Jumlah Paparan Halaman

17 Februari 2016

Logitech MK235 Wireless Keyboard dan Mouse Combo Ciri-ciri Tahan Lama Dan Tahan Lasak

Posted by   on

Hari ini Logitech memperkenalkan papan kekunci Logitech® MK235 wayarles dan Mouse Combo, papan kekunci dan tetikus gabungan limpahan tahan dengan sambungan tanpa wayar dan reka bentuk yang tahan lama.

"MK235 Wireless Keyboard dan Mouse Combo menyediakan satu penyelesaian yang mudah dan boleh dipercayai - tanpa keluk pembelajaran - untuk pengguna desktop," kata KP Sim, Logitech Pengurus Negara Malaysia, Filipina dan Brunei. "Pilih sambungan dipercayai sekarang dengan persediaan plug-and-play yang mudah kombo ini."

Papan kekunci mempunyai susun atur biasa dengan kekunci anak panah bersaiz penuh, pad nombor dan semua kunci biasa yang anda perlukan, dan juga boleh melawat 15 kekunci fungsi. Dengan rawatan yang tahan lama, reka bentuk tumpahan-bukti dan anti-pudar, anda tidak perlu bimbang tentang kehilangan surat daripada kunci anda. Ia juga mempunyai dua sudut menaip laras dan kaki kecondongan kukuh. Selain itu, tikus mempunyai standard butang hidup / mati, pelbagai wayarles 10 meter dan Logitech Advanced Optical Tracking untuk mengesan pelbagai permukaan.

Baru Keyboard MK235 wayarles dan Combo Mouse dibina untuk bertahan dan menyediakan penyelesaian yang tahan lama yang membolehkan anda untuk menjadi lebih produktif untuk lebih lama.


Harga dan Ketersediaan

MK235 Wireless Keyboard dan Mouse Combo akan boleh didapati di Malaysia dari bulan Mac 2016 dan seterusnya daripada MCL Berhad dan M-Link System (M) Sdn. Bhd. Harga runcit yang dicadangkan untuk produk ini adalah RM 99 (termasuk GST). Untuk maklumat lanjut, sila layari http://www.logitech.com/en-my/home.


Mengenai Logitech

Logitech bentuk produk yang mempunyai tempat sehari-hari dalam kehidupan manusia, menghubungkan mereka kepada pengalaman digital yang mereka sayangi. Lebih 30 tahun yang lalu, Logitech mula menghubungkan orang ramai melalui komputer, dan kini ia mereka bentuk produk yang membawa orang bersama-sama melalui muzik, permainan, video dan pengkomputeran. 
Cari Logitech di www.logitech.com.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter