Jumlah Paparan Halaman

23 Februari 2017

GetDoc Buat Temujanji Doktor Melalui Mobile Applikasi

Posted by   on

GetDoc untuk mencadangkan satu perkongsian yang akan memberi manfaat kepada sesebuah organisasi atau syartikat. GetDoc menyelaraskan proses membuat temu janji dengan doktor melalui App mobile. Ia memberikan kemudahan dan akses yang luas kepada pengguna kerana ia bekerja dengan lebih daripada 2000 orang doktor dari 450 klinik di seluruh negara.


Tetapi apa yang boleh GetDoc lakukan untuk syarikat anda?


GetDoc sedar bahawa salah satu tugas yang penting dalam syarikat itu adalah untuk memastikan kakitangan bermotivasi dan mengekalkan kesihatan. GetDoc komited untuk membantu dalam semua urusan itu melalui 4 cara. Setiap yang akan menunjukkan pekerja anda bahawa anda adalah proaktif dalam menjaga kesihatan mereka. Makin sihat pekerja anda, lebih produktif pekerja anda!


Kesihatan Corporate Event 
- GetDoc mempunyai banyak hubungan dengan doktor di seluruh negara, yang membolehkan kita dengan mudah menganjurkan apa jua keadaan kesihatan, termasuk pemeriksaan kesihatan, ceramah kesihatan, bengkel, menderma darah dan lain-lain.

Membuat Pelantikan Perubatan
- Pekerja anda akan dapat untuk mencari klinik panel anda dan membuat temujanji melalui GetDoc segera untuk mengurangkan masa menunggu mereka di klinik.
- Anda akan dapat mengesan pelantikan doktor pekerja anda melalui GetDoc dan mengurangkan isu-isu dari ketidakhadiran.


GetDoc menyediakan Ganjaran
- GetDoc telah menyediakan ganjaran pada program kesetiaan sejagat. Kini pengguna boleh mengumpul mata daripada lawatan doktor mereka dan menebus ganjaran menarik dari perniagaan kegemaran mereka.

Treats GetDoc eksklusif untuk Staf Anda
- GetDoc boleh berunding satu pakej eksklusif untuk perkhidmatan perubatan tertentu yang anda perlukan, untuk membantu anda memastikan pekerja anda sihat dan memacu harga rendah.

Yang paling menarik, GetDoc akan melakukan semua ini untuk membantu syartikat anda lebih produktif dan sihat! Jika ini yang menarik minat semua, hubungi GetDoc melalui e-mel. Muat turun sekarang dimobile anda.









Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter