Jumlah Paparan Halaman

14 September 2016

DiGi Challenge For Change Memanggil Anda Seorang Developers, Designers Dan Coders

Posted by   on

DigiCFC telah mempunyai 3 Top Idea! Kini mereka memerlukan anda untuk membuat idea-idea ini menjadi realiti!

Sertai mereka sekarang sebagai pemaju dan menjadi sebahagian daripada kesan komuniti anda di kecil cara namun penting manakala berdiri peluang untuk memenangi hadiah wang tunai RM50,000, RM10,000 & RM10,000 masing-masing!


Berikut adalah Top 3 Idea untuk pertimbangkan! Daftar salah satu pasukan di www.digicfc.my dan mendapatkan URS sekarang. Pasukan berdaftar juga akan dihubungkan dengan ideators untuk mendapatkan lebih banyak pandangan dan pemahaman!

Fasa 2 Timeline

Sekarang sehingga 21 Oktober 2016 Tempoh Pembangunan
5 Oktober 2016 Demo Day (untuk mendapatkan maklum balas daripada mentor)
3 November 2016 Final Pitch

Anda mungkin atau mungkin tidak juga mendengar bahawa Hari Demo yang sedang berlaku! Ini adalah di mana anda boleh mendengar sendiri dari Ideators dan pakar-pakar yang ada di padang mengenai cara-cara untuk meningkatkan model membangunkan anda! Berikut adalah butiran mengenai Hari Demo:

Tarikh: 5 Oktober 2016
Masa: 19:00-09:30
Tempat: Studio @ Digi D'rumah

Ketika menghadiri Hari Demo akan memberikan anda maklumat yang relevan dan bermanfaat yang berkaitan dengan fasa pembangunan anda, ia tidak wajib untuk anda untuk hadir. Walau bagaimanapun, kami amat menggalakkan anda dan rakan sepasukan anda untuk datang dan mendapatkan pandangan.


Ambil perhatian penyerahan yang bagi idea membangunkan anda berakhir pada 21 Oktober. Pastikan anda menghantar idea-idea anda sebelum tarikh akhir! Untuk maklumat lanjut, sila e-mel kepada kami di change@digi.com.my atau WhatsApp kami di +6016 6688 015.

EDDY: A Edugame Bahasa Isyarat oleh Mohd Zuhairi bin Zulkiflee
Apl dengan teknologi bantuan untuk pendengaran kanak-kanak terjejas dan bisu melalui edugames.

Good People Today oleh Mazlan Abd Malik
Satu aplikasi yang crowdsources dana untuk membantu pesakit yang memerlukan bantuan kewangan terutama untuk prosedur perubatan yang kompleks.

FOOD NINJA oleh Yong Wei Shian
Satu aplikasi untuk mengurangkan sisa makanan dengan penyumberan luar makanan belum habis kepada pihak bermanfaat berkaitan dan perniagaan






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter