Jumlah Paparan Halaman

1 Julai 2017

Logitech Memperkenalkan Kamera Persidangan Perdana untuk Bilik Kecil Iaitu MeetUp

Posted by   on

Logitech mengumumkan tawaran kamera persidangan utama, Logitech® MeetUp. Direka khusus untuk bilik persidangan kecil atau bilik-bilik huddle, bidang pandangan 120darjah MeetUp menjadikan setiap tempat duduk di meja jelas kelihatan semasa mesyuarat. Dengan akustik yang disesuaikan untuk bilik-bilik yang dibingungkan dan reka bentuk all-in-one yang kompak yang meminimumkan kekacauan kabel, MeetUp adalah plug-and-play USB yang dirancang untuk berfungsi di luar kotak.


Memandangkan syarikat-syarikat bergerak untuk membuka pelan lantai, ruang-ruang kerapu menjadi semakin popular di tempat kerja hari ini. Tetapi sehingga kini, alat-alat di ruang pertemuan ini telah versi berskala besar sistem bilik besar, menawarkan pengalaman video subpar, "kata KP Sim, Pengurus Logitech Malaysia, Filipina dan Brunei. "Logitech MeetUp adalah dibina khas untuk bilik kejuruteraan dan keperluan video dan audio yang unik, memastikan semua orang di meja jelas dilihat dan didengar. Ia memberikan pengalaman kolaborasi yang luar biasa. "


"Dalam laporan kami pada Persidangan Video Enterprise yang baru-baru ini, kami menganggarkan terdapat 30-50 juta bilik-bilik yang merata di seluruh dunia, dan keterjangkauan, perkhidmatan diri dan kemudahan penggunaan akan menjadi faktor utama untuk penerimaan video di bilik-bilik ini , "Kata Andrew W. Davis, penganalisis kanan dan rakan kongsi di Wainhouse Research.

"Logitech MeetUp memenuhi semua kriteria untuk kejayaan dalam ruang mesyuarat ini. Ia adalah penyelesaian yang anggun, mudah, dan berpatutan yang telah direka dari bawah untuk bilik persidangan kecil. Kehebatan Logitech dalam audio-video untuk komunikasi masa nyata yang digabungkan dengan reka bentuk All-in-one MeetUp menjadikannya sangat mudah bagi pelanggan untuk melanjutkan penyiaran konferensi video mereka. "
Logitech MeetUp direka untuk bekerja dengan hampir semua aplikasi perisian persidangan video dan perkhidmatan awan, termasuk Skype® for Business, aplikasi kolaborasi Cisco, dan semua rakan Program Kerjasama Logitech seperti BlueJeans, BroadSoft, Vidyo dan Zoom. MeetUp menangkap bidang pandangan seragam 120 darjah dengan pilihan untuk memangkas tambahan 25 darjah ke kiri dan kanan. Kanta Logort, kejuruteraan rendah, optik UltraHD 4K dan tiga pratetap kamera memberikan pengalaman video premium. 
MeetUp telah mengintegrasikan audio yang dioptimumkan untuk ruang bilik kerapu, memberikan pengalaman bunyi luar biasa. Tiga mics yang mengasingkan bunyi dan penceramah yang dioptimumkan suara membantu memastikan semua orang didengar dengan jelas seperti yang dilihat. MeetUp adalah Microsoft Cortana® yang disahkan untuk arahan suara ketepatan dengan mana-mana sistem Windows 10. Untuk bilik yang lebih besar, di mana peserta pertemuan lebih daripada lapan kaki dari mikrofon, pelanggan juga boleh membeli

Logitech Expansion Mic untuk MeetUp

Logitech juga memperkenalkan ConferenceCam Soft Remote, sebuah aplikasinya yang mudah mengubah pintar atau tablet menjadi kawalan jauh untuk Logitech MeetUp. ConferenceCam Soft Remote memaparkan semua kawalan yang ada pada remote Logitech. Ia serasi dengan kedua-dua peranti Android dan iOS dan akan tersedia pada bulan Julai secara percuma dari Google Play atau kedai Apple App.

Harga dan Pasaran

Logitech MeetUp akan tersedia pada akhir bulan Julai 2017. Pelanggan perniagaan boleh membeli MeetUp melalui rangkaian reseller Kerjasama Video Logitech dengan harga runcit yang dicadangkan sebanyak RM4,799.00 (termasuk GST). Logitech Expansion Mic untuk MeetUp juga boleh didapati dengan harga runcit yang dicadangkan sebanyak RM1,169.00 (termasuk GST). Untuk maklumat lanjut, sila lawati http://www.logitech.com/en-my/product/meetup-conferencecam?wt.ac=HPB1-CTA1-meetup







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter