Jumlah Paparan Halaman

1 Februari 2017

The ENTERTAINER Applikasi Buy 1 Get 1 Free Pertama Di Malaysia

Posted by   on

Pertama di rantau ini yang membawa Buy 1 Get 1 Free insentif The ENTERTAINER, secara rasmi telah di lancarkan dalam parti eksklusif "Perfect Match" dengan media, influaencers media sosial rakan kongsi dan penaja di Jiro KL Bangsar Kuala Lumpur.


Boleh didapati di laman web atau melalui ENTERTAINER app, ENTERTAINER Malaysia 2017 kini penuh dengan lebih 1,200  Buy 1 Get 1 Free ditawarkan untuk hotel-hotel, restoran, kafe, tarikan percutian, aktiviti, spa-spa, kecergasan, pasar runcit dan banyak lagi. Hanya bayar untuk RM145, ahli-ahli ENTERTAINER bersedia untuk menjimatkan sehingga RM415,000 dalam simpanan eksklusif dengan set baru ini tawaran availabel tahun ini di tempat-tempat yang paling terkenal di negara ini, seperti Wondermama, San Francisco Coffee, AsterSpring, Mandara Spa dan banyak lagi.


Pada 2016, ahli-ahli ENTERTAINER di Malaysia menggunakan lebih 16,000 tawaran digital, dengan ahli purata penjimatan melebihi RM520. Kemas kini yang paling baru di App adalah pengenalan Smile, sistem mata wang maya yang membolehkan ahli-ahli untuk mendapatkan dan menghabiskan ganjaran sepanjang tahun. Ganjaran termasuk tawaran top-up, untuk apabila anda telah menggunakan ketiga-tiga di tempat-tempat ping tambahan dan banyak lagi kegemaran anda.



Melalui pembelian tahun 2017 produk digital, ahli-ahli ENTERTAINER juga akan menikmati akses eksklusif ke 'Worldwide Hotels', yang merangkumi Buy 1 Get 1 Free di lebih 500 hotel di seluruh Timur Tengah, Asia dan Afrika. Pilih hotel, resort, pangsapuri hotel, penginapan & sarapan dan rumah persinggahan di lebih 30 destinasi popular seperti Thailand, Vietnam, Dubai, Indonesia dan banyak lagi. Hotel Wordlwide termasuk jenama hotel internationnal iklan seperti InterContinental, Marriot, Fairmont, Sheraton, Radisson, Sofitel, Shangri-La dan Hyatt. Sama ada anda mencari untuk staycation yang menenangkan di sini di KL atau di luar negara dan pengembaraan, Worldwide Hotels adalah tiket anda untuk penjimatan hebat.


The ENTERTAINER 2017 App boleh di muat turun secara percuma di iOS atau Andriod. Hari ini, ENTERTAINER ini menawarkan 35 produk di 40 destinasi di 14 countires. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web www.theentertainerme.com sekarang.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter