Jumlah Paparan Halaman

21 Januari 2016

Nikmati Kemakmuran Tahun Baru Cina Dengan 11street

Posted by   on

Lunar Tahun Baru Cina adalah masa yang semua orang meraikan untuk berharap, kerana ia membawa bersama-sama keluarga dan rakan-rakan untuk membunyikan tuah dan kekayaan bagi tahun yang akan datang. Yang membawa kepada musim perayaan ini, keluarga sering perlu berurusan dengan tekanan bersedia untuk makan malam perjumpaan itu, menganjurkan rumah dan membeli-belah untuk pakaian yang sempurna.
Untuk meringankan kebimbangan pembeli dalam tempoh ini, 11street (11street.my) akan menawarkan pelbagai barangan dalam pelbagai reka bentuk dan warna yang akan memenuhi setiap keperluan anda dan membantu menyelesaikan masalah belanja anda. Dengan 11street, tidak ada keperluan untuk menekankan kerana semua produk dan perkhidmatan yang boleh didapati dalam satu platform yang mudah dan aplikasi mudah alih supaya anda boleh membeli-belah bila-bila masa dan di mana sahaja. Selain itu, pembeli akan dapat menikmati barangan yang berharga rendah di negara ini melalui kategori 'Tawaran Shocking' yang datang dengan jaminan harga terendah - supaya anda boleh memberi jaminan bahawa anda membeli produk tulen yang berharga secara murah daripada tempat lain.

Jadi, untuk membantu anda melalui senarai semak tugasan lebih cepat, 11street telah menyusun barisan barangan yang berjaya akan menyambut anda dan keluarga anda ke dalam Tahun Monyet dengan nasib dan kemakmuran.


Bergaya merah bertemakan Tahun Baru
Suit-up! Keluarga dan rakan-rakan akan mengadakan persembahan fesyen mini pertandingan di perhimpunan kerana mereka memakai pakaian baru lagi tradisi mereka yang terdapat di 11street. Terdapat sesuatu untuk semua orang, ingat untuk berpakaian dalam warna yang kaya merah membawa tuah tahun baru! Ibu akan kelihatan menakjubkan dengan Peony beliau kapas Jacquard qipao cheongsam, manakala Ayah akan makan cepat-cepat suasana yang membosankan dengan merah menarik beliau Cina Tang Traditional Zhuang Red Jacket. Kanak-kanak pasti kelihatan hebat dalam pakaian Cina Traditional mereka untuk kanak-kanak.


Membawa Home Monyet Lucky
Oleh kerana ini merupakan Tahun Monyet, mendapatkan mendahului dalam menghias rumah anda dengan monyet bertemakan barang-barang seperti 2016 pelekat Tahun Baru Cina Hiasan Rumah. Tidak lupa juga berwarna merah barangan dihiasi seperti 2016 CNY Tang Lung Kemakmuran, Fortune Treasure set CNY dan angpau 2016 Tahun Baru Cina Monkey 'Ang Pau'. Untuk menyambut tuah ke rumah anda, letakkan 2016 kucing bertuah di pintu masuk rumah anda. Selain itu, 11street juga boleh mendapatkan Oasis Swiss Chefology Marble Ceramic 24cm Kaserol dengan tudung Kaca untuk tangan membantu di dapur semasa persiapan majlis makan malam!


Banyak Makanan Sejahtera
Apakah Tahun Baru Cina tanpa gigitan yang banyak dan minuman untuk menyegarkan diri anda panas? Dengan orang-orang seperti New Moon Abalone 454g dan Yi Lin Reunion Dinner Sosej Khas, 11street menawarkan pelbagai merawat lazat dan rasa untuk musim perayaan ini. Simbolik berair gula Mandarin Orange 4KG juga boleh didapati dengan penghantaran percuma, bersama-sama dengan karton minuman paket seperti Seasons NutriWell Chrysanthemum and Ice Lemon Tea. Karton minuman akan tiba di muka pintu anda secara percuma, jika anda membeli RM99 dan lebih setiap resit - kini yang benar-benar mengambil beban off tangan anda!


Angan untuk Kesihatan dan Umur Panjang
Orang Cina percaya bahawa hadiah adalah perwakilan kehendak kepada penerima - supaya memberikan mereka kesihatan dengan Korea Ginseng biji Teh 3g X 100T, NUMIT Bird Nest 120g Yan Zhan dengan Golden ukiran kotak Hadiah Kayu dan CNY Hamper HC16 yang akan membawa kebahagiaan sepanjang hayat. Pengguna juga boleh mengejutkan pelanggan mereka atau orang yang tersayang dengan hamper dari Eu Yan Sang Golden Kekayaan Hamper - tempoh promosi untuk produk ini bermula dari 23 Disember 2015 sehingga 31 Jan 2016.


Time-Out secara Tranquility
Untuk sesuatu yang unik, 11street juga menawarkan perjalanan supaya anda boleh menghabiskan masa yang berkualiti dengan ahli keluarga selepas semua kerumitan-pikuk sambutan Tahun Baru Cina. Jelajahi Muzium Istana Negara yang bersejarah dengan 5H4M di Taiwan atau menyembunyikan jauh dari bandar dengan percutian pantai yang santai di Port Dickson. Selain travels, 11street juga menawarkan pengalaman bufet makan lazat di Swiss-Garden Hotel & Residences Kuala Lumpur untuk memberi anda dan orang tersayang merawat.

Tahun Baru Cina ini, sebanyak 5,000 giveaways kupon harian sehingga 80% diskaun akan disediakan untuk dimuat turun pada siapa cepat dia dapat. The 11street 'Huat Huat ah ah' Pre-CNY tempoh promosi bermula dari 18 Jan hingga 4 Feb 2016, dan pembeli boleh log masuk ke laman web setiap hari dari 11:00 dan seterusnya menebus kupon. Untuk pengguna telefon bimbit celik, pengguna digalakkan untuk memuat turun App untuk mendapatkan baucar diskaun 90% bagi kali pertama 11street bimbit App pembeli. Ini sudah tentu akan mengurangkan perbelanjaan perayaan tahun ini.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter