Jumlah Paparan Halaman

2 April 2018

Paparkan Bendera Pilihan Anda dengan Tetikus Tanpa Wayar Logitech M238

Posted by   on

Hari ini Logitech mengumumkan Logitech® M238 Fan Mice Wireless, koleksi tetikus dengan reka bentuk bendera yang membolehkan anda memilih warna anda dan menyokong pasukan bola sepak negara kegemaran anda. Melalui Koleksi Fan Logitech, anda boleh menyertai keseronokan dan menunjukkan kebanggaan bola sepak anda walaupun semasa anda bekerja, sama ada anda bersorak untuk Jerman, Sepanyol, England, Perancis, Argentina atau Brazil.


"Sokongan adalah tinggi untuk permainan bola sepak global tahun ini, dan para peminat mahu memamerkan kebanggaan negara mereka dan warna sebenar," kata Encik KP Sim, Country Lead untuk Singapura, Malaysia dan Filipina. "Pengumpulan Kipas 2018 mengambil salah satu daripada tetikus jualan paling popular kami, M238, dan memberi anda cara untuk merosakkan pasukan anda semasa bekerja dan menyokong pasukan kebangsaan kegemaran anda."


Logitech Fan Mice Wireless adalah selesa, mudah alih dan boleh bertahan sehingga 12 bulan pada satu bateri yang telah dipasang sebelum ini. Tetikus ini berfungsi dengan sistem operasi yang paling anda gunakan, sama ada itu Windows®, Mac®, Chrome OS ™ dan Linux®, dan penerima USB nano yang disertakan juga membolehkan anda mengembara sehingga 10 meter jauhnya. 

Harga Pasaran


Tetikus Tanpa Wayar Koleksi Fan dijangka boleh didapati pada bulan April untuk harga runcit standard MYR 69.00 (termasuk GST). Untuk maklumat lanjut, sila lawati https://www.logitech.com/en-my atau berhubung di Facebook Logitech Malaysia.





Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter