Jumlah Paparan Halaman

25 September 2018

Logitech SLIM FOLIO Baharu Memberi Pengalaman Menaip Dengan Satu Klik

Posted by   on

Hari ini, Logitech mengumumkan Logitech SLIM FOLIO, keyboard dan keserasian Bluetooth bersepadu untuk iPad 9.7 inci generasi baru. Dengan kunci yang besar dan teratur dan susun atur yang selesa dan biasa, anda boleh menikmati menaip di mana sahaja anda mengambil iPad anda.
"IPad generasi kelima adalah iPad Apple yang paling berpatutan hingga kini, tetapi masih terdapat penaipan lengkung pembelajaran pada peranti baru ini jika anda digunakan untuk papan kekunci komputer riba atau laptop," kata Encik Richard Sim, Pengurus Negara untuk Malaysia. "Dengan jangka hayat bateri selama empat tahun, reka bentuk ringan, dan pengalaman menaip keseluruhan yang hebat, Logitech SLIM FOLIO dapat membantu mengambil pengkomputeran mudah alih anda ke tahap yang baru, membolehkan anda menikmati menaip seperti komputer riba di mana-mana sahaja."

Logitech SLIM FOLIO memberikan anda menaip yang selesa dan cepat. Kekunci-kekuncinya adalah besar, jarak jauh dan terbentang dari sisi ke tepi, jadi tangan anda tidak akan berasa sesak. Baris pintasan iOS penuh baris meletakkan kawalan iPad di hujung jari anda, supaya anda boleh bertukar antara aplikasi, memaparkan fungsi carian, pergi ke skrin utama, dan mengawal jumlahnya, terus dari papan kekunci.

Sudut menaip Logitech SLIM FOLIO telah dioptimumkan untuk memberikan sudut skrin yang paling selesa apabila menaip di meja, atau melihat kandungan pada pangkuan anda. Logitech SLIM FOLIO mengunci iPad anda dalam kedudukan yang sempurna dan tetap teguh di tempatnya, walaupun ketika menaip pada permukaan yang tidak rata. Folio ini langsing dan ringan, tetapi dibina untuk bertahan bertahun-tahun penggunaan harian dan melindungi iPad anda dari tercalar, lebam dan tumpahan.

Logitech SLIM FOLIO menggunakan Bluetooth LE untuk menyambung ke iPad anda, dan secara automatik mengaktifkan sendiri setiap kali anda meletakkan tablet anda ke dalam posisi menaip. Dan, terima kasih kepada sistem pengurusan kuasa yang pintar, Logitech SLIM FOLIO bersedia setiap kali anda memerlukannya. Bateri sel syiling yang boleh diganti sehingga empat tahun.


Fabrik teknikal luar, yang pada asalnya dibangunkan untuk industri bagasi, menawarkan pakaian yang luar biasa dan tahan terhadap tumpahan, tetapi masih lembut pada sentuhan. Kain itu bertekstur dengan baik supaya mudah digenggam, dan ia dirasakan dan kelihatan hebat juga.


Harga Pasaran


The Logitech SLIM FOLIO boleh didapati di Malaysia bermula dari Rabu, 19 September dan seterusnya pada semua Apple Premium Resellers pada harga runcit yang dicadangkan sebanyak RM449.00. Untuk maklumat lanjut, sila layari Logitech.com, blog kami atau berhubung dengan kami di Facebook.





2 ulasan:
Write comments
  1. CANTIKNYA IPAD DARIPADA LOGITECH NI.. SENANG DAN MUDAH DI BAWA NI..

    BalasPadam
  2. Nampak sophisticated ipad logitech ni. Auto detect bluetooth plak tu bila letak je ipad atas keyboard.

    BalasPadam

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter