Jumlah Paparan Halaman

8 September 2016

Logitech Perkenal New Webcam Dioptimumkan Untuk Video Professional

Posted by   on

Logitech hari ini mengumumkan ahli terbaru portfolio perniagaan webcam, Logitech® C925e. Logitech C925e Webcam adalah yang dibina khas untuk sesiapa sahaja mencari pengalaman kerjasama video dipertingkatkan. Dengan sambungan plug-and-play USB, webcam adalah alat plug-and-play yang bekerja dengan hampir mana-mana video atau web permohonan persidangan. 


Logitech Webcam C925e menyediakan ketajaman video (1080p / 30fps), 78 ° bidang pandangan, dan omni-arah mikrofon dwi stereo direka untuk komunikasi yang jelas dari ruang kerja terbuka kepada pejabat rumah ke pejabat swasta. Selain itu, kamera ini mempunyai kolam shutter privasi dalaman yang membolehkan pelanggan untuk menyekat akses kamera apabila Webcam tidak digunakan. 



Logitech Webcam C925e boleh didapati bermula pertengahan bulan September dan seterusnya daripada pengedar, MCL Bhd dan Sistem M-link (M) Sdn Bhd. Harga runcit yang dicadangkan untuk produk ini adalah RM 549 (termasuk GST)


Adalah disahkan dan berkelayakan bagi kebanyakan PC gred perniagaan atau Mac yang dibolehkan aplikasi video dan persidangan web, termasuk Skype untuk Perniagaan, Cisco Jabber dan WebEx, Zoom, Google Hangouts, dan banyak lagi. Untuk maklumat lanjut, sila layari http://www.logitech.com/en-my/product/c925e-webcam atau http://www.logitech.com/en-my/video-collaboration/partners/zoom







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter