Jumlah Paparan Halaman

3 Januari 2017

Lee Min-ho Dan Min Chen Wajah Baru OPPO R9s

Posted by   on

Superstar antarabangsa Lee Min-ho adalah wajah baru OPPO R9s yang diumumkan dalam iklan tv serta bersama-sama dengan artis Malaysia, Min Chen. OPPO Malaysia juga telah mengumumkan "Blind pre-order" untuk OPPO R9s bermula dari 2 Januari 2017 hingga 5 Januari 2017. Peminat hanya perlu mendepositkan bayaran sebanyak RM100 untuk mengambil bahagian dalam aktiviti pre-order OPPO R9s . Harga penuh yang R9s akan didedahkan pada tarikh pelancaran rasminya pada 5 Januari 2017. 

 


Peminat pelakon Korea ini boleh menonton teaser komersial di laman Youtube OPPO di sini https://youtu.be/yFIjp5TyleE. Salah satu tujuan utama untuk aktiviti pre-order ini adalah untuk menguji penerimaan orang ramai terhadap OPPO R9s dan duta produk barunya. Oleh itu, berkenaan dengan peminat OPPO dan produk R9s duta, syarikat itu menawarkan peminat peluang untuk menjadi antara yang pertama untuk mencuba OPPO R9s baru awal.



OPPO R9s boleh didapati dalam dua warna iaitu Rose Gold dan Gold. Pengguna boleh mula pre-order OPPO R9s di laman web rasmi OPPO Malaysia di sini http://www.oppostore.com.my/R9s_blind_preorder/ bermula pada 2 Januari 2017 hingga 5 Januari 2017. Untuk maklumat lanjut, sila layari Laman Web Rasmi OPPO.




Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter