Jumlah Paparan Halaman

30 Oktober 2018

Airebagasi- Aplikasi Penghantaran Bagasi Pertama Di Malaysia

Posted by   on

Salah satu dilema pengembara yang biasa dihadapi adalah beban beg anda apabila penerbangan anda tiba sebelum masa daftar masuk di hotel, serta masalah yang dihadapi apabila anda menempah pada penerbangan terakhir malam dan bimbang tentang ke mana menyimpan bagasi anda di antara check out dari hotel dan waktu berlepas anda. Kebebasan bergerak boleh menjadi sangat terhad apabila pelancong menghadapi masalah ini. Tetapi tidak lagi dengan pelancaran Airebagasi, aplikasi penghantaran bagasi pertama di Malaysia.

Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Airebagasi, Islahudin Abdullah

"Aplikasi Airebagasi, yang dikendalikan oleh Airevicenna, membolehkan anda melakukan perjalanan dengan mudah dan mempunyai lebih banyak masa lapang di tangan anda. Kami boleh mengumpul beg anda di rumah, hotel atau pejabat anda, dan menghantarnya ke lapangan terbang semasa anda menikmati keupayaan untuk bergerak tanpa beban membawa bagasi anda. Airebagasi juga berfungsi sebagai perkhidmatan pickup dari lapangan terbang ke kediaman atau hotel anda. Ini memberi anda lebih banyak masa untuk masuk untuk bersiar-siar, membeli-belah atau bahkan mesyuarat perniagaan. Perjalanan tanpa beg juga akan menjimatkan wang kerana anda tidak perlu membayar untuk simpanan, "kata Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Airebagasi, Islahudin Abdullah.

"Tempahan boleh dilakukan melalui laman web kami di www.airebagasi.com dan aplikasi Airebagasi tidak lama lagi boleh dimuat turun di telefon anda (tersedia di kedua iOS / Android). Anda boleh menempah perkhidmatan Airebagasi anda melalui aplikasi ini dan bayar dalam talian menggunakan debit atau kad kredit. Tidak lama lagi, aplikasi kami akan menerima cryptocurrency yang merupakan pilihan yang agak popular pada hari-hari ini. "


"Bagasi itu kemudian akan diambil dan dihantar ke lapangan terbang (atau sebaliknya), dan yakin bahawa ia akan berada dalam tangan selamat kerana terdapat sistem pengesanan yang tersedia di dalam aplikasi. Kami juga mempunyai aktiviti pengesanan pemandu kami, untuk memastikan ketepatan masa penyampaian. Semua bagasi Airebagasi juga diinsuranskan sebagai faedah tambahan. "
"Kami juga bekerjasama dengan ejen-ejen pelancongan dan hotel-hotel, jadi ia adalah keadaan menang-menang untuk industri pelancongan." Airebagasi menawarkan harga kadar rata yang menarik setiap beg (mengikut saiz S, M dan L) dan bukan sekatan berat dan jarak. Pelancong juga mempunyai kelonggaran untuk menukar destinasi bagasi, atau menambahkan sekeping bagasi tambahan.


Permohonan ini akan beroperasi sepenuhnya mulai November 2018 di Lapangan Terbang Senai, Johor Bahru, Malaysia. Perkhidmatan Airebagasi akan disediakan di KLIA, KLIA2 dan Pulau Pinang pada suku pertama 2019 dan pengembangan ke lapangan terbang utama lain di rantau ini disasarkan untuk disiapkan pada tahun yang sama.

"Bersempena pelancaran kami di Senai, kami mempunyai promosi menarik di mana tidak akan ada caj penghantaran dari lapangan terbang ke hotel. Pelanggan hanya perlu membayar penghantaran dari hotel kembali ke lapangan terbang. Promosi ini berlangsung dari 1 Nov hingga 5 Nov 2018 untuk tempahan dibuat di kaunter Lapangan Terbang Airbagasi Senai, "kata Islahudin.

Muat turun aplikasi atau untuk maklumat lanjut, sila layari http://www.airebagasi.com.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter