Jumlah Paparan Halaman

3 Ogos 2016

Kenapa Tiada Note 6 Tiba2 Keluar Galaxy Note 7

Posted by   on

Apa yang anda dapat apabila anda mengambil skrin melengkung Samsung Galaxy S7 Edge dan menambah stylus? Galaxy Nota 7, yang Samsung melancarkan Ogos 2 di New York.


Betul, Samsung melonjak terus dari Nota tahun lepas 5 dengan Nota 7. Dan itu sedikit pelik, tetapi cukup mudah untuk membalut otak anda sekitar kerana Nota 7 ini skrin dibentuk, kamera 12 megapiksel, penyimpanan diperkembangkan dan lapisan kalis air membawa ia lebih dekat dengan siri S7 tahun ini daripada Nota tahun lepas. Sejak Galaxy S7 dan S7 Edge adalah dua daripada telefon terbaik tahun ini, dengan kamera yang sangat baik dan hayat bateri, itu bukan keturunan yang tidak baik.

Samsung Galaxy Note 7 Yang Selamat Untuk Dibeli Di Sini 

Daripada apa yang saya lihat setakat ini, Nota 7 jatuh sejajar sebagai, peranti yang hebat berkuasa tinggi yang helah stylus mengambil Nota untuk peringkat seterusnya. Di atas kertas, ia membetulkan kekurangan terbesar Nota 5, walaupun kita perlu menguji sepenuhnya telefon untuk mengesahkan ini. Dan jika anda telah membeli sebuah S7 atau S7 Edge, jangan bimbang - tidak ada perubahan yang cukup untuk meninggalkan anda di belakang pada ciri-ciri teras telefon anda.


Berikut adalah perbezaan antara Nota 7 dan Nota 5: 

 Skrin melengkung (lebih tajam, landai kurang daripada Edge S7)
    USB-C port pengecas (telefon pertama Samsung untuk menerima pakai standard yang baru)
    Iris pengimbas untuk membuka kunci telefon dengan mata anda
    Gorilla Glass 5 skrin (telefon pertama dengan teknologi skrin baru Corning)
    Lebih sensitif, S Pen stylus tepat
    badan telefon tahan air dan S Pen
    slot kad MicroSD (seperti telefon S7)
    bateri yang lebih besar (3500 mAh berbanding Nota 5 3,000 mAh)
    Better kamera cahaya rendah
    New helah S Pen, seperti pembesaran dan GIF membuat
    Stylus tidak akan terjebak jika anda jem ia mundur;
    Blue Coral pilihan warna (ia besar)

Di sini adalah bagaimana Nota 7 dibandingkan dengan S7 Edge:


Jadi - jika S7 Edge dan Nota 7 hampir kembar perkakasan, yang Nota 7 untuk? pengguna kuasa. Samsung mensasarkan orang-orang yang mahu telefon dengan barang-barang yang paling, dan Nota ini meluncur stylus dan penulisan tambahan, lukisan dan alat navigasi memberikan semua perkara.

Harga memainkan peranan yang besar dalam sama ada atau tidak anda perlu mendapatkan telefon (lihat di bawah). Nota biasanya yang paling mahal dalam barisan Samsung, dan ia adalah Pen S yang anda bayar. Dengan S7 dan S7 Edge pilihan stylus-kurang sebagai benar-benar sama yang lebih besar, saya tertanya-tanya jika Nota 7, sejuk seperti itu, akan menggulung menjadi telefon terlalu banyak untuk semua tetapi penagih stylus paling bersemangat.

Nota 7 adalah mahal ia adalah salah satu daripada telefon Samsung yang paling mahal kerana ia membina begitu banyak kira model Samsung yang lain. Di Amerika Syarikat, anda sudah boleh preorder Nota 7 dalam Coral Blue, Black Onyx dan Perak Titanium, tetapi bukan emas. A pembawa Beberapa telah mengumumkan penetapan harga serta promosi pakej di mana anda boleh memilih Gear Fit 2 atau kad memori 256GB.






1 ulasan:
Write comments
  1. hmm.... ape barang samsung guna lenovo laa gempakk!! samsung cepet hang boooooo!!!

    BalasPadam

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter