Jumlah Paparan Halaman

25 Julai 2016

Logitech Mendedahkan Lebih 70% Rakyat Malaysia Lebih Suka Produk Tanpa Wayar

Posted by   on

Persisian pengkomputeran terbaik datang tanpa sebarang syarat. Ini adalah sentimen yang diterima apabila Logitech Malaysia, peneraju global dalam reka bentuk dan inovasi untuk peralatan peribadi dan permainan berlari baru-baru ini dalam talian pungutan suara 'Gadget Obsessed' mereka. Dijalankan melalui laman Facebook jenama itu, suara menerima 50 responden, dengan perpecahan antara 26% perempuan dan 71% lelaki. suara terdiri daripada soalan yang direka untuk mengumpul data penting yang akan membantu Logitech lebih memahami keperluan yang sentiasa berubah-pengguna Malaysia. 


Ini era teknologi yang bergerak pada kadar yang cepat dan ia adalah penting untuk sentiasa meningkatkan diri dengan pengetahuan untuk bersaing. Sebagai jenama yang memberi tumpuan kepada inovasi dan kualiti, kajian Logitech bagaimana pengguna menggunakan peranti digital mereka, dan pemerhatian ini digunakan untuk membantu pereka dan jurutera syarikat itu dalam mewujudkan pengalaman yang lebih baik dengan peranti ini. "Pada Logitech, kami sentiasa mencari untuk mencipta produk yang penting kepada pengguna. suara membawa kita semakin hampir ke arah menyediakan lebih banyak produk pengguna-centric untuk memenuhi keperluan pengguna kami, "kata KP Sim, Logitech Pengurus Negara Malaysia, Filipina dan Brunei. 

Responden perempuan disenaraikan ciri-ciri seperti mudah alih (89% undi), tanpa wayar (78% undi), hayat bateri (78% undi), pelbagai sambungan tanpa wayar (67% undi) dan ergonomik (67% undi) lima keutamaan mereka apabila memilih papan kekunci. Sementara itu, lima keutamaan responden lelaki 'adalah wireless (88% undi), hayat bateri (75% undi), ergonomik (63% undi), estetika (58% undi) dan nilai untuk wang (58% undi). 



KP Sim menjelaskan bahawa keutamaan pengguna terhadap unik keyboard pelbagai peranti Logitech K780 berpunca daripada keupayaan untuk menyambung dan kawalan lancar sehingga tiga peranti itu. Pada sentuhan butang, pengguna boleh menghubungkan dan bertukar-tukar antara komputer, tablet dan telefon bimbit yang meningkatkan fleksibiliti dan produktiviti. Sebaliknya, responden yang sedang mencari untuk mudah, hari-hari papan kekunci telah menyebut tentang papan kekunci tanpa wayar Logitech MK235 dan kombo tetikus sebagai peranti sehari-hari yang boleh dipercayai, susun atur papan kekunci biasa dengan pad nombor menjadi faktor menang. 

Ke atas tikus keputusan pembelian, terdapat seolah-olah menjadi perlawanan antara pemain dan bukan pemain. Secara kolektif, kedua-dua kumpulan keutamaan sambungan tanpa wayar (91% undi), hayat bateri (73% undi), dan responsif dan kelajuan (68% undi) lebih ciri-ciri lain seperti saiz, estetika dan keupayaan pengesanan permukaan. 



Perbezaan kecil dalam perintah mereka keutamaan boleh dikaitkan dengan kecenderungan responden terhadap kecekapan puncak. Logitech G900 Chaos Spectrum permainan tetikus, misalnya, adalah tanpa wayar, tetikus cekap kuasa yang menyediakan ketepatan pengesanan yang luar biasa untuk permainan sempurna, sementara yang baru dilancarkan Parti Collection M238 rayuan kepada masyarakat bukan perjudian dengan reka bentuk yang aneh tetapi menyeronokkan dan menawarkan sebuah rangkaian tanpa wayar sehingga 10 meter, ditambah pula dengan pengesanan optik maju. 



"Permintaan yang semakin meningkat untuk Internet dan peranti mudah alih telah mengubah cara hidup rakyat Malaysia, bekerja dan bermain, manakala hyper-sambungan juga telah mengubah keutamaan pengguna apabila ia datang untuk memilih produk yang menawarkan pengalaman yang terbaik dalam talian dan luar talian. Menggunakan peranti yang betul dengan fungsi yang sesuai adalah penting dalam memastikan aktiviti harian boleh dilaksanakan dengan lancar dan produktif, tidak kira tempat atau masa. Terutamanya, ini adalah satu komitmen yang Logitech akan terus menjaga dengan pengguna dan peminat di negara ini, "berakhir kata Sim.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter