Jumlah Paparan Halaman

24 September 2016

8 Sebab Untuk Dapatkan Honor 8

Posted by   on

Time dah gaji ni rasa nak beli phone baru nak gantikan yang dah lama ni.


Nak cari phone murah dan canggih tapi jenama apa yer? 

Nak beli kat mana pulak yek?

Yerrr! Boleh beli online kat Lazada ala 'Effortless Shopping' online paling banyak barang dan promosi hebat-hebat. Dengar kata Lazada akan mengadakan Lazada's My Cybersale tak lama lagi. Tapi tu nanti saya cite kat last sekali macam mana korang boleh beli macam-macam dengan promosi gila-gila. Kat Lazada juga ada jual phone jenama Honor 8, macam best tapi apa yang menariknya phone ni.


Kenapa mesti Honor 8?


Jom selongkar apa yang boleh buatkan korang rasa nak dapatkan telepon Honor 8 ini sekarang juga.

1) Penampilan elegant dan maskulin


Bagi seorang lelaki yang mengutamakan penampilan bukan sahaja diri tapi juga aksesori yang dibawa setiap hari termasuklah phone. Jadi dengan Honor 8 ini gaya dan rekabentu yang licin, elegen dan ergonomik memukau sesiapa yang memandangnya.


So kalau bawa phone ni kemana-mana sahaja rasa yakin dan lebih nampak penampilan diri seorang yang modern. Suka tengok warna baru phone ni terutama warna biru atau gold lebih menonjol.

2) Rakam dan videokan memori terindah


Bagi saya yang memang suka ambil gambar pemandangan terutama yang cantik dan menarik dan simpankan dalam telepone. Itu menjadi perkara utama yang dititik beratkan bila nak beli phone mestilah kameranya. Kamera depan dan juga belakang mesti lebih tajam dan lebih cantik bila gambar diambil.



Sebab tu phone Honor 8 ini dicipta dengan 12MP kamera belakang dan 8MP kamera depan untuk selfie bagaikan seorang bintang. Kalau lelaki mereka lebih suka untuk ambil video jadi bila kamera ada auto-focus dan juga profesional mode lagi video lebih cantik dan kemas. 

3) Rasa Selamat dan rasa yakin 



Keselamatan data dan juga apa sahaja yang disimpan dalam phone juga kena dilindungi. Dengan fungsi fingerprint 0.4 second unlock dibelakang phone ia akan memberi keselamatan lebih kepada phone dan segala isi dalamnya. Tak perlu nak ingat-ingat password lagi hehehe. 

4) Lebih pantas lebih banyak boleh buka


Dunia bergerak pantas dan segala kerja mesti dilakukan dengan pantas dan cepat. Termasuklan untuk mengakses file atau internet. Jadi dengan Honor 8 ini mereka menggunakan 2.3 GHz octa-core CPU dan juga 4GB RAM yang lebih hebat seperti bermain game.


Kelajuan dalam membuka file dan menggunakan banyak apps dalam satu masa kini bukan halangan untuk tidak bertindak lebih daripada biasa. Jadi hidup lebih mudah kerja lebih cepat dengan phone ini.


5) Kuasa bertahan lebih lama 


Kalau laju pun tapi cepat kaput tak guna juga bukan. Biar phone kita boleh digunakan dalam masa yang maksimum tertutama dalam waktu kecemasan. Kalau phone beteri asyik habis jer susah juga tambahan pula bateri meletop lagi bahaya.


Dengar cite bateri Honor 8 ini boleh tahan sehingga 1.22 hari untuk penggunaan yang kerap.  Kerana masa mencemburui kita setiap hari fungsi fast-charge boleh cecah 47% kuasa dalam pengecasan selama 30minit sahaja cepat bukan.

6) Kepintaran menguasai diri 


Lagi penting adalah akses internet yang tiada batasan bila-bila masa. Dalam phone ni bila korang tengok betul-betul manualnya ada tambahan Smart dual-band WiFi Support yang ia boleh switch pada frekuensi 2,4 GHz atau 5 GH.


Juga fungsi Smart Control 4.0 bagaikan ada seorang pembantu rumah yang memudahkan kerja korang. Dimana korang boleh kawal lebih daripada 5000 jenama barangan elektrik dirumah hanya dengan melalui kawalan phone. Seperti mengawal tv dan juga aircond, jadi kalau hilang remote boleh guna phone Honor 8 untuk remote semua barangan di rumah anda. 

7) Kemerduan dan ketajaman menghiburkan 


Tak seronoklah kalau tidak dapat mendengar dan menonton movie di phone dengan sound yang hebat, betul tak. Phone ini ada high-quality speaker untuk aktiviti yang paling disukai oleh orang lelaki.


Satu lagi kalau kita gunakan fungsi hand-free ketika bercakap sambil memandu tiada sebarang gangguan bising atau suara yang putus kerana mereka menggunakan high-gain microphone yang memastikan perbualan terus lancar walau apa sahaja yang korang buat.

8) Pandangan lebih sihat 


Kita hari-hari mesti pandang phone tak kisah la walaupun tiada apa-apa kerja sekali pun mesti nak mengadap phone lebih dari mengadap isteri sendiri. Jadi kesihatan mata akan terganggu dengan pandangan yang kerap terhadap skrin phone betul tak.



Tapi dengan teknologi eye-care mereka mempunyai kuasa mengeluarkan cahaya biru yang mengurangkan ketegangan mata bagi mereka yang setiap masa mengahadap telepone terutama kaki game dan juga kaki movie seperti saya. 

Kat mana nak beli phone ni?


So rasanya 8 sebab ini dapat membantu saya dan juga memberi pengetahuan kepada korang untuk membuat pilihan membeli telepone Honor 8. Cuma sekarang harga lah pula menjadi penilaian bukan. Sekali lagi diingatkan ada promosi sempena dengan :-

Lazada's My Cybersale 

Berlangsung pada 26-30 September 2016




Dapatkan cepat sementara stok masih ada.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter