Jumlah Paparan Halaman

2 Mac 2017

Perhatian Kaki Game Logitech G Memperkenalkan Mechanical Gaming Keyboard

Posted by   on

Baru-baru ini Logitech mengumumkan perluasan keyboard permainan mekanikal dengan papan kekunci Logitech® G610 Orion Blue Backlit Mechanical Gaming. G610 Orion adalah papan kekunci mekanikal bersaiz penuh yang mengintegrasikan teknologi industri terkemuka dan kualiti pembinaan dalam reka bentuk yang unik yang direka untuk memberikan prestasi puncak untuk pengalaman permainan yang tulen. keyboard ini mempunyai Cherry MX suis Blue mekanikal, serta LED backlighting putih cerah disesuaikan dan kawalan media yang berdedikasi.
 
"Peminat Keyboard mahu pelbagai pilihan," kata KP Sim, Logitech Pengurus Negara Malaysia, Filipina dan Brunei. "Keyboard G610 Orion baru kami menyampaikan teknologi industri terkemuka dan kualiti pembinaan di bersih, reka bentuk yang canggih."
 
Pure Design Performance-Driven
Setiap aspek keyboard - dari butir-butir yang paling mudah, seperti tekstur matte cap jari pelekat dan kabel Jalinan tahan lama, untuk maklumat yang paling kompleks, seperti maju backlighting utama LED - tepat Kejuruteraan. Hasilnya ialah teknologi industri terkemuka dan kualiti pembinaan di bersih, reka bentuk yang canggih.
 
Cherry MX Suis
Logitech G610 Orion Blue menampilkan Cherry MX suis mekanikal, yang standard industri dalam papan kekunci mekanikal. suis Cherry MX dinilai lebih 50 juta ketukan kekunci dan menggerakkan tepat untuk pengalaman permainan yang boleh dipercayai. suis Cherry MX Blue mempunyai sentuhan dan maklum balas boleh didengar.
 
Customizable LED backlighting
Menggunakan Perisian Permainan Logitech (LGS) untuk memilih dan memperibadikan kecerahan untuk setiap kekunci untuk dipadankan dengan gaya anda, sistem atau alam sekitar, atau lampu ditetapkan untuk tidur apabila anda tidak menggunakan sistem. Menyala kunci untuk mengesan mantera dan arahan lain. Selain itu, gunakan LGS untuk menyegerakkan corak lampu dan kesan dengan gear Logitech G lain supaya peranti anda boleh memaparkan corak lampu yang sama (tersedia bernafas atau gelombang cahaya).
 
Kawalan mudah-Access Media
Logitech G610 Orion Blue ciri khusus kawalan media yang boleh digunakan untuk bermain, berhenti seketika dan muzik bisu dan video serta-merta, supaya anda boleh mengawal trek latar belakang anda tanpa mematikan daripada permainan anda. Gunakan roller untuk melaraskan kelantangan, atau melangkau ke lagu seterusnya dengan sentuhan butang.
 
Ubahsuaian penuh
Dapatkan kawalan penuh dengan Logitech G610 Orion Blue dengan LGS. Menyesuaikan permainan kegemaran anda dengan makro butang adat pada kekunci F1-F12. Kawalan RGB lampu pada kunci individu dan menentukan kunci dimatikan apabila anda menghidupkan Mod permainan.
 
Harga dan Ketersediaan
The Logitech® G610 Orion Blue kini boleh didapati di Malaysia untuk harga cadangan runcit RM479.00 (termasuk GST) daripada MCL Berhad dan Sistem M-Link. Untuk maklumat lanjut, sila layari http://gaming.logitech.com/en-my.
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter