Jumlah Paparan Halaman

7 Januari 2016

Tertikus Paling Berteknologi Tinggi Untuk Pemain Game Tegar Logitech® G502 Proteus Spectrum

Posted by   on

Logitech hari ini mengumumkan pengenalan Logitech® G502 Proteus Spectrum Gaming Mouse. Dengan menambah RGB lampu disesuaikan yang Logitech® G502 Proteus Spectrum, permainan tetikus jualan terbaik di dunia hanya mendapat lebih baik. Logitech G502 Proteus Spectrum masih mengekalkan sensor yang terbaik di dunia DPI, permukaan maju dan penalaan berat badan, tetapi kini memberikan anda lebih banyak ciri-ciri untuk meningkatkan permainan dan gaya anda.

RGB Lampu Customizable

Dipadankan dengan gaya dan persekitaran anda dengan melaraskan sehingga 16.8 juta warna dan kecerahan, menggunakan Logitech Gaming Software (LGS). Bawa tetikus anda untuk hidup dengan bernafas pola cahaya, atau set lampu anda untuk kitaran berterusan melalui spektrum warna. Lampu ini juga boleh disegerakkan dengan produk RGB lain Logitech G.

Tepat dan responsif Sensor optik

Logitech G502 Proteus Spectrum mempunyai sensor Logitech yang paling berkuasa dan tepat optik, PMW3366, untuk prestasi maksimum dan ketepatan pengesanan dan Logitech G Delta Zero ™ teknologi sensor optik eksklusif yang meningkatkan sasaran boleh dipercayai. Logitech G502 Proteus Spectrum juga menampilkan pelbagai DPI besar 200 hingga 12,000 dengan sensor pecutan sifar, melicinkan sifar atau penapisan dan sifar pixel pembundaran.


Baki merdu, Butang, permukaan dan berat badan

Tweak peribadi membuat semua perbezaan. Bagi tetikus yang terasa tepat untuk anda, melaraskan berat badan dan pusat keseimbangan melalui penempatan sehingga lima berat 3.6g dalam tetikus. Anda juga boleh memberi semula apa-apa perintah atau makro kepada salah satu daripada 11 butang diprogramkan, menggunakan LGS.

Dan untuk prestasi yang optimum, menentukurkan sensor terhadap ciri-ciri fizikal dan mencerminkan permukaan permainan ini. Penalaan permukaan mengoptimumkan sensor julat dinamik untuk dipadankan dengan sifat permukaan tetikus, yang mengakibatkan prestasi kelajuan tinggi maksimum dan jarak berlepas lebih rendah.

Bentuk selesa

Di genggaman getah bertekstur dan susun atur butang sesuai memastikan rasa hebat dan prestasi dari pertemuan pertama anda dengan tetikus. Selain itu, Logitech G502 Proteus Spectrum termasuk individu kiri dan butang kanan yang menyediakan platform yang tegar dan stabil, menyebabkan klik yang tepat, tahan lama dan memuaskan. Mekanikal mikro suis di bawah setiap butang menambahkan lagi suasana, kelajuan dan ketepatan. Dan, dwi-mod hyper-cepat tatal roda menawarkan dipertingkatkan klik untuk klik ketepatan dan kilat-cepat menatal untuk Web.

Harga dan Ketersediaan

Logitech G502 Proteus Spectrum membina kejayaan G502 Proteus Core - tetikus permainan yang paling laris berdasarkan pendapatan di seluruh dunia. Ketersediaan dan harga runcit yang disyorkan bagi G502 Proteus Spectrum adalah RM369 (termauk GST). 
Untuk maklumat lanjut, sila layari http://www.logitech.com/en-my/home





Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter