Jumlah Paparan Halaman

13 September 2017

Harga iPhone X Sangat Tidak Munasabah Dan Melampaui Norma Manusia

Posted by   on

Semalam telah berlangsung pelancaran telefon pintar baru daripada Apple yang bakal menjadikan ramai rakyat Malaysia dan dunia gila. iPhone X telah dilancarkan dan bakal ada di Malaysia menjelang bulan Desember nanti. Namun kegilaan apa harga mencecah RM4,299. 


Posibel lah kalau kita tengok beberapa ciri baru yang ada dalam telefon ini. Ia adalah iPhone yang sepenuhnya skrin tiada butang home atau ekses. iPhone X, peranti paparan skrin Super Retina 5.8-inci yang baru mengisi cukup datu tangan dan mempesonakan mata. Paparan menggunakan teknik dan teknologi baru untuk mengikuti lengkung reka bentuk, sehingga ke sudut yang elegan. 


Skrin OLED pertama yang naik ke standard iPhone, dengan warna-warna yang tepat, menakjubkan, hitam benar, kecerahan tinggi dan nisbah kontras 1,000,000 hingga. Ruang kecil menempatkan beberapa teknologi yang paling canggih yang pernah kita usahakan, termasuk kamera dan sensor yang membolehkan Face ID. 


Gelas yang paling tahan lama di telefon pintar, depan dan belakang. Keluli tahan karat gred pembedahan. Pengecasan tanpa wayar. Rintangan air dan habuk. Gerak isyarat biasa membuat navigasi semulajadi dan intuitif. Daripada menekan butang, sapu tunggal akan membawa anda dari mana-mana sahaja. 


Wajah anda kini kata laluan anda. Face ID adalah cara baru yang selamat untuk membuka kunci dan mengesahkan. ID Wajah diaktifkan oleh kamera TrueDepth dan mudah didirikan. Ia memproses dan menganalisis lebih daripada 30,000 titik tidak dapat dilihat untuk membuat peta kedalaman muka yang tepat. 


Buat selfie yang indah dengan latar depan yang tajam dan latar belakang yang kabur. Ciri baru dalam mod Potret, Portrait Lighting menghasilkan kesan pencahayaan berkualiti studio yang mengagumkan. Kamera TrueDepth menganalisis lebih daripada 50 pergerakan otot yang berbeza untuk mencerminkan ungkapan anda dalam 12 Animoji. Mendedahkan panda dalaman anda, monyet atau robot.






10 ulasan:
Write comments
  1. Tudiaaa harga membunuh tu..
    Tak pernah pkai iphone so xda la tertarik sangat dengan iphone ni..
    Selamat duit

    BalasPadam
  2. harga memang terlalu tapi mungkin akan beli juga, apple fan hehe

    BalasPadam
  3. Mampu tengok jer lah iphone ni. Mahal lah.

    BalasPadam
  4. Mahalnya iphone baru. Rasa I tak berbaloi beli dengan harga yang begitu mahal.

    BalasPadam
  5. harga dia boleh buat gaduh oh. Tapi klau peminat iphone tu memang tak kisah sangat dgn harga dia. tapi rasanya okey je harga tu sebab memg setaraf dgn dia punya accesablelity. Org kaya boleh le beli.

    BalasPadam
  6. harga dia boleh buat gaduh oh. Tapi klau peminat iphone tu memang tak kisah sangat dgn harga dia. tapi rasanya okey je harga tu sebab memg setaraf dgn dia punya accesablelity. Org kaya boleh le beli.

    BalasPadam
  7. Kena cari contest yang hadiahnya iphone x. hahaha dulu pon berjaya menang iphone 6 untuk islam and iphone 7 untuk adik. Kalau tak de contest, menabung la kot dari sekarang. hehehe

    BalasPadam
  8. Dah lama tak pakai iPhone. Nampak menarik, harganya je makin sukar diterima dek akal

    BalasPadam
  9. Sungguhpun melampau, Apple products tetap menjadi pujaan hati. Camne tu?

    BalasPadam
  10. Mahal gila, rasa lebih berbaloi beli makanan. Hahahaha! Al maklumlah ekonomi di Malaysia ni macam menurun banyak. Ruby lebih prefer iPhone7+ Hahaha.

    BalasPadam

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter