Jumlah Paparan Halaman

9 Jun 2017

Logitech G Perkenal Advanced Permainan Set Pendengaran Seperti Realiti

Posted by   on

Logitech G, jenama Logitech, hari ini mengumumkan pelancaran Logitech® G433 7.1 Gaming Headset dan Logitech® G233 Prodigy Gaming Headset. Ini set kepala mempunyai teknologi permainan canggih, termasuk Pro-G ™ pemandu audio menunggu paten untuk prestasi audio penting dalam ringan, sesuai sangat selesa direka untuk pergi dengan anda di luar sesi permainan.

Kualiti Audio Yang Tinggi


Kedua-dua alat dengar menampilkan maju Pro-G pemandu yang dibuat dengan bahan-bahan mesh hibrid yang menyediakan audio berkualiti tinggi. Pemandu menyampaikan tertinggi jelas dan rendah dengan gangguan minimum. Logitech G dioptimumkan kualiti bunyi untuk pembiakan analog dan output USB digital, jadi profil bunyi itu adalah tepat pada mana-mana sumber.
Selain itu, Logitech G433 menggunakan DTS Headphone: x® 7.1 untuk yang terbaru dalam kesetiaan tinggi bunyi sekeliling. Sangat realistik DTS Headphone: X teknologi tepat replikasi 7.1 penempatan speaker dan kedudukan audio, supaya anda boleh mendengar dalam permainan kesan alam sekitar dan audio kedudukan yang pereka permainan berniat untuk anda untuk mendengar, seperti berapa jauh musuh dan arah mana mereka datang dari. Anda juga boleh menala tahap kelantangan bagi setiap tujuh saluran audio.

Selesa, reka bentuk diilhamkan Athlete


Logitech G433 dan Logitech G233 alat dengar adalah tahan lama, tetapi ringan dan sangat selesa. Logitech G433 mempunyai kemasan kain noda-tahan hidrofobik yang datang dalam tiga warna: Royal Blue, Fire Red, dan Triple Hitam, manakala Logitech G233 datang dalam bahan hitam sentuhan lembut dengan Cyan Biru pad telinga.

Kedua-dua alat dengar menampilkan sukan mesh pad telinga yang bernafas dan boleh dikeluarkan dengan mudah untuk membersihkan. Logitech G433 juga dilengkapi dengan satu set kedua pad microfiber telinga, supaya anda mendapat pilihan apa bahan yang terbaik untuk anda.

Komunikasi yang jelas dan Sokongan pelbagai Platform


Kedua-dua alat dengar mempunyai tanggal, berkualiti tinggi ledakan mikrofon dengan penapis pop mikro untuk jernih sembang suara dan komunikasi. Dan kedua-dua mereka bekerja dengan komputer peribadi, konsol (termasuk Xbox One, PlayStation®4, dan Nintendo Tukar ™) dan peranti mudah alih. Kedua-dua G433 dan G233 secara rasmi perpecahan Certified - menjamin tahap tertinggi audio dan kejelasan suara.

Harga pasaran


Logitech G433 dan Logitech G233 alat dengar permainan dijangka boleh didapati di peruncit tempatan pada bulan Julai. Alat dengar pergi untuk harga runcit disyorkan sebanyak RM 499.00 dan RM 369.00, masing-masing, dan boleh didapati kedai Logitech sama sekali dibenarkan. Untuk maklumat lanjut sila layari laman web kami, blog kami atau berhubung dengan kami di Facebook.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter