Jumlah Paparan Halaman

15 Mac 2019

Vivo Y91C Dijual Di Malaysia Dengan Bateri Tahan Lama Dan Ruang Penyimpanan Lebih Besar

Posted by   on

Vivo mengumumkan bahawa Vivo Y91C secara rasmi boleh didapati untuk pembelian di Malaysia selepas kejayaan terbaru siri V15 mereka.


Y91C dilengkapi dengan bateri kapasiti besar 4030mAh, yang berfungsi dengan sistem pengurusan kuasa pintar eksklusifnya, yang membolehkan daya tahan yang lebih tahan lama. Pengguna tidak akan bimbang tentang kehabisan kuasa, yang bagus untuk mereka yang suka bermain permainan, streaming video atau mendengar muzik untuk jangka masa yang panjang.

ROM 32gb memberikan kebebasan pengguna yang banyak untuk menyimpan lebih banyak gambar dan fail tanpa perlu mendekrut kerap dan juga menawarkan pengguna pilihan untuk mengembangkan sehingga 256GB untuk menyelamatkan dengan sewajarnya untuk keperluan anda.

Vivo juga menawarkan teknologi Face Access pengguna dengan Y91C untuk membuka kunci telefon serta-merta ketika pengguna memilihnya. Mengakses telefon bimbit tidak pernah menjadi lebih mudah.

Dengan mendesain semula skrin dan kedudukannya, Y91C memberi pengguna pengalaman tontonan lebih tinggi dengan nisbah skrin ke tubuh sebanyak 88.6% dengan Paparan Halo FullView yang bergaya 6.22 inci. Di samping reka bentuk pintar mereka, kawalan isyarat tangan pintar membuat penggunaan paparan yang besar tanpa usaha.

Telefon ini menggunakan algoritma foto AI untuk kamera untuk menyampaikan peningkatan wajah secara automatik, menjimatkan anda untuk menyesuaikan tahap kecantikan secara manual, membuat setiap pukulan pukulan profesional.

Menjalankan pada Funtouch OS 4.5 berdasarkan Android yang menghasilkan kelajuan pemprosesan yang lebih cepat sambil memakan kurang kuasa, ia membolehkan pengguna untuk membuka aplikasi lebih cepat, beralih di antara mereka dengan lancar, dan menikmati pengalaman pengguna yang lebih lancar.

Telefon ini juga menawarkan kamera belakang 2-megapiksel + 2-megapixel dan kamera 8-megapiksel yang hebat dengan harga yang berpatutan.

Mengguna pakai proses lukisan gloss penutup belakang yang bergaya, ia menggabungkan warna biru hitam dan mendalam untuk menggunakan kesan visual yang menakjubkan. Kurva 3D sesuai dengan telapak tangan anda dengan sempurna, untuk pengalaman yang sangat menarik.

Vivo Y91C kini boleh didapati di Malaysia untuk harga runcit yang disyorkan RM499 sahaja.

Spesifikasi :
• Paparan Halo FullView ™ 6.22 inci
• SoC teras 2.0GHz octa
• 2GB RAM & Penyimpanan Dalaman 32GB
• 4030mAh bateri berkapasiti tinggi
• Kamera 13MP AI dengan kamera Selfie 5MP
• Face Face, Fast Unlocking
• Sokongan Dual SIM 4G LTE dengan slot microSD 256GB yang khusus
• Funtouch OS 4.5 (berdasarkan Android 8.1)






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter