hidup anda. Mempunyai sensor Darkfield Laser, lelaki kecil ini adalah tetikus paling maju mudah alih Logitech, mampu mengesan di mana-mana permukaan termasuk kaca. Apa lagi, roda tatal pada MX Anywhere 2 dilengkapi dengan hyper-cepat menatal, menjadikannya lebih mudah untuk mengimbas melalui dokumen lama. Ia juga dilengkapi dengan klik-untuk-klik mod untuk navigasi lebih tepat.

Untuk pencandu muzik

UE Boom pasti memberi anda beberapa perkara cenderahati serius dengan pencandu muzik dalam hidup anda. Dan mengapa bukan? Selain melihat sungguh sejuk, Boom UE pek beberapa kuasa yang serius. Ia speaker stereo pertama yang menawarkan bunyi 360 darjah dalam peranti berkuasa bateri. Dan jika itu tidak mencukupi, aplikasi Boom UE percuma wayarles boleh menyambung sehingga dua UE Booms untuk benar-benar mendapatkan parti bermula. Oh, dan ia datang dengan bateri boleh dicas semula 15-jam juga.

Untuk Aficionado muzik yang lebih suka kesucian penceramah hi-fi tradisional tetapi masih mahu aliran muzik dari peranti mudah alih mereka, cuma perlu lihat Logitech Bluetooth Audio Adapter. Peranti bagus serta-merta mengubah peralatan AV-sekolah lama menjadi penceramah mesra peranti mudah alih. Bercakap tentang hadiah yang mengekalkan pada memberi!

Untuk peminat permainan video


Anda tidak boleh pergi salah dengan papan kekunci Logitech G310 Atlas Dawn Permainan mekanikal untuk peminat permainan video dalam hidup anda. Menampilkan eksklusif Romer-G suis mekanikal Logitech, Logitech G310 menawarkan menggerakkan 25 peratus lebih cepat daripada standard papan kekunci mekanikal. Selain daripada itu, Logitech G310 juga dilengkapi dengan baik backlighting pusat pada kekunci untuk lebih bersih, pandangan yang lebih mudah dibaca.


Jika anda benar-benar mahu merosakkan peminat permainan video dalam hidup anda ini Krismas, ada cara yang lebih baik untuk menunjukkan kasih sayang anda daripada G29 Permainan Wheel Logitech. Ini budak buruk realistik merangsang rasa yang racecar terima kasih sebenar kepada maklum balas tenaga dwi-motornya. Logitech G29 juga dilengkapi sesak dengan ciri-ciri termasuk anti-tindak balas gear heliks, tangan dijahit kulit dibalut rim serta keluli tahan karat pendikit, brek dan pedal klac.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter