Jumlah Paparan Halaman

21 Januari 2016

Hotels.com Mobile App Dengan 3D Touch Teknologi Pengalaman Mengujakan Untuk Tempahan Hotel

Posted by   on

Aplikasi Hotels.com untuk iPhone 6s dan iPhone 6s Plus telah melancarkan satu ciri baru yang menggunakan teknologi Touch inovatif 3D untuk mempercepatkan pengalaman tempahan. Ia kini menawarkan akses satu klik kepada ciri-ciri tempahan yang paling popular iaitu tawaran tempat berdekatan anda, simpanan maklumat hotel, cari tempahan yang pernah anda buat dan ganjaran Hotels.com dengan sekali tekanan pada skrin utama apps anda.


"Satu pertiga daripada tempahan kami datang dalam melalui peranti mudah alih dan kami teruja dengan 3D Touch teknologi tawaran potensi Apple. Kami akan terus menggunakan teknologi canggih ini untuk membuat pengalaman tempahan yang lebih menarik." kata Dan Craig, Pengarah Kanan, Mobile di Hotels.com

Carian mudah di Spotlight untuk iPhone dan iPad

Aplikasi Hotels.com untuk peranti mudah alih menjalankan iOS 9 kini menawarkan teknologi baru, mudah untuk menggunakan ciri-ciri carian. Dengan meleret ke bawah pada skrin utama pengguna iPhone atau iPad anda boleh mencari apa-apa dalam aplikasi dan pautan dalam hak untuk ia dengan satu klik.

3D Touch adalah generasi akan datang teknologi Multi-Touch Apple. Ia menawarkan satu cara yang baru untuk berinteraksi dengan 6s iPhone dan iPhone 6s Plus. Selain biasa gerak isyarat Multi-Touch seperti Ketik, leret dan Pinch, 3D Touch kini menambah satu dimensi baru dengan mengesan berapa banyak tekanan digunakan untuk paparan. 3D Touch menggunakan sensor yang mengukur jarak antara penutup kaca iPhone dan lapisan latar dan menggabungkan ini dengan data yang disampaikan oleh lain sentuh dan pecutan sensor.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter