Jumlah Paparan Halaman

28 Ogos 2018

TIME Pengendali Telekomunikasi Talian Tetap Kedua Terbesar di Malaysia

Posted by   on

Mencari pembekal internet untuk Data, Voice dan pengurusan service yang lengkap dan paling tinggi sehingga 500mbps. Menggunakan 100% gentian optik terus ke pejabat atau ke rumah dengan internet tanpa ganggu dan juga pantas. Bukan susah hanya search kat google untuk ketahui semuanya yang mana terbaik dan juga yang termurah dengan bajet anda.


Satu pembekal internet terbaik di Malaysia adalah TIME yang telah bertapak 20 tahun di Malaysia dan dipercayai semua. Memberi internet kepada kawasan bandar yang terfokus kepada perniagaan malah juga kepada pengguna domestic di rumah kini TIME cuba mempenuhi kehendak internet anda tanpa batas dan juga pada kemampuan.

Pengguna Internet Rumah Serendah RM149


Bagi pengguna rumah ada 3 pakej yang ditawarkan mengikut keperluan pengguna dan juga kemampuan iaitu 100Mbps, 300Mbps dan juga 500Mbps. Harga juga tidak begitu membebankan dan masih mampu untuk dimiliki kerana insternet ada telah menjadi keperluan dan bukan lagi kehendak.


Dalam jadual diatas kita boleh ketahui bahawa semua pakej ini tertakluk kepada kontrak yang diberikan serta menggunakan modem TP-Link Archer C1200 yang diberikan secara percuma kepada pengguna. Bagi voice untuk pakej 100Mbps cas pada penggilan apa yang anda guna pada kadar  10 sen / min untuk semua nombor tetap dan mudah alih di seluruh negara, dan 8 sen / min untuk panggilan IDD ke 60 negara.

Ketiga-tiga pelan ini datang dengan penggunaan internet tanpa had, tanpa kuota. Malah, kelajuannya juga sama untuk muat naik dan turun. Kalau langgan pelan 500Mbps, maka muat turun 500Mbps, muat naik pun 500Mbps. Jadi anda akan dapat apa yang anda bayar serta guna tak rasa rugi.

Peniagaan Lebih Laju Dan Selamat


Bagi peniaga dan juga mereka yang ada business diluar sana internet adalah satu yang sangat penting dan juga tidak boleh diambil mudah. Pakej internet yang disediakan oleh TIME untuk usahawan juga sangat hebat dan menarik. Ada 3 pakej juga ditawarkan iaitu 20Mbps, 50Mbps dan 100Mbps dengan harga yang berbeza mengikut bajet.


Business pakej ini ada contract selama 24 bulan dan akan dapat 2 talian telefon serta juga DECT phone percuma. Jadi yang mana pilihan anda dan rasa apa yang sesuai dengan bajet anda. Jangan risau kerana TIME menyediakan support team 24 jam dan juga setiap hari kepada pelanggan mereka agar sentiasa rasa terjamin dan juga terus mendapat yang terbaik daripada mereka.

Rangkaian TIME Fibre kini terdapat di lebih daripada 250,000 buah rumah, yang kebanyakannya kondominum atau apartment di Lembah Klang. Anda boleh memeriksa adakah kawasan anda mempunyai liputan di laman web TIME.








19 ulasan:
Write comments
  1. Bagusnya! Belum pernah mencuba talian internet yang ini sebelum ni. Lepas baca blog Abang Maha ini rasa tertarik pulak. Harga dengan kelajuan internet yang disediakan tu pulak nampak macam berbaloi. Thank you Bang Maha!

    BalasPadam
  2. Wahhh... baru tau ada telco terbaru.Baru tau juga TIME ni syarikat telco.. Ingatkan apa lah.Btw..,terimakasih maha info.Kalau tak jumpa artikel maha ni,sampai bila2 lah tatau TIME tu ape.

    BalasPadam
  3. Info terbaik Maha, akak memang tengah mencari2 plan paling hemat untuk kegunaan kami seisi kuarga. Sekrang guna Umobile tapi ya Allah, merangkak sangat especially belah malam.

    Tips Dan Panduan Untuk Mulakan Bisnes Homestay

    BalasPadam
  4. Nice sharing maha..eh..Telco baru eh..akak macam biasa la guna line yg office provide so susah skit nak tukar2 telco..kena aada 2-3 hp plak nanti kalau nak tukar kan..haha..apapun kena bbijak memilih ikut benefits yg paling bagus..yg nak guna gita kan..

    BalasPadam
  5. internet yang laju memang needed untuk semua orang... great to hv such a post to know how to handle telecommunication lines..

    BalasPadam
  6. Thinking to have internet at my home too. Will consider this package to save more.

    BalasPadam
  7. Agree with you, internet ialah keperluan pada zaman sains dan teknologi sekarang. Pakej yang ditawarkan murah.

    BalasPadam
  8. yeah good to have Internet access at home or office. Online shopping easy with Internet, shall check out this telecommunications line now.

    BalasPadam
  9. Lepas habis kontrak dengan unifi tahun lepas, memang kiteorang pakai time pulak. So far, puas hati lagi dengan time daripada unifi dari segi harga dan performance

    BalasPadam
  10. Time ni memang dah lama kat pasaran ni. Dulu namanya lain. Tak ingat pulak nama dulu. Guna juga internet kat rumah tapi jenama lain.

    BalasPadam
  11. TIME dkt je ngan opis..sebaris hehe...oh pengendali Telekomunikasi Talian Tetap Kedua Terbesar di Malaysia ye...br tau..tq share info..tk brp phm sgt bab2 kelajuan ni..selalunya husband je urus

    BalasPadam
  12. Tempohari Ibu baca syarikat time ni menggalakkan gamers melanggan pakej mereka kerana capaian internet mereka laju. Terbaik

    BalasPadam
  13. Amni pun mmg guna TIME dekat rumah Maha.Laju memang laju hehehe.Tapi tak semua tempat lagi ada coverage TIME ni.Harga pun not bad taw

    BalasPadam
  14. Wow menarik. Mesti senang nak menulis, bila talian internet laju.

    BalasPadam
  15. menarik juga ya TIME ni. Ingat nak tr lpeas dah habis kontrak dengan MAXIS hehehehe...zaman sekarang kena jadi pengguna yang bijak

    BalasPadam
  16. Rumah kami guna UNIFI. Telco baru ni TIME internet source stabil? Kami nak telco service provider yang ada internet yang stabil dan konsisten. Kalau ok, blh consider jugak.

    BalasPadam
  17. Di Penang ada setengah kawasan ada gunakan time . Tapi kawan rumah lia dekat dengan airport kami guna unifi di rumah .Takut juga line time x stabil di kawasan rumah .

    BalasPadam
  18. Setuju banget tuh teknologi di ujung jari. Wifi salah satu yg bisa memperlancar kerja tp disini guna beberapa provider.

    BalasPadam
  19. Good to know that Time is no.2 ! I pun pernah consider Time but they tak cover my area. Dunno now Ada cover tak

    BalasPadam

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter