Jumlah Paparan Halaman

18 November 2016

Ultimate Ears Bunyi Yang Tiada Tandingan Dengan UE Megaboom, UE BOOM 2 Dan UE ROLL 2 Speakers

Posted by   on

Hari ini, Ultimate Ears speaker mudah alih yang memenangi anugerah di Malaysia dengan UE Megaboom, untuk generasi akan datang speaker wayarles mudah alih yang memberikan lebih kuasa, lebih kukuh dan lebih bass daripada anda pernah alami sebelum ini dalam speaker mudah alih. UE juga memperkenalkan UE BOOM 2 dan UE ROLL 2, edisi terbaru kepada barisan yang berwarna-warni UE terhadap beach-, snow- dan speaker mudah alih tanpa wayar mana-you-go-bukti.

Ciri-ciri terbaru


• UE Megaboom blasts freakishly menakjubkan bunyi 360 darjah dengan bass jantung berdebar-debar. Dengan kalis air - IPX7 disahkan - dan noda-tahan kulit akustik, dan tahan lama merebut-dan-pergi reka bentuk, UE Megaboom membuat pengembaraan muzik anda kedua-dua hebat dan mudah. Plus, UE Megaboom berat kurang daripada 900 gram, mempunyai hayat bateri boleh dicas semula 20 jam dan 100 kaki pelbagai Bluetooth® wayarles, jadi anda boleh memastikan parti itu ke mana-mana.
UE Megaboom

• Direka untuk elakkan basah, berlumpur dan memukul, UE BOOM bunyi 2 blasts insanely besar dalam setiap arah. Speaker adalah kalis air (IPX 7), drop-bukti (daripada sehingga lima kaki tinggi), dan saiz botol air, jadi melekat dalam botol air basikal anda atau klip kepada beg anda. UE BOOM 2 juga 25 peratus lebih kuat dengan pelbagai wayar yang lebih panjang 100 kaki dan reka bentuk yang sama sekali kalis air. Ia mempunyai 15-jam sepanjang hari, hayat bateri sepanjang malam, plus, kawalan paip baru dan inovatif yang membolehkan anda untuk melangkau lagu, tanpa perlu mempunyai telefon yang di-tangan.

 
UE ROLL 2

• Sama ada di pantai atau backpacking, UE ROLL 2 membawa lebih kepada parti, dengan 15 peratus lebih mantap dan pelbagai wayar meningkat daripada 100-kaki, sambil mengekalkan anggun, reka bentuk bentuk cakera daripada ROLL UE asal. Berat dalam pada hanya 230 gram, ROLL UE 2 pek dalam bunyi yang lebih tanpa menambah saiz tambahan atau pukal. Ia juga dilengkapi dengan gelung tali bungee yang boleh dilampirkan kepada beg galas, gelung tali pinggang anda atau basikal, jadi anda boleh mengambil mana-mana sahaja dan tidak pernah menjadi tanpa muzik. Ia kalis air (IPX7 disahkan), drop-bukti dan dibina untuk menahan rentak, semua ketika menyampaikan bunyi epik di telapak tangan anda.

UE BOOM 2

Ultimate Ears juga mengumumkan PartyUp, ciri aplikasi baru yang membolehkan anda untuk menyambung lebih daripada 50 UE speaker wayarles dalam masa beberapa saat. Dengan aplikasi ini, anda secara wayarles boleh menyambung campuran UE BOOM, UE BOOM 2 dan spaker Megaboom UE bersama-sama, yang membolehkan anda untuk engkol sehingga muzik di tempat-tempat di mana tidak ada sistem bunyi yang lain boleh pergi, berkongsi muzik dan detik-detik dalam cara yang tidak sebelum ini mungkin.

Dengan percuma, over-the-air kemas kini untuk BOOM UE yang sedia ada dan aplikasi Megaboom UE, anda boleh dengan mudah melihat, memilih, drag dan drop orang disediakan untuk menyertai parti itu dalam hanya beberapa saat. Dari Siri dan Google Now integrasi suara kepada Ketik Controls, UE telah menambahkan beberapa ciri-ciri tambahan, terus membuka pengalaman untuk peminat muzik.

Kewujudan UE Megaboom, UE BOOM 2 dan UE ROLL 2


UE Megaboom, UE BOOM 2 dan UE ROLL 2 kini boleh didapati di semua Apple Stores Major, diikuti oleh kedai-kedai alat utama pada akhir November. UE Megaboom juga dengan harga runcit yang dicadangkan sebanyak RM 1,199.00 (termasuk GST), manakala BOOM UE 2 juga dengan harga runcit yang dicadangkan sebanyak RM 929,00 (termasuk GST). UE ROLL 2 juga dengan harga runcit yang dicadangkan sebanyak RM 449.00 (termasuk GST).

Kewujudan PartyUp


PartyUp boleh didapati melalui iOS® dan Android ™ kedai app. Ini peningkatan aplikasi berfungsi dengan BOOM UE, UE BOOM 2 dan UE Megaboom melalui BOOM UE dan aplikasi Megaboom UE. PartyUp tidak terdapat pada asal UE ROLL atau UE ROLL 2. speaker dijual secara berasingan. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.ultimateears.com.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter