Jumlah Paparan Halaman

8 Julai 2018

Logitech Terima 12 Anugerah Dalam International Design 2017 Awards

Posted by   on

Logitech mengumumkan ia telah memenangi 12 anugerah International Design Awards (IDA), sebuah rekod untuk syarikat itu. Empat daripada produk yang memenangi anugerah - Logitech Circle 2, Logitech MX ERGO, Logitech CRAFT Advanced Keyboard dan Logitech MeetUp - juga menerima anugerah Emas, penghormatan tertinggi yang ditawarkan oleh IDA. Logitech adalah organisasi reka bentuk peringkat tertinggi ke-7 dengan anugerah dalam sejarah 11 tahun IDA.


Ini adalah tahun keempat IDA telah mengiktiraf Logitech untuk reka bentuk unggul di beberapa kategori jenama dan produk, termasuk rumah pintar, kolaborasi video, permainan dan pembesar suara. Produk telah diiktiraf dengan anugerah Gold, Silver, dan Gangsa serta Mentions Yang Mulia. Senarai penuh produk kreatif dan kreatif pemasaran Logitech untuk 2017 disenaraikan di bawah:

  • Gold Award: Logitech Circle 2, Logitech MX ERGO, Logitech CRAFT dan Logitech MeetUp
  • Silver Award: Logitech Rugged Combo 2, Logitech G560 Speaker Komputer dan Ultimate Ears MEGABLAST
  • Bronze Award: Ultimate Ears WONDERBOOM dan Logitech G POWERPLAY
  • Honorable Mention : Logitech MX Sound, Logitech G433 VIDEO dan Logitech G POWERPLAY VIDEO
Mereka sentiasa berusaha untuk mengintegrasikan reka bentuk ke dalam setiap aspek Logitech, untuk menjadi syarikat reka bentuk. Reka bentuk hebat dalam pasukan mereka adalah, budaya utama, setiap disiplin, keluar dalam produk dihasilkan dan pengalaman. Reka bentuk memacu mereka, dan hasilnya menunjukkan kejayaan.

Sejumlah pereka, pemikir dan usahawan telah mencipta Anugerah Reka Bentuk Antarabangsa pada tahun 2007 sebagai respons terhadap kekurangan pengiktirafan dan perayaan untuk reka bentuk multidisiplin yang pintar dan mampan. Pada tahun ini, juri dari IDA memeriksa 3,100 penyertaan daripada 95 negara dan memilih pemenang berdasarkan pencapaian tertinggi dalam reka bentuk, kreativiti, kebolehgunaan dan inovasi.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter