Jumlah Paparan Halaman

19 Februari 2017

Section1.com.my Gerbang Baru Beli Belah Secara Online

Posted by   on

Menggunakan internet untuk membuat perniagaan menjadi begitu cepat dan pantas di Malaysia. Ini kerana begitu banyak business secara online yang mula mendapat perhatian dihati pembeli di Malaysia. Bukan kerana mudah dan cepat juga promosi dan tawaran yang banyak membuatkan ia menjadi pilihan pembeli.


Kini muncul satu lagi gerbang beli belah secara dalam talian yang dibangunkan oleh penuntut-penuntut pelajar UiTM Shah Alam. Section1.com.my diambil semperna nama kampus utama UiTM Shah Alam yang menjadi induk kepada business online ini. 


Di Section1 ini menawarkan pelbagai produk daripada vendor-vendor yang baru bertapak juga yang telah stabil dalam dunia business. Paling utama mengumpulkan barisan selebriti popular tanah air yang juga melibatkan diri dalam bidang business ini. Antara mereka yang menjual produk dalam Section1 ini seperti Anis Al Idrus, Ziana Zain, Anzalna, Kaka Azraff, Wak Doyok, Hafidz Roshdi dan banyak lagi.


Di sini juga boleh dapat pelbagai produk dari pelbagai kategori yang kita selalu guna seharian seperti fashion, perkakasan rumah, aksesori, pekakasan elektronik, kesihatan, kecantikan, makanan dan macam-macam lagi. Mendaftar secara percuma dan tiada cas dikenakan ia pasti memberikan pengguna peluang membeli lebih selesa dan seronok. 

Bagi usahawan muda dan usahawan baru nak cari network jualan produk mereka boleh mula di sini. Ini kerana ia satu pletform yang bagus dan juga mampu membantu usahawan ini marketkan produk mereka dipasaran lebih luas dan jauh. Layari www.section1.com.my sekarang dan dapatkan pengalaman membeli belah secara peribadi. 





Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter