Jumlah Paparan Halaman

17 Februari 2016

ShopBack Malaysia Memberi Sehingga 100% Cashback Secara Online Bermula 22 Februari

Posted by   on

ShopBack Malaysia, laman Cashback di Asia Tenggara, akan menawarkan sehingga 100% Cashback untuk menambah membeli-belah dalam talian untuk rakyat Malaysia pada hari lahir pertama mereka iaitu 22 Februari 2016. Dari keperluan harian untuk peralatan, Rakyat Malaysia digalakkan untuk mendapatkan 24 jam perjanjian eksklusif dari lebih 500 peruncit dalam talian melalui Shopback.my.


Gil Carmo, Country Head of ShopBack Malaysia berkata: "Cashback adalah alat penjimatan yang sangat popular untuk pembeli dalam talian di Barat. Sejak ShopBack memperkenalkan konsep di Asia Tenggara, ramai pembeli telah mendapat manfaat daripadanya di mana pembeli Malaysia telah ditunaikan lebih daripada RM 4M pada tahun 2015 sahaja.

Pembeli tempatan membentuk kira-kira 1% daripada penduduk Malaysia -. yang bermakna masih terdapat peluang yang besar bagi kita untuk mendekati yang lain dan mendidik mereka untuk menggunakan ShopBack untuk mendapatkan lebih banyak simpanan "

Gil Carmo, Country Head of ShopBack Malaysia

Popular peruncit online seperti Agoda, Booking.com, Groupon, HappyFresh, Hermo, Lazada, Qoo10, Photobook Malaysia, Rahsia Supermodel ini, Taobao, dan Zalora menyertai ini dijual rebat tunai terbesar dari selepas tengah malam (00:01) pada 21 Februari 2016 hingga tengah malam (00:00) pada 22 Februari 2016.

Pembeli boleh mengharapkan tawaran diskaun, kod promo eksklusif, pertandingan, dan Cashback daripada 50% kepada 100% pada elektronik khas rumah, alat mudah alih, pakej pelancongan, penginapan hotel, kecantikan dan fesyen, serta barang-barang runcit pada hari acara tersebut.


"Lebih ramai rakyat Malaysia membeli dalam talian pada masa kini dan sama dengan program kesetiaan peruncit tradisional ', ShopBack Malaysia membantu pembeli untuk menyelamatkan lebih baik kerana kami memberi ganjaran wang tunai dan bukan kredit. Pendaftaran adalah percuma dan pembeli boleh mendapatkan Cashback dalam hanya dua langkah mudah - mendaftar / login ke akaun anda, pilih peruncit dalam talian dan terus ke kedai. Pembeli akan menerima e-mel pada jumlah yang diperolehi dalam masa satu hari, dan ia kemudian boleh dipindahkan ke akaun bank tempatan sekali status menjadi tebus. Ia adalah satu proses yang sama sekali mudah. ​​"Tambah Gil.

ShopBack memasuki Malaysia pada 22 Februari 2015 dan ia telah muncul sebagai tapak bahagian Cashback di negara ini, dan juga di rantau SEA. Ia berfungsi bersama-sama dengan pelbagai jenis lebih 500 antarabangsa dan tempatan peruncit dalam talian untuk memberi ganjaran kepada pembeli dengan wang tunai keras selepas mereka membuat pembelian dalam talian melalui platform.

Untuk maklumat lanjut, sila layari www.shopback.my atau ikuti kami di Facebook www.facebook.com/shopbackmalaysia






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter