Jumlah Paparan Halaman

15 Mei 2018

Flying With Solo Dengan Kelab Fan Star Wars Malaysia Bersama Carousell

 
Dalam perayaan peluncuran teater yang akan datang, Solo: A Star Wars Story, Star Wars Malaysia Fan Club (SWMFC) menganjurkan hari peminat khas bertajuk "Flying With Solo" - yang disokong oleh Carousell, Platform Pasaran Eksklusif. Peminat semua peringkat umur dijemput untuk menyertai keseronokan di The School Jaya One.


Akan ada pertandingan cosplay, pertemuan kolektor, penampilan watak, permainan, pasar lambak yang memaparkan barang dagangan Star Wars yang disokong oleh Carousell dan banyak lagi. Datanglah berpakaian sebagai watak Star Wars kegemaran anda dan berpeluang untuk memenangi hadiah Star Wars eksklusif dari Carousell. Peraduan ini terbuka kepada kumpulan umur yang berbeza pada masa berikut:-

  • 5:00 p.m. - Peraduan Cosplay Kanak-kanak (Bagi mereka yang berusia di bawah 16 tahun)
  • 5:15 p.m. - Perjumpaan Cosplay Dewasa

Peminat akan dapat membeli barangan Star Wars edisi terhad eksklusif di Carousell - di mana pembeli yang membuat sekurang-kurangnya satu pembelian melalui Carousellers pada hari itu layak mendapat hadiah cabutan bertuah.

Butiran acara:
Lokasi: Level 1, The School Jaya One
             72A, Jalan Universiti PJS13,
             46200 Petaling Jaya, Selangor

Tarikh: Ahad, 20 Mei 2018
Masa: 10:00 pagi hingga 6:00 petang
Masuk: Percuma

Untuk maklumat lanjut, ikuti SWMFC di www.facebook.com/starwarsmalaysiafc dan Carousell di www.facebook.com/carousell.my, atau muat turun aplikasi Carousell dari Apply Store atau Google Play Store.






3 Mei 2018

Menangi Rumah Impian Dan Hadiah Bernilai Lebih RM1.5 Juta Dalam Kempen Cahaya Raya Shopee

 
Shopee, platform e-dagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan akan melancarkan Kempen Cahaya Raya yang menawarkan pelbagai hadiah bernilai lebih RM1.5 juta termasuk sebuah Rumah Impian bernilai RM350,000, sebuah Honda HRV bernilai RM100,000 dan sebuah Volkswagen Polo bernilai RM80,000 untuk pemenang bertuah permainan dalam aplikasi Ketupat Raya, satu usahasama dengan Visa. Kempen yang akan berlangsung dari 3 Mei hingga 17 Jun 2018 akan membariskan pelbagai tawaran eksklusif ke atas lebih 100,000 produk dengan potongan harga sehingga 90%.


Sebelum pelancaran Kempen Cahaya Raya ini, Shopee telah menjalankan satu kaji selidik pra-Raya dari 2 hingga 9 April yang lalu untuk mendalami tabiat membeli-belah rakyat Malaysia dalam membuat persiapan sempena musim Hari Raya kali ini. Hampir 140,000 orang pengguna dari seluruh Malaysia telah mengambil bahagian dalam kaji selidik tersebut. 

Hasil Kaji Selidik di Luar Jangka



Berikut merupakan antara maklumat menarik hasil daripada kaji selidik yang telah dijalankan tersebut:

  • Kaji selidik tersebut mendapati, 85% peserta adalah golongan belia berusia bawah 35 tahun yang merupakan pengguna tegar e-dagang.
  • Jumlah responden tertinggi merupakan dari negeri Selangor, dengan rekod lebih 20% daripada jumlah keseluruhan peserta.
  • Penduduk dari Sabah dan Sarawak mencatatkan jumlah 20% daripada peserta kaji selidik ini dan mereka mendapati membeli-belah secara dalam talian adalah lebih mudah di samping menawarkan pilihan pelbagai jenis produk
  • 80% responden membuat persiapan sempena Hari Raya kira-kira sebulan sebelum bulan Ramadan
  • Kira-kira 90% daripada jumlah peserta membeli-belah secara dalam talian secara kerap, sekurang-kurangnya sekali dalam sebulan
  • 95% responden lebih gemar membeli-belah secara dalam talian kerana tawaran harga dan promosi yang dilancarkan
  • Selain itu, faktor lain seperti kemudahan, variasi produk dan insentif lain termasuk penghantaran percuma dan komisyen sifar serta platform bayaran yang selamat juga memainkan peranan - semuanya boleh didapati di Shopee!
  • Menariknya, 5 kategori pilihan golongan wanita sempena Hari Raya termasuklah Pakaian Lelaki (yang merupakan kategori pilihan utama, mengatasi Pakaian Wanita dan Beg & Dompet Wanita) dan Kasut Lelaki.
  • Bagi golongan lelaki pula, 5 kategori pilihan mereka termasuklah Pakaian Lelaki,  Aksesori, Kasut Lelaki, Beg & Dompet Lelaki dan Fesyen Muslim.
  • Lebih daripada 40% responden membelanjakan lebih daripada RM200 setiap orang untuk membuat persiapan sempena Hari Raya
Shopee turut bekerjasama dengan jenama terkemuka seperti Nestle, XES Shoes, honor Malaysia, Maybelline, Watsons, ASUS, Petpet, Universal Traveller, Russell Taylors, Dettol dan banyak lagi untuk menawarkan pelbagai jualan hebat sepanjang waktu kemuncak Kempen Cahaya Raya dari 3 hingga 6 Mei dan dari 24 hingga 27 Mei.

Ian Ho, Pengarah Urusan Serantau Shopee

Sepanjang kempen ini, pengguna Shopee juga berpeluang untuk memenangi pelbagai hadiah menarik seperti Syiling Shopee, baucar, televisyen, seterika mudah alih, pengering rambut dan lain-lain yang bakal memeriahkan lagi sambutan Raya kali ini. Pada masa yang sama, pengguna juga boleh menikmati tawaran dan promosi hebat tanpa had dari semua kategori yang membariskan lebih 60 jenama terkenal termasuk Fesyen & Aksesori Wanita dan Lelaki, Kesihatan & Kecantikan, dan jualan kilat Shocking Sale akan dilancarkan 5 kali sehari. 

Untuk maklumat lanjut, layari www.shopee.com.my. Bermula 19 April, anda boleh meninjau sendiri antara koleksi daripada Kempen Cahaya Raya akan datang dengan melayari https://shopee.com.my/m/shopee-cahaya-raya. Juga muat turun aplikasi Shopee secara PERCUMA menerusi App Store dan Google Play.







27 April 2018

uCloudlink melancarkan perkhidmatan data mudah alih yang inovatif GlocalMe® Inside

 
uCloudlink, penyedia penyelesaian data mudah alih yang inovatif global, kini telah melancarkan GlocalMe® Inside, perkhidmatan data berkuasa yang direka untuk pengembara dan perniaga. GlocalMe® Inside menyediakan liputan rangkaian di 100+ negara dan wilayah, didayakan oleh teknologi CloudSIM dan disampaikan melalui perkongsian yang luas dan memastikan caj data tempatan yang adil bagi pelanggannya. Langkah ini menandakan pengenalan era baru gangguan positif untuk perniagaan rentas sempadan, pengurusan perbelanjaan, kemudahan, fleksibiliti dan perlindungan rangkaian global yang mantap untuk kebolehpercayaan perkhidmatan.


Di samping inovasi perkhidmatan baru ini, uCloudlink juga memperkenalkan dua model jenama GlocalMe® Inside World yang baru, di mana perkhidmatan tersebut telah dipasang sebelum ini.

Sehingga April 2018, perkhidmatan GlocalMe® Inside yang baru telah dilancarkan di Hong Kong dengan kerjasama Jalur Lebar Hong Kong. Syarikat itu juga dalam perbualan aktif dengan pelanggan dan rakan kongsi yang berpotensi di seluruh pasaran utama di Asia dan Amerika Utara, membincangkan pelancaran jejak global perkhidmatan GlocalMe® Inside dalam masa terdekat.

Elitek adalah jenama telefon pertama yang akan dilancarkan dengan perkhidmatan yang tertanam. uCloudlink menjangkakan untuk melihat kerjasama yang semakin pesat dengan lebih banyak jenama telefon pihak ke-3 pada masa depan yang mana perkhidmatan data mudah alih GlocalMe Dalam akan tersedia, menjadikannya Telefon Dunia yang pertama.

Hasil perayauan global tidak meningkat dengan ketara dengan pertumbuhan pelancong antarabangsa dan pengguna telefon pintar seperti yang diharapkan oleh syarikat penerbangan. Sebab utama ialah ketakutan pengguna terhadap caj perayauan data yang tinggi. "Teknologi dan inovasi yang mengganggu kami dibina atas kemudahan pelanggan dan pengurusan kos yang tulen mengubah semua ini", dia menyimpulkan.

Pelan data tanpa had bersama pakej pay-as-you-go


Perkhidmatan Dalam Dalam GlocalMe® mengamalkan model bayaran bulanan dengan data global yang tidak terhad. Selain pelan bulanan, pelanggan yang memerlukan penggunaan data tambahan atau kelajuan sambungan yang lebih tinggi boleh mempertimbangkan pakej bayar-bayar yang ditawarkan oleh GlocalMe® Inside, yang tersedia untuk pembelian menggunakan Aplikasi GlocalMe® Connect. Di samping itu, 24/7 sokongan pelanggan selepas jualan disediakan untuk membantu pelanggan di mana sahaja mereka berada.


Satu lagi ciri penting perkhidmatan GlocalMe® Inside terletak pada teknologi Pemilihan Rangkaian Pintar yang revolusioner, memastikan pengguna data sentiasa bersambung dengan isyarat yang paling pantas dan paling dipercayai.

Telefon bimbit antarabangsa yang sebenar - GlocalMe® Inside World Phone


GlocalMe® Inside World Phone mempunyai dua model: S1, telefon pintar dan P1, telefon ciri. Kedua-dua telefon bimbit menyokong pengurusan jalur frekuensi penuh untuk penggunaan transnasional yang tulen.


World Phone S1:

Operating system: Android
CPU : Qualcomm
Network parameter : Full range frequency
Display : 5.5 Inch
Colors : Gold, Black, Blue
Hotspot capacity : Can connect a maximum of 8 devices 
Suggested global retail price : MYR 1,324.90 dengan 20G global data
(data valid for 365 days) 


World Phone P1:

Operating system : Android
CPU : Qualcomm
Network parameter : Full range frequency
Display : 2.4 Inch
Colors : Blue, Orange 
Hotspot capacity : Can connect a maximum of 5 devices
Suggested global retail price : MYR 935.215 dengan 20G global data
(data valid for 365 days)

Pra pesanan GlocalMe® Inside World Phone S1 kini boleh didapati di: www.glocalme.com/worldphone/pre-order. Jualan rasmi GlocalMe® Inside World Phone S1 akan bermula pada 15 Mei 2018. Sila layari laman web berikut untuk mengetahui lebih lanjut mengenai saluran jualan: www.glocalme.com/package/purchase

Reputasi uCloudlink sebagai peneraju yang mantap dalam teknologi CloudSIM dan penyelesaian data mudah alih mantap, dan dengan 60% + bahagian pasaran Wi-Fi poket di China, syarikat itu sedang membangun kepemimpinannya dalam bidang ini. Diasaskan oleh pemimpin ICT yang bersemangat untuk mewujudkan model perniagaan yang berpandangan ke hadapan untuk industri rangkaian mudah alih, uCloudlink berkembang dari permulaan kepada perniagaan global dalam masa yang singkat. uCloudlink telah membuktikan keupayaan dalam menyediakan akses dan sokongan volum tinggi untuk penggunaan data mudah alih global.





16 April 2018

Lima Item Yang Berharga Lambang Politik Malaysia Tersedia Di CAROUSELL Sempena PRU-14

 
Ketika Malaysia sedang sibuk untuk pilihan raya yang akan datang, sesetengah usahawanan telah menjual barang-barang yang diilhamkan secara politik di Carousell, salah satu daripada pasaran terdahulu yang terbesar dan terpantas di dunia.

Berikut adalah lima item unik yang kami dapati di pasaran untuk membantu mencetuskan demam pemilihan menjelang Pilihanraya Umum Ke-14:
 

1) Tun Dr Mahathir Mohammad's Horse Riding Statue


Berat kira-kira 3kg, sebuah patung yang menunggang Tun Dr Mahathir Mohammad adalah karya yang dihasilkan dan menghasilkan Wizart Studio Sdn Bhd sebagai penghormatan terhadap bekas Perdana Menteri Malaysia. Satu kemudian dibentangkan kepada Tun Dr Mahatir sebagai memento.


"Ini adalah satu-satunya patung yang dihasilkan studio saya untuk menyampaikan kepada Tun Dr Mahathir sendiri. Terdapat hanya 2 salinan di dunia! Satu dengan Tun Dr. Mahathir, dan yang lainnya dijual di Carousell, "kata Dina Yahya (Carousell Store: _min_onepitstop).

2) Memorabilia Vintage Merdeka


Pemungut memorabilia politik berusia 48 tahun, Adrian Ung mula mengumpul sejak tahun 1997 dan kini mengira lebih daripada 200 item dalam koleksinya dari buku, pernyataan, cawan, plak, surat khabar, risalah dan poster. Tertarik dengan nilai nostalgia, beliau terus mengamati seluruh dunia untuk memorabilia politik Malaysia yang tidak ternilai.


"Saya sentiasa terpesona dengan barangan vintaj. Saya mengetengahkan barangan Merdeka dan Malaya kerana mereka jarang, terutamanya kepada rakyat Malaysia. Saya biasanya mendapati kepingan-kepingan yang lebih tua lebih menarik, itulah sebabnya saya biasanya mengumpul barang-barang dari era 50-an hingga 80-an atau lebih awal. Saya memburu mereka dalam talian dan di pasar lambak di seluruh Malaysia & Singapura, "kata Adrian (Kedai Carousell: nicimeow)
 

3) 14-karat Gold Ring UMNO


Ia sentiasa menarik untuk dikaitkan dengan politik, tetapi mengekalkan cincin emas 14 karat oleh parti politik juga sangat sejuk dan cara yang bagus untuk menunjukkan sokongan anda kepada parti. Cincin itu kini dijual di Carousell untuk RM1,800.


Akmal bin Azman, 21, (Kedai Carousell: akmalazmn) berkata, "Ini cincin UMNO milik rakan pengumpul saya yang sedang mencari jalan untuk menjual beberapa koleksi peribadi beliau. Carousell telah membantu kami untuk menjual banyak barang-barang kami dan tidak lama lagi membuat perkongsian antara kami. Ia menjadi penjana pendapatan untuk kami. Ini cincin UMNO emas 14-karat yang unik dan unik akan menjadi salah satu milik kita yang paling berharga yang dijual di Carousell, dan kami berharap ia akan menemui pemilik baru."
 

4) Posisi Undi Barisan Nasional 1990


Poster lama yang tertulis di Jawi, mungkin untuk kawasan pedalaman Utara, adalah satu daripada hanya dua poster yang mempunyai penjual.


"Saya mempunyai dua keping poster ini - satu untuk saya dan satu untuk ayah saya. Sukar untuk mencari kepingan sejarah dalam keadaan pudina. Saya menjualnya sekarang kerana saya ingin memberikan orang lain dan peluang untuk mendapatkan memorabilia yang jarang berlaku ini, "kata Muhammad Hazim Bin Mohd Ridzuan. (Carousell Store: genuineforless).
 

5) Najib Razak dan Khairy Jamaluddin Mengilhamkan Cupcakes untuk Dijual!


Nurfazlyana Shahira bt Mohd Rosli bekerjasama dengan pembuat bakeri untuk menghasilkan roti nangka kolada Najib Razak dan kek coklat coklat Khairy Jamaluddin yang akan menjadikan hadiah unik untuk rakyat Malaysia.


"Cupcakes adalah salah satu pencuci mulut yang tidak mempunyai sempadan ketika datang ke kreativiti. Mewujudkan satu siri cupcakes yang diilhami oleh tokoh politik seperti Perdana Menteri dan Menteri Belia dan Sukan kami membantu memberi perhatian lebih kepada senario politik dan potensi kreativiti kuliner Malaysia. Saya berharap rakyat Malaysia akan menikmati kekayaan politik kita, sama seperti cupcakes kita. "(Carousell Store: fazly_ana)

Diasaskan pada tahun 2012, Carousell adalah pasaran iklan mudah alih untuk membeli dan menjual barang-barang baru dan kedua yang terdapat di Malaysia, Singapura, Indonesia, Taiwan, Hong Kong dan Australia. Untuk maklumat lanjut, ikuti mereka di www.facebook.com/carousell.my atau muat turun aplikasi Carousell dari Apple Store atau Google Play Store.








13 April 2018

Logitech G Melancarkan Speaker PC dan Papan Kekunci Mekanikal dengan LIGHTSYNC

 
Logitech G, sebuah jenama Logitech mengumumkan dua penambahan baru kepada keluarga alat permainan berprestasi tinggi mereka. Pembesar Suara PC Logitech® G560 adalah sistem pembesar permainan berdedikasi pertama dengan Logitech G LIGHTSYNC ™ yang maju, sebuah teknologi yang menyegerakkan cahaya dan bunyi kepada permainan. 


Menyertai speaker adalah Logitech® G512 Keyboard Permainan Mekanikal yang baru. Logitech G512 juga mempunyai LIGHTSYNC RGB, menyediakan pilihan dua suis utama mekanikal Romer-G ™ dan pengalaman yang selesa. Logitech G terus mengembangkan rangkaian alat berprestasi tinggi yang dibina untuk keperluan pemain, dan mendorong inovasi dalam RGB ke tahap yang lebih mendalam.

"Matlamat kami dengan kedua-dua produk ini adalah untuk melengkapi G502 kami, tetikus permainan terlaris di dunia," kata Encik KP Sim, Country Lead untuk Singapura, Malaysia dan Filipina. "Dengan teknologi LIGHTSYNC kita dapat menambah kecerdasan sebenar untuk apa yang boleh dilakukan lampu RGB - menyegerakkan pencahayaan audio dan RGB ke permainan dalam skrin. Jika anda sudah memiliki G502, maka papan kekunci G512 baru dan penceramah G560 dengan LIGHTSYNC adalah cara sempurna untuk menyelesaikan desktop anda dan membuat penyelesaian yang sangat mendalam".

Pembesar Suara PC Kebanyakan Imersif


Mendengar setiap perincian sebagai pereka permainan yang dimaksudkan dengan penceramah permainan pertama dari Logitech G. Logitech G560 menyediakan kuasa 240 Watts Peak / 120 Watt RMS, yang memberikan bunyi luar biasa untuk muzik dan permainan PC, dan audio 3D dengan DTS: X® Ultra 1.0 untuk audio kedudukan dalam permainan. 

Bersama ini meningkatkan ketepatan, dan menguatkan keamatan dan realisme, memberikan pemain pengalaman yang lebih mendalam dan menyenangkan. Penceramah G560 dibina di atas warisan 25 tahun yang kaya dengan Logitech dalam merancang peranti audio premium.
Dikuasakan oleh teknologi LIGHTSYNC maju, Logitech G560 menyegerakkan pencahayaan RGB yang cemerlang dan audio yang kuat dalam masa nyata untuk dipadankan dengan tindakan permainan di skrin. Kesan cahaya dan animasi boleh diubahsuai di sekitar 16.8 juta warna, dengan empat zon pencahayaan. Logitech G560 mempunyai pelbagai pilihan sambungan termasuk USB, 3.5mm dan Bluetooth. 

Ini digabungkan dengan teknologi Logitech Easy-Switch ™ yang terbina dalam membolehkan anda beralih dengan lancar antara empat peranti yang bersambung seperti PC, telefon pintar dan tablet, supaya anda boleh mendengar senarai main kegemaran anda dari telefon anda semasa memainkan permainan PC. Teknologi LIGHTSYNC juga berfungsi dengan kandungan video dan muzik yang membolehkan anda menikmati cahaya yang menyemarakkan dan bunyi di luar permainan.

Papan Kekunci Permainan Mekanikal Powered oleh LIGHTSYNC


Logitech G512 mengambil reka bentuk yang memenangi anugerah Logitech dalam papan kekunci ke tahap seterusnya dengan pencahayaan RGB dan sokongan LIGHTSYNC. Papan kekunci menawarkan pilihan dua suis utama mekanikal Logitech G eksklusif Romer-G, Romer-G Tactile dan Romer-G Linear. Versi sentuhan memberikan maklum balas sentuhan lembut semasa bertindak untuk pemain yang lebih suka maklum balas langsung, sementara versi linear memberikan anda keystroke licin. 

Semua kekunci Romer G menawarkan persembahan gred persaingan yang cepat dan tenang, dan pencahayaan tajam yang terang, semuanya dalam kunci yang lebih dipercayai dan tahan lama daripada suis mekanik standard. Suis memainkan hingga 25 peratus lebih cepat daripada pesaing utama pada jarak 1.5mm, digabungkan dengan gerakan 45g berkuat kuasa rendah, untuk memberi respons segera.

Logitech G512 mempunyai kesungguhan atas aluminium pesawat kelas anodized dan menyikat 5052 untuk reka bentuk premium yang nipis dengan ketahanan tegar dan port passthrough sambungan USB bersepadu.

Harga Pasaran


Keyboard Gaming Logitech G560 dan G512 Keyboard Permainan Mekanikal dijangka boleh didapati di Malaysia pada awal bulan Mei untuk cadangan harga runcit MYR 999.00 (Termasuk GST) dan MYR 579.00 (Termasuk GST) masing-masing. Papan kekunci tersedia dalam Karbon hitam. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web kami, blog kami, atau berhubung dengan kami @Logitech.










3 April 2018

Ultimate Ears Membawa Muzik Hidup dengan Koleksi WONDERBOOM Freestyle Terkini

 
Hari ini, Ultimate Ears melancarkan "Bring Music To Life" sebuah kempen jenama baru di Malaysia, dengan kerjasama rakan kongsi dan pengedar rasmi baru di Malaysia, Hot Gadgets Distribution Sdn Bhd..Kempen menyatupadukan muzik dan seni untuk mempamerkan teknologi yang peminat Ultimate Ears suka tentang wireless Bluetoothomen mereka yang memenangi anugerah: 360-Degree Immersive Sound yang mendalam, sangat tahan lama dan hampir tidak boleh direalisasikan.


Ditubuhkan pada tahun 2002, rakan kongsi yang berpangkalan di Klang akan bertanggungjawab untuk pengedaran semua Ultimate Ears portable Bluetooth speakers ke Kedai Apple, Kedai Rangkaian Elektronik, Saluran IT, Saluran Bergerak, Pasaraya Hypermarket. Syarikat itu juga merupakan pengedar tunggal yang sah untuk jenama audio dan multimedia di negara ini.

WONDERBOOM Membawa ke Malaysia

Dengan pelantikan baru, Ears Ultimate membawa kepada Malaysia tambahan terbaru kepada keluarga Ultimate Ears dari pembaca mudah alih, siri kalis air, pembicara di mana-mana: WONDERBOOMTM Ultimate Ears yang baru, pembesar suara Bluetooth dengan personaliti yang besar dan bunyi yang mengejutkan. WONDERBOOM super mudah alih menyampaikan kualiti bunyi tanpa kompromi dengan bunyi yang jelas, tajam, tanpa henti, serta bass yang besar dan cantik.

WONDERBOOM super mudah alih juga boleh didapati dalam enam warna: Batu (Kelabu), Phantom (Black), Fireball (Red), SubZero (Blue), Cashmere (Pink) dan Lilac. WONDERBOOM adalah muzik - tanpa kekecohan dan tiada geseran. Ia adalah penceramah yang berdiri di kesederhanaan dan bunyi yang besar.

Loud Sound & Bold Style dengan WONDERBOOM Freestyle Collection

Ultimate Ears juga membuat kenyataan dengan gaya bunyi dan berani yang kuat dengan Ears Ultimate WONDERBOOM Freestyle Collection, barisan terbaru untuk menyertai keluarga Ultimate Ears yang mudah alih, sungguh-sungguh kalis air, pembaca di mana sahaja. Diumumkan hari ini, koleksi Bluetooth pintar bersaiz pintal, dengan bunyi yang menghairankan yang hebat, dihiasi dalam lima reka bentuk untuk memadankan setiap getaran: Konkrit, Alpukat, Patch, Raspberry dan Unicorn.

WONDERBOOM Freestyle Collection adalah muktamad mutlak keperluan muzik dan aksesori fesyen. Diilhamkan oleh trend muzik dan fesyen global, warna fesyen ke hadapan koleksi termasuk:
● Beton: Paparan anda adalah neutral setiap hari tetapi tidak asas. Konkrit diilhamkan oleh tekstur bandar, percikan cat dan bayang-bayang.
● Alpukat: Gaya anda adalah halus dan bersahaja. Dengan Avocado, anda sentiasa bersedia untuk "guac" dan roll.
● Patch: Anda memakai jantung anda pada lengan anda dan plaster keperibadian anda melalui patch dan pin. Patch adalah keperibadian untuk denim.
● Raspberry: Anda tidak pernah takut untuk pergi berani. Raspberry segar, panas dan berair.
● Unicorn: Magic ialah nama tengah anda. Unicorn adalah meleleh warna pastel yang menarik.

WONDERBOOM Freestyle Collection melengkapkan saluran wireless WONDERBOOM yang memenangi anugerah, dengan suara yang sama dengan 360 darjah dengan bass seimbang. Waterproof dan worry-proof, WONDERBOOM adalah IPX7 diberi nilai (jadi ia boleh direndam dalam air sehingga satu meter sehingga 30 minit), drop-bukti dari sehingga lima kaki, mengapung dengan sendiri dan sukan gelung tergantung sehingga dapat mudah dilekatkan pada mana-mana beg. Dengan hayat bateri selama 10 jam dan rangkaian Bluetooth tanpa wayar 100 kaki, WONDERBOOM adalah sahabat yang sempurna untuk mandi, pantai, pesta muzik atau pesta kolam renang. Butang Ultimate Ears di bahagian atas penceramah membolehkan anda bermain, menjeda, melangkau dan menggandakan dua penceramah WONDERBOOM untuk menggandakan keseronokan.

WONDERBOOM menerima Anugerah Rekaan 2017 yang Baik, yang disampaikan kepada reka bentuk perindustrian, produk dan grafik yang paling inovatif oleh The Chicago Athenaeum Museum of Architecture and Design, bekerjasama dengan Pusat Seni Bina, Seni Reka dan Pengajian Eropah Eropah.

Harga

Easter Ultimate WONDERBOOM Freestyle Collection dijangka boleh didapati di kedai runcit terpilih di Malaysia dari April 2018 dengan harga runcit yang dicadangkan sebanyak RM399.00 (termasuk GST).





2 April 2018

Paparkan Bendera Pilihan Anda dengan Tetikus Tanpa Wayar Logitech M238

 
Hari ini Logitech mengumumkan Logitech® M238 Fan Mice Wireless, koleksi tetikus dengan reka bentuk bendera yang membolehkan anda memilih warna anda dan menyokong pasukan bola sepak negara kegemaran anda. Melalui Koleksi Fan Logitech, anda boleh menyertai keseronokan dan menunjukkan kebanggaan bola sepak anda walaupun semasa anda bekerja, sama ada anda bersorak untuk Jerman, Sepanyol, England, Perancis, Argentina atau Brazil.


"Sokongan adalah tinggi untuk permainan bola sepak global tahun ini, dan para peminat mahu memamerkan kebanggaan negara mereka dan warna sebenar," kata Encik KP Sim, Country Lead untuk Singapura, Malaysia dan Filipina. "Pengumpulan Kipas 2018 mengambil salah satu daripada tetikus jualan paling popular kami, M238, dan memberi anda cara untuk merosakkan pasukan anda semasa bekerja dan menyokong pasukan kebangsaan kegemaran anda."


Logitech Fan Mice Wireless adalah selesa, mudah alih dan boleh bertahan sehingga 12 bulan pada satu bateri yang telah dipasang sebelum ini. Tetikus ini berfungsi dengan sistem operasi yang paling anda gunakan, sama ada itu Windows®, Mac®, Chrome OS ™ dan Linux®, dan penerima USB nano yang disertakan juga membolehkan anda mengembara sehingga 10 meter jauhnya. 

Harga Pasaran


Tetikus Tanpa Wayar Koleksi Fan dijangka boleh didapati pada bulan April untuk harga runcit standard MYR 69.00 (termasuk GST). Untuk maklumat lanjut, sila lawati https://www.logitech.com/en-my atau berhubung di Facebook Logitech Malaysia.





29 Mac 2018

Menang 5 Telefon Pintar Dengan Email Anda

 


How to Join?

Participation is actually very simple. All you need to do is to enter your email* below and make a purchase at 11 Street!

Contest Mechnanics

  1. In order to be counted as a valid entry for the prize giveaway contest, the participant will be required to fulfil the steps of (1) enter their email address and (2) click “Shop Now” then (3) make a purchase at 11street website directly.

  2. There will be a total of 5 (five) lucky winners. The top 2 (two) highest spending participants will be given the opportunity to pick the prize between the iPhone Red Edition and Huawei P10. The remaining prizes available will be a lucky draw, given to 3 (three) lucky participants who has made a minimum purchase of RM80

  3. Users can accumulate their spending by repeating step 1 before making their purchase.

Terms & Conditions

  1. Purchase entries on 11street's Mobile App will not qualify for this contest
  2. The participants can accumulate their purchases by submitting the same e-mail address and clicking “Shop Now” button before making their purchase. The total amount of your submitted spending will add up when the contest ends.
  3. Contest period is from 29th March 2018 – 13th April 2018
  4. Purchase entries that fall in the case of returns and refunds will be forfeited and not counted.
  5. Prize giveaways will occur after your participating entry has been fulfilled and delivered. The winners will be contacted by 28th May 2018.
  6. Contest entries with fraud payments and cancelled orders are automatically disqualified.
  7. The organizer deserves the right to change, cancel, terminate, extend, or suspend the contest at any time without prior notice
  8. If a winner cannot be contacted or does not respond within seven (7) working days, the prize or prize notification will be invalid and the winner forfeits all rights to any prize. All decisions of the Organiser are final and binding in all respects.
  9. If winners fail to collect their prize within two (2) weeks upon receiving the winner announcement notification, their prizes will be forfeited.
  10. The organizer shall not be held liable for entries that are lost, late, insufficient, or incomplete.
  11. The organizer shall reserve the right at its absolute discretion to review and vary the winner selection process at any given time without prior notice
  12. The organizer reserves the right to substitute the prizes with others at similar value without prior notice. All prizes are non-transferrable, non-returnable, and non-exchangeable for cash
  13. The organizer reserves the right to withdraw the prizes should the selected winner(s) fail to comply to the terms and conditions
  14. Acceptance of prize(s) constitutes permission to The Organizer and its agencies to use the Winners’ names, photographs and/or videos for purposes of publicity, advertising, promotional/marketing activities and/or trade at any time without further compensation or notice.
  15. By participating in this contest, participants undertake they shall not bring any claims or actions against The Organizer, whether in contract, tort or otherwise.

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter