Jumlah Paparan Halaman

20 Februari 2019

Gaya Orang Muda Menikmati Hidup Tanpa Tunai Dengan e-Wallet Razer

Posted by   on

Razer, jenama gaya hidup global terkemuka untuk pemain, hari ini memperkenalkan kupon promo dan pesanan segera ke aplikasi e-wallet Razer Pay di Malaysia untuk pengalaman pengguna yang dipertingkatkan.


E-wallet Razer Pay yang dinaik taraf menawarkan pengalaman visual dan fungsi e-dompet yang telah diubahsuai yang menggabungkan semua aspek gaya hidup tanpa tunai moden dalam satu aplikasi. Ini termasuk ciri-ciri seperti membayar dan menikmati promosi yang menarik dengan lancar di rangkaian peniaga yang besar, memindahkan wang kepada rakan-rakan dengan cepat, dan meningkatkan nilai dengan mudah. Pengguna juga boleh memindahkan dana dari e-wallet mereka ke akaun bank mereka secara percuma.

Pengalaman e-Dompet Untuk Golongan Belia


Razer Pay baru datang dengan penuh ciri-ciri baru yang unik yang tidak menawarkan banyak e-wallet lain. Ini termasuk pembelian dan promosi di beribu-ribu peruncit dalam talian dan luar talian, memindahkan dan menerima wang dari rakan-rakan, dan menaikkan dan menarik dana dengan mudah.

Razer Pay adalah antara beberapa aplikasi e-wallet yang menyokong kedua-dua titik topi fizikal serta top-up secara langsung dari akaun bank pengguna, yang membolehkan semua orang mengakses manfaat tanpa tunai tanpa memiliki kad kredit atau debit.

Fungsi pembayaran dalam aplikasi Razer Pay sekarang meliputi lebih banyak hiburan digital dan perkhidmatan permainan, termasuk Spotify, Steam, PlayStation Network, MyCard, @Cash, PIN Razer, top-up telco prabayar, dan banyak lagi.

Razer Pay baru juga mempunyai kupon promosi yang pengguna boleh mengumpul dan menyimpan dalam "Pockets" mereka sendiri, untuk digunakan pada pedagang yang mengambil bahagian.
Promosi pelancaran eksklusif 7-Eleven. 

Meraikan pelancaran Razer Pay baru di Malaysia, Razer telah bekerjasama dengan 7-Eleven untuk menawarkan promosi pelancaran eksklusif. Setiap pengguna Razer Pay di Malaysia boleh mendapatkan satu kupon RM5 dari dalam aplikasi (tertakluk kepada ketersediaan) dari 25 Februari hingga 3 Mac untuk digunakan untuk sebarang pembelian di 7-Eleven, tanpa pembelian minimum yang diperlukan.

Dari 4 Mac dan seterusnya, jumlah kupon RM5 dan RM3 7-Eleven yang terhad akan dikeluarkan setiap hari pada pukul 9.00 pagi dan 1.00 petang. Pengguna boleh mendapatkan satu daripada setiap kupon dan menggunakannya sehingga 15 Mac.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter