Jumlah Paparan Halaman

30 April 2019

E-Wallet BOOST Menghadiahkan Ramadan Kali Ini Dengan Peluang Memenangi PROTON X70

Posted by   on

Ramadhan yang tidak sampai berada hari sahaja lagi, Boost memperkenalkan ciri-ciri baru dan tawaran yang pasti akan memberi manfaat kepada mereka yang menghayati bulan suci ini. Di samping itu, Boost menaikkan kempen ganjaran terbesar mereka iaitu kempen SUPER SHAKE. Di mana pengguna berpeluang untuk memenangi Proton X70 dan Boost memberikan 8 daripada ini sebagai Hadiah Utama.


"Kempen terbaru dan terbesar kami adalah cara kami untuk menunjukkan rasa terima kasih kepada para pengguna kami atas sokongan mereka yang berterusan tanpa wang tunai dengan kami dan menggunakan perkhidmatan kami Ramadhan ini. Kami juga berharap kempen itu akan menggalakkan penerimaan e-wallet dengan mewujudkan pengalaman tanpa tunai yang menyenangkan, menyenangkan dan memberi ganjaran dengan Boost ", kata Mohd Khairil Abdullah, Ketua Pegawai Eksekutif Axiata Digital Services, syarikat induk Boost.

Kempen Super Shake selama empat bulan bermula pada 29 April hingga 18 Ogos 2019 dan akan menampilkan hadiah hebat bernilai RM2.5 juta untuk dimenangi. Apa yang anda perlu lakukan ialah menghabiskan dengan Meningkatkan Ramadhan ini, mendapat token dan mengambil bahagian dalam cabutan bertuah mingguan. Untuk setiap RM10 yang dibelanjakan, pengguna mendapat 1 token. Semakin banyak token yang anda peroleh, semakin besar kemungkinan anda menang.


Berikut adalah banyak cara untuk berbelanjakan bulan Ramadan ini:

1. Bazar Ramadan


Tinggalkan dompet fizikal anda di rumah dan belanja cara tanpa tunai di lebih dari 40 Bazar Ramadhan di seluruh negara. Majoriti bazar di kawasan KL dan Lembah Klang seperti TTDI, Kelana Jaya, USJ 4, Taman Melawati dan Taman Putra Perdana menerima Boost sebagai pilihan pembayaran.

2. Buka Puasa Feasts dengan #BukaBersamaBoost


Nikmati pesta buka puasa yang menarik dan pada masa yang sama menikmati tawaran buka puasa di Serai, Madam Kwan, Nandos, Nene Chicken dan banyak lagi.

3. Penghantaran Makanan Buka Puasa


Terlalu sibuk untuk keluar untuk membuka puasa? Apabila anda memesan penghantaran makanan di dahmakan dan DeliverEat melalui Boost, anda boleh mendapatkan cashback sehingga RM25 dan RM40.

4. Tawaran Fesyen Raya dengan #GayaBersamaBoost


Tidak terlalu awal untuk masuk ke semangat perayaan dan mula merancang gaya fesyen Raya anda. Boost telah bekerjasama dengan Zalora, MimpiKita, Doublewoot, Isetan, NEXT dan banyak lagi dengan tawaran dan tawaran yang memberi anda banyak sebab untuk membeli pakaian Raya baru. Apabila membeli-belah di Zalora, nikmati sehingga 25% menggunakan kod promo 'BOOSTGAYARAYA' dan rebat RM 18 apabila anda membayar dengan Boost.

5. Membeli-belah untuk barangan runcit, hadiah dan produk kecantikan


Boost telah terikat dengan penjual terbaik dan pusat membeli-belah, baik dalam talian dan di luar talian, jadi pengguna boleh menikmati rebat tunai dan mendapatkan mata untuk menyertai Super Shake. Ini termasuk Tesco, B.I.G, Kampung Grocer, PotBoy, Paradigm Mall Johor Bahru, Publika, 11Street, Qoo10 dan Watsons, antara lain.


Di samping itu, Boost meningkatkan platform mereka dengan ciri buka puasa dan doa masa baru untuk memudahkan pemerhati Ramadhan menjejaki doa dan masa-masa yang ada di mana sahaja mereka berada.

Boost adalah e-wallet utama di Malaysia dengan 4 juta pengguna dan lebih daripada 80,000 titik sentuh pedagang dalam talian dan luar talian di seluruh negara. Di samping 'Scan & Pay' biasa di kedai runcit, kedai F & B dan pasar malam, para pengguna boleh menggunakan Boost untuk membayar bil-bil utiliti, membeli tiket filem, membayar tempat letak kereta di jalan dan membuat sumbangan tanpa tunai kepada pelbagai badan amal dan organisasi.

Maklumat lanjut mengenai kempen ikuti di:-
Facebook : https://www.facebook.com/myboostapp 
Instagram : https://www.instagram.com/myboostapp







1 ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter