Jumlah Paparan Halaman

17 Januari 2017

Manchester United Dan Uber Mengumumkan Perkongsian Global

Posted by   on

Manchester United dan Uber baru-baru ini mengumumkan kerjasama global, yang pertama seumpamanya untuk kelab bola sepak, yang akan meningkatkan pengalaman hari perlawanan peminat di Old Trafford dan bagaimana mereka berhubung dengan kelab pada skala global.


Sebagai sebahagian daripada perkongsian itu, yang Uber berdedikasi pengambilan dan menurunkan zon akan ditubuhkan di Old Trafford, mewujudkan cara yang mudah dan selamat untuk semua peminat untuk perjalanan ke dan dari permainan, dengan hanya beberapa paip telefon pintar mereka. Sejak beberapa bulan akan datang, Uber juga akan menghubungkan peminat di lebih 30 negara di seluruh dunia untuk Manchester United melalui beberapa pengalaman, termasuk di belakang kandungan adegan, membawa peminat bersama-sama pada hari perlawanan di mana sahaja mereka menonton, dan menghantar penunggang dan pemandu Teater terkenal di Club of Dreams.

Pengarah Urusan Kumpulan Manchester United, komen Richard Arnold: "Manchester United sentiasa mencari cara-cara di mana kita boleh meningkatkan pengalaman peminat kami dan hubungan kita dengan Uber akan membolehkan kita untuk melakukan ini dengan cara yang baru dan menarik.


"Penyokong akan memberitahu anda bahawa perjalanan ke dan dari permainan, sama ada mereka menontonnya di Old Trafford atau tempat lain di sisi lain dunia, adalah satu bahagian penting dalam pengalaman hari perlawanan, yang menyumbang kepada membina-up dan jangkaan hari. Bekerja dengan Uber kita akan melihat untuk meningkatkan pengalaman ini untuk kami 659 juta pengikut, kedua-dua rumah dan di luar negara, dengan membawa mereka semangat Old Trafford dan Manchester United melalui pelbagai pengalaman dan kempen interaktif. "

Amy Friedlander Hoffman, Ketua Pembangunan Perniagaan - Pemasaran Pengalaman Uber. "Uber memudahkan orang di seluruh dunia untuk berhubung dengan apa yang mereka mengambil berat tentang dan kini kami teruja untuk memberi sambungan kepada peminat Manchester United. "Kami teruja dapat bekerjasama dengan Manchester United bukan sahaja untuk membuat pengangkutan perlawanan hari tanpa batas, tetapi untuk menyampaikan peminat pengalaman yang luar biasa sepanjang musim ini, tidak kira di mana mereka menyokong dari."






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter