Jumlah Paparan Halaman

20 Julai 2018

Sewa Pocket WiFi Serendah RM20 Sahaja Untuk Travel Seluruh Dunia

Posted by   on

Ramai yang bila nak travel keluar negara masing-masing sibuk nak kena beli sim kad kat negara tersebut. Pulak tu kena daftar dan urusan yang leceh dan juga susah untuk segalanya. Tapi internet adalah satu keperluan yang sangat penting terutama nak cari lokasi terutama anda bercuti luar negara yang pertama kali pergi.


Kalau ada wifi percuma pun haya kat hotel atau tempat-tempat tertentu sahaja. Macam mana kita nak upload memori indah dan juga kenangan terbaik dalam sosial media untuk tatapan rakan-rakan dan keluarga. Itu yang selalu menjadikan ramai orang terbantut untuk teruskan percutian kat tempat yang jauh.

Tapi kini ada yang mampu membantu anda Malaysia Roaming MAN adalah perkhidmatan sewa wifi yang lebih murah daripada caj cellular roaming dan mempunyai cap data harian sehingga 3GB. Peranti sewa wifi diprogramkan menggunakan teknologi CloudSim yang menarik data kad sim dari pengkomputeran awan, yang bermaksud pengguna tidak perlu berurusan dengan kad sim fizikal.


Malaysia Roaming MAN wifi ini boleh dikongsi dengan sehingga 5 peranti dan bateri mampu bertahan selama 12 jam sekiranya penuh. Promosi ini untuk tempoh masa 9 Julai - 31 Julai dan gunakan kod promo AFF20 untuk mendapat tawaran harga istimewa ini.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter