Jumlah Paparan Halaman

18 Mac 2017

Logitech Memecah Rekod Dengan Memenangi Sembilan Anugerah Di iF DESIGN AWARDS 2017

Posted by   on



Logitech mengumumkan bahawa ia memenangi sembilan anugerah berprestij di iF DESIGN AWARDS untuk untuk 2017. Ini adalah tahun ketujuh berturut-turut iF iaitu organisasi reka bentuk Jerman, telah mengiktiraf Logitech. Jumlah kemenangan tahun ini adalah satu rekod baru untuk Logitech. iF DESIGN AWARDS diiktiraf Logitech untuk reka bentuk produk di banyak kategori, serta identiti jenama dan pembungkusan produk.

Sembilan produk yang telah memenangi anugerah termasuk:
  1. Logitech K780 Multi-Device Wireless Keyboard
  2. Logitech BRIO 4K Pro Webcam
  3. Logitech G Pro Gaming Mouse
  4. Logitech G900 Chaos Spectrum Gaming Mouse
  5. Logitech G Prodigy Series
  6. Logitech POP Home Switch
  7. Logitech BASE
  8. Logitech brand identity
  9. Logitech G product packaging

"Ia adalah misi kami untuk dihormati untuk inovasi di mana-mana kategori kita bermain, pada dasarnya, untuk menjadi sebuah syarikat Design," kata KP Sim, Pengurus Logitech Malaysia, Filipina dan Brunei. "Design adalah di tengah-tengah proses pembuatan produk kami, memanfaatkan kekuatan sejarah dan berkembang kami dalam bidang kejuruteraan. Kami benar-benar berbangga dengan pengiktirafan oleh iF dan komuniti reka bentuk yang lebih besar. iF DESIGN AWARDS adalah satu penghormatan yang hebat, salah satu kami akan cuba untuk hidup sehingga dengan meletakkan reka bentuk di tengah-tengah segala yang kita lakukan. "

iF DESIGN AWARDS menghormati produk berdasarkan kriteria seperti inovasi dan penjelasan, fungsi, estetika, tanggungjawab dan kedudukan. Diiktiraf sebagai simbol kecemerlangan reka bentuk di seluruh dunia, anugerah ini telah dihakimi oleh 60 pakar-pakar dari lebih daripada 20 buah negara.





Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter