Jumlah Paparan Halaman

1 April 2020

Cara Jana Pendapatan Menggunakan Youtube Channel Dengan ProductLink

Posted by   on

Sekarang ni boleh kata hampir setiap orang ada channel Youtube sendiri tak kisahlah yang ramai penonton ker atau yang hanya suka-suka sahaja. Kadang tu ada yang sampai bukan setakat satu akaun malah lebih daripada dua dan mungkin sampai berpuluh. Tak kisahlah banyak mana akaun Youtube anda tapi tahukah anda cara untuk menjana pendapatan daripada Youtube.


Selain daripada iklan yang terpapar kat video youtube tu ada satu lagi cara untuk anda buat duit dengan mudah kat situ. Caranya mengggunakan ProductLink. Apa tu ProductLink? ProductLink adalah kaedah menjana kewangan baru yang menarik, yang bertujuan untuk pencipta kandungan. Laman ini masih dalam versi beta, tetapi anda sudah boleh mula menggunakannya dan menjana kewangan di sini!


Kelebihan menggunakan ProductLink:
- Dapatkan komisen jualan daripada jenama dan peniaga terulung
- Buat lebih banyak wang dengan YouTube dan media sosial yang lain
- Kos sifar, tiada tali yang dilampirkan dan persediaan dalam masa 5 minit


Macam mana nak menggunakan ProductLink. Pertama anda kena mendaftar dulu dilaman web Productlin.io. Kemudian cara nak memulakan untuk menjada pendapatan anda boleh tonton video mudah ini sampai habis. Mudah sangat caranya tapi pastikan anda ada Channel Youtube sendiri.


Selain itu juga link ini anda boleh kongsikan juga di laman sosial yang lain macam Facebook, Twitter, atau Instagram. Makin banyak anda share dan makin tinggi peluang untuk jana pendapatan di sini. Daftar sekarang kerana sekarang orang tengah aktif membeli dan melayar dalam talian. Boleh subscribe dan tonton video-video terbaru di sini https://www.youtube.com/user/mahamahu.








1 ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter