Jumlah Paparan Halaman

10 April 2016

Logitech Menyediakan Video Apps Untuk Pesidangan Secara Dalam Talian

Posted by   on

Hari ini Logitech mengumumkan transformasi dengan kerjasama pasukan. Logitech GROUP menyediakan audio dan berkualiti tinggi HD sidang video untuk kumpulan sehingga 14 orang, atau sehingga 20 dengan mikrofon pengembangan pilihan. Logitech GROUP adalah berpatutan dan membolehkan organisasi untuk menggunakan konfigurasi sistem bilik yang sama bagi mana-mana komunikasi bersepadu, persidangan web atau aplikasi persidangan video yang anda telah gunakan. penyelesaian mengatur dalam beberapa minit dan adalah mudah untuk digunakan, yang membolehkan mana-mana ruang mesyuarat menjadi pelbagai guna ruang kerjasama video yang fleksibel.

 

"Sehingga kini, orang yang ingin bekerjasama atas video berhadapan dengan pilihan di antara memasang sistem yang dibina dengan harga tinggi atau kesesakan sekitar komputer riba yang yang diletakkan pada akhir jadual. Ini menyebabkan satu pengalaman yang miskin dengan rakan sekerja dibungkus bersama-sama seperti sardin atau jatuh daripada bingkai, "kata KP Sim, Logitech Pengurus Negara Malaysia, Brunei dan Filipina. "Logitech GROUP menyediakan yang terbaik daripada kedua-dua dunia, penyelesaian yang berpatutan dioptimumkan untuk bilik besar dengan bidang yang luas pandangan dan jernih kualiti audio. Selain itu, ia bekerja dengan hampir mana-mana perisian UC atau kerjasama video dan begitu mudah untuk digunakan bahawa anda tidak memerlukan sokongan IT untuk membantu mendapatkan mesyuarat anda bermula. "

"Sistem persidangan video tradisional tidak lagi satu-satunya pilihan untuk syarikat. Kita lihat suasana yang berkembang penyelesaian kategori-ingkar menggunakan peralatan video audio di dalam bilik mesyuarat untuk menyambung ke PC atau peranti mudah alih, "kata Andrew W. Davis, rakan kongsi kanan di Wainhouse Penyelidikan. "Kelas ini berkembang pesat penyelesaian yang mudah untuk digunakan dan kos rendah mewujudkan pasaran baru yang penyelesaian tradisional tidak boleh mencapai. Dengan portfolio ConferenceCam itu, Logitech mempunyai kedudukan kepimpinan yang kukuh dalam pasaran baru muncul ini."

 

Logitech GROUP, pengganti kepada Logitech ConferenceCam CC3000e popular, mempunyai dupleks penuh, anggun pembesar suara menyampaikan bunyi yang segar, jelas, dan dapat didengar oleh semua orang dalam mesyuarat. kes logam yang membantu meningkatkan prestasi akustik, dan dengan memencilkan mikrofon dan pembesar suara ia menyediakan kualiti audio premium. Gabungan empat mikrofon omnidirectional, echo akustik dan bunyi-membatalkan teknologi menyampaikan realisme perbualan. peserta persidangan boleh bertutur dalam diameter 20 kaki di sekitar pangkalan, atau melanjutkan julat untuk 28 kaki dengan mikrofon pengembangan pilihan. Ia juga boleh digunakan dengan peranti mudah alih Bluetooth® didayakan untuk panggilan audio.

Kualiti video 1080p membawa video HD penuh ke persidangan panggilan, membolehkan peserta mesyuarat dengan jelas membaca ungkapan, isyarat bukan lisan dan pergerakan. Medan 90 darjah luas pandangan dan pan dan kecondongan kawalan lancar meningkatkan kerjasama dengan membuat ia mudah untuk melihat semua orang di dalam bilik. On-board H.264 dengan pengekodan video berskala membebaskan bandwidth dengan meletakkan pemprosesan video dalam kamera, menyebabkan aliran video yang lebih lancar. Dan zoom HD 10x Lossless membolehkan peserta untuk memfokuskan kepada close-up objek dan kandungan papan putih dengan detail yang luar biasa dan kejelasan.

GROUP membantu perniagaan memudahkan kerjasama antara tenaga kerja diedarkan dengan aplikasi disahkan perisian (Dioptimumkan untuk Microsoft® Lync® 2013, disahkan untuk Skype untuk Cisco Jabber® Perniagaan, dan WebEx® riba) dan menambah baik integrasi dengan ahli-ahli Program Logitech Kerjasama, memastikan pengalaman yang lancar dengan hampir semua platform persidangan video. GROUP berfungsi dengan sebarang peranti pengkomputeran dengan sambungan USB (PC, Mac ® atau Chromebook ™).

Harga dan Ketersediaan

Logitech GROUP telah sedia ada daripada MCL Berhad dan M-Link System (M) Sdn. Bhd pada harga runcit yang dicadangkan adalah RM 5,500. Mikrofon pengembangan akan disediakan untuk RM 1,490. Kedua-dua harga adalah termasuk 6% GST. Untuk maklumat lanjut, sila layari http://www.logitech.com/en-my/home.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter