Jumlah Paparan Halaman

15 Mei 2017

Tetikus Design Baru Dari Logitech Doodle Collection 2017

Posted by   on

Logitech menjemput anda untuk meneroka kreativiti anda dan impian yang besar di meja anda dengan pengenalan Logitech Doodle Koleksi 2017. Diilhamkan oleh reka bentuk yang aneh dunia khayalan, Koleksi Doodle menggabungkan cerita visual yang kuat dengan lukisan tangan halus aksara, corak dan simbol. Koleksi tahun ini tikus adalah bagi orang-orang dengan sikap kanak-kanak di hati dan semangat yang spontan dan imaginatif.


Satu koleksi doodle - dari mentol lampu untuk Sneakerhead untuk Skateburger untuk Triple Scoop - membawa sentuhan watak kepada Logitech® M238 Wireless Mouse. "Tahun ini, impian anda telah bertukar menjadi realiti," kata KP Sim, Logitech Pengurus Negara Malaysia, Filipina dan Brunei. "The 2017 Collection Doodle tikus direka untuk menjadikan detik-detik anda setiap hari ke dalam hiburan. Kami mengambil-sia paling kreatif kami, dan direka satu siri aksara lukisan tangan ikonik dengan corak berani untuk memberi inspirasi kepada apa-apa tugas. "


Logitech Doodle Collection 2017 berlangsung sehingga 12 bulan pada bateri tunggal. Lancar menavigasi melalui laman web atau dokumen dengan roda skrol yang selesa, sama ada anda menggunakan Windows®, Mac OS ®, Chrome OS ™ atau Linux®. Penerima nano USB membolehkan anda untuk berkeliaran sehingga 10 meter jauhnya.

Harga dan Ketersediaan


2017 Doodle Collection dijangka boleh didapati pada pertengahan Mei ini untuk harga runcit RM69.00 (termasuk GST) daripada MCL Bhd dan Sistem M-Link. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web Logitech di http://www.logitech.com/en-my.

Tentang Logitech


Logitech bentuk produk yang mempunyai tempat sehari-hari dalam kehidupan manusia, menghubungkan mereka kepada pengalaman digital yang mereka sayangi. Lebih 30 tahun yang lalu, Logitech mula menghubungkan orang ramai melalui komputer, dan kini ia mereka bentuk produk yang membawa orang bersama-sama melalui muzik, permainan, video dan pengkomputeran. Ditubuhkan pada tahun 1981, Logitech International adalah sebuah syarikat awam Swiss disenaraikan di Bursa Switzerland SMX (LOGn) dan di Nasdaq Global Select Market (LOGI). Cari Logitech di www.logitech.com, blog syarikat atau @Logitech.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter