Jumlah Paparan Halaman

13 Mac 2019

Dapatkan VIVO V15Pro Dengan DIGI Dari RM22 Sebulan

Posted by   on

Mulai hari ini, anda boleh membeli vivo V15Pro di DIGI dengan harga terendah RM22 sebulan. Sebaik sahaja anda mendaftar Pelan Pasca Bayar DIGI, anda boleh menikmati Pelan TelefonFreedom 365 yang disertakan dengan bayaran pendahuluan RM0 dan Kadar Faedah 0% sepanjang tahun. Perlindungan percuma SHIELD DIGI juga tersedia.


Butiran Rancangan Pascabayar DIGI adalah seperti di bawah:

V15Pro adalah telefon pintar siri terbaru V yang dilancarkan di Malaysia. Ia dilengkapi dengan Kamera Penyambut 32MP Pertama di Dunia, Paparan Ultra FullViewTM, Kamera 48MP AI Triple dan Teknologi Pengimbasan Cap Jari Dalam Paparan.

The Ultra FullViewTM Display of V15 pro hadir pada 6.39 inci, paparan Super AMOLED 19.5: 9 menghasilkan reka bentuk visual yang mengagumkan, sama sekali lancar dari hujung ke hujung. Dengan alat dengar, penderia cahaya dan kedekatan semua tersembunyi dari pandangan, bezel sampingan dan bahagian atas dikurangkan kepada hanya 1.75mm dan 2.22mm masing-masing, menghasilkan nisbah skrin-ke-badan maksimum 91.64%.

Pengalaman Ultra FullViewTM vivo V15Pro datang dari terobosan radikal dalam teknologi - Camera Front Elevating. Kamera Depan Meningkat 32MP menangkap selfie dengan kejelasan yang tidak dapat ditandingi. Kamera AI Triple V15Pro membawa anda pengalaman dinaikkan mengambil fotografi profesional dengan hanya satu klik.

Maklumat lanjut, sila layari laman web rasmi DIGI dan Vivo Malaysia di Facebook, Instagram, Twitter dan Youtube.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter