Jumlah Paparan Halaman

23 Februari 2022

HISENSE Malaysia Melancarkan Pengering Dan Pencuci 2-In-1 Mesra Alam

 
Hisense dengan bangganya mengumumkan bahawa mereka akan melancarkan Mesin Basuh dan Pengering Beban Depan yang sangat cekap serta Super Freezer berkapasiti besar mereka pada akhir Februari 2022.



Mesin Basuh & Pengering Beban Depan dibuat mudah dengan kapasiti besar yang boleh memuatkan beban 10kg untuk mencuci dan 6kg untuk pengeringan. Ia dilengkapi dengan ciri-ciri untuk mencuci secara menyeluruh seperti wap alahan yang terbukti dapat membuang 99.9% bakteria dari pakaian.

Super Freezer mampu turun ke paras beku sehingga -30 darjah Celsius yang membantu mengekalkan kesegaran makanan seperti baru dibeli. Kapasiti peti sejuk beku adalah lebih besar daripada yang biasa bagi membolehkan pengguna menyimpan lebih banyak makanan.

Nantikan pelancaran kedua-dua produk ini serta empat peti sejuk premium Hisense yang akan datang ke Malaysia tidak lama lagi. Untuk maklumat lanjut sila layari Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube.








22 Februari 2022

Sertai Peraduan Video Pendek #InilahSayaRightNow Dan Berpeluang Memenangi Hadiah Istimewa

 
vivo Malaysia menjemput semua rakyat Malaysia untuk menangkap video pendek sebagai vlog tentang diri mereka pada bila-bila masa, di mana-mana sahaja dengan apa-apa mood. Rakyat Malaysia boleh mempamerkan sebarang idea kreatif atau gaya bebas yang menyampaikan kisah kemanusiaan berbeza melalui kanta mudah alih mereka bermula dari 17 Feb hingga 6 Mac 2022.



"Joy of Humanity" sebagai nilai jenama vivo, vivo berharap untuk mendokumentasikan aspek biasa tetapi berbeza dalam dunia manusia, dan percaya bahawa teknologi memajukan kehidupan dan memperkasakan manusia untuk menikmati kehidupan. “Be Authentic, Be you” vivo Malaysia menggalakkan rakyat Malaysia untuk menyerlahkan diri mereka dan membanggakan karya agung yang luar biasa itu.

Peraduan Video Pendek #InilahSayaRightNow

Pembersih Kereta Philips GoPure Hadiah Utama x3
Hadiah Pertama Kad Hadiah Lazada (RM100) x8

Cara penyerataan Peraduan Video Pendek #InilahSayaRightNow
Ikuti langkah di bawah untuk menyertai:

Langkah   1: Ambil video pendek tentang anda pada bila-bila masa, di mana sahaja dengan sebarang perasaan.
Langkah    2: Tulis kapsyen bermula dengan “Inilah Saya….”.
Langkah 3: Muat naik video ke Facebook/Instagram anda dan hashtag #vivoV235G #InilahSayaRightNow
Langkah 4: Tetapkan video anda kepada umum.

Untuk maklumat lanjut tentang Peraduan Video Pendek #InilahSayaRightNow, sila layari Facebook Rasmi atau Halaman Instagram vivo Malaysia.







10 Februari 2022

Vivo Selfie Flagship Memperkenalkan Varian Warna Baharu Mirage Gold Dan Kerjasama Khas Dengan L'Oréal Paris

 
Secara rasminya, vivo V23e 5G akan datang ke Malaysia dalam varian warna baharunya — Warna Emas Mirage 11 Februari ini. Bukan itu sahaja, vivo Malaysia juga menawarkan kerjasama istimewa dengan L’Oréal Paris untuk meneruskan ‘Be Authentic. Be You.’ detik.



Didedikasikan untuk penentu arah aliran, V23e 5G Mirage Gold baharu mengambil inspirasi daripada alam semula jadi yang menawarkan kemasan bersinar yang melengkapkan gaya berkelas dan rasa premium di tangan mereka. Menggunakan Kaca AG, Mirage Gold adalah ultra nipis dan ringan, memberikan getaran mewah kepada penggunanya tanpa mengira gaya.



Untuk meningkatkan lagi pengalaman yang luas, V23e 5G Mirage Gold baharu mempunyai Kamera Hadapan AF 44MP, dengan Autofokus Mata memberikan penggunanya hasil fotografi resolusi yang lebih tajam dan jelas yang akan dapat mempertingkatkan ciri-ciri mereka yang lebih baik. Juga dibina untuk berbilang tugas, turbo berbilang membolehkan pengguna menggunakannya dengan lancar tanpa sebarang lag. Inovasi vivo V23e 5G untuk menggabungkan teknologi kamera yang berkuasa, prestasi dan estetika secara keseluruhannya akan membawa pengalaman fotografi yang hebat kepada rakyat Malaysia.



Bersempena dengan Hari Kekasih, vivo bekerjasama dengan L'Oréal Paris Malaysia untuk memberikan pelanggan hari untuk diingati dengan hari istimewa mereka dengan hadiah untuk 'Be Authentic. Jadilah Anda.’ untuk majlis itu. Kerjasama ini menawarkan kotak hadiah Hari Valentine yang unik yang disertakan dengan pembelian V23e 5G Mirage Gold.



Untuk maklumat lanjut tentang vivo V23e 5G Mirage Gold terkini, sila layari www.vivo.com/my atau Halaman Facebook rasmi vivo Malaysia.







1 Februari 2022

Hisense Komited Untuk Mencapai Sasaran Pengurangan Kesan Gas Rumah Hijau 202.6% Menjelang 2022

 
Hisense hari ini mengumumkan komitmennya untuk menetapkan sasaran untuk mengurangkan 230,000 tan pelepasan gas rumah hijau (GHG) pada 2022 dan mengeluarkan video pembangunan mampan "Hisense, Ke Arah Masa Depan Lebih Hijau". Menurut Hisense, sistem pembuatan telah dikurangkan sebanyak 76,000 tan pelepasan karbon dioksida pada 2021. Mencapai objektif ini secara global pada 2022 memerlukan strategi yang pelbagai, transformasi akan dilaksanakan daripada perniagaan B2B kepada B2C untuk menerima kemampanan.



Membangunkan model B2B baharu yang sejajar dengan pembangunan mampan

Menumpukan pada "Berorientasikan rakyat, berorientasikan aplikasi", pembangunan pintar dan pemerkasaan mampan telah menjadi trend umum. Hisense berdedikasi untuk membangunkan dan menghasilkan teknologi canggih, telah berjaya mengembangkan jejaknya di bahagian B2B, memfokuskan pada penyelesaian Bandar Pintar pintar, paparan perubatan, dsb.

Penyelesaian Bandar Pintar pintar Hisense menggunakan otak awan dwi "otak awan bandar + otak awan Hisense" sebagai teras untuk melaksanakan pembinaan bandar pintar. Ia berusaha untuk mengurangkan pelepasan CO2 dengan mengurangkan kesesakan lalu lintas. Usaha ini telah menjadi langkah pertama dalam membangunkan dan menggunakan teknologi bandar pintar. Sehingga kini, penyelesaian Bandar Pintar pintar Hisense telah berjaya digunakan di 169 bandar. Hisense berkeras untuk mengembangkan pembangunan B2Bnya dan mencapai susun atur strategi globalisasinya.



Ambil tindakan ke atas B2C untuk menggalakkan penjimatan tenaga dan pengurangan pelepasan

Kejayaan teknologi membawa kualiti tinggi dalam produk dan pembangunan teknologi. Perkakas rumah Hisense menuntut perhatian berterusan "Reka Bentuk Hijau, Perolehan Hijau, Pembuatan Hijau, Logistik Hijau, Kitar Semula Hijau", membantu mempercepatkan transformasi hijau sektor perkakas rumah.

Pada tahun 2022, Hisense akan terus melaksanakan "Inisiatif hijau, mencipta prospek", termasuk penggunaan bahan mesra alam yang banyak, menggunakan tenaga suria sebagai alternatif kepada kuasa pembakaran arang batu pencemaran tinggi tradisional, memudahkan proses pengeluaran melalui Rapid Teknologi Suntikan Kitaran Terma, menambah penandaan produk plastik sekali guna untuk meningkatkan kecekapan penggunaan bahagian peti sejuk, dsb.

Teknologi Hijau untuk pembangunan mampan ialah langkah paling penting dalam perjalanan Hisense ke arah menggalakkan pembangunan sosial dan ekonomi. Hisense komited untuk memajukan kemampanan dan mencipta masa depan yang lebih hijau dan lebih mampan. Hisense percaya usaha dalam pembangunan mampan akan membawa kemakmuran kepada keluarga dan masyarakat sambil kita menuju ke arah persekitaran yang lebih baik.

Untuk maklumat lanjut tentang acara dan promosi Hisense, lawati Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube.










25 Januari 2022

VIVO Melancarkan 'Shout it Out', Filem Pendek Terinspirasi Berdasarkan Kisah Benar Seorang Atlet Para

 
VIVO Malaysia melancarkan filem pendek bertajuk ‘Shout it Out’ yang memaparkan keazaman seorang gadis Malaysia yang kurang upaya untuk mencapai impiannya untuk menjadi seorang atlet negara. Filem berdurasi 9 minit 30 saat itu dirakam dengan vivo X70 Pro, telefon pintar perdana fotografi profesional dengan teknologi pengimejan mudah alih termaju yang direka bersama ZEISS.



Diinspirasikan berdasarkan sebuah kisah benar, ‘Shout it Out’ mengikuti kisah Siti, seorang warga Malaysia yang kurang upaya sejak muda yang menentang segala kemungkinan dan berjuang untuk memperoleh kecekapan dalam bidang Karate dan mewakili Malaysia dalam pertandingan kejohanan Karate antarabangsa. Berlatarkan adegan di mana dia sentiasa menghadapi pelbagai cabaran dan halangan hidup, ditertawakan dan keraguan diri, filem ini menyerlahkan keazaman Siti dengan bimbingan dari gurunya yang tidak berbelah bahagi untuk membawanya ke pentas dunia sebagai atlet negara.



Diarahkan oleh Mallory Lee, kita melihat kehidupan Siti (lakonan Nurizyan Binti Hishammuddin), seorang gadis Melayu muda yang memulakan perjalanannya untuk menjadi seorang atlet Karate negara. Di bawah bimbingan jurulatih (lakonan Seelan Manoheran) dan kepercayaan terhadap kebolehannya, Siti tetap bertahan melalui latihannya dan hadapi cabaran hidupnya, berusaha untuk mencapai impiannya iaitu bersaing mewakili Malaysia.



Mike Xu, Ketua Pegawai Eksekutif vivo Malaysia berkata, “Di vivo, kami percaya bahawa setiap orang mempunyai potensi untuk mencapai pencapaian yang hebat, tanpa mengira latar belakang mereka. Kami berbesar hati kerana berpeluang untuk kongsi jalan cerita kehidupan Siti menerusi filem ini, menangkap kisah luar biasa tentang usahanya untuk mencapai impiannya walaupun terhad. Menggunakan teknologi pengimejan canggih vivo X70 Pro, filem ini menunjukkan keupayaan penggambaran telefon pintar dan potensinya sebagai peranti filemografi profesional."



Penggambaran ‘Shout it Out’ merupakan pengalaman yang hebat untuk saya. Semasa kami merakam video itu, saya ingin menangkap intipati dan emosi sebenar yang dimainkan oleh Siti, menunjukkan perjuangan, kegembiraan, keazaman dan keberaniannya dalam mencapai impiannya tanpa mengira kesusahannya. Menggunakan vivo X70 Pro, saya dapat menangkap semua itu seperti yang dilihat dalam video terakhir. Saya harap rakyat Malaysia akan mendapat inspirasi semasa menonton filem pendek ini kerana ia memberi inspirasi kepada saya,” kata Mallory, Pengarah filem ‘Shout It Out’.

Filem pendek ‘Shout it Out’ kini boleh didapati dan ditonton di laman Youtube Rasmi vivo Malaysia.








24 Januari 2022

VIVO Bersama Lembaga Pelancongan Sabah Menyokong Pelancongan Tempatan Dengan Filem Pendek 'Visual Xplorer'

 
VIVO Malaysia, dengan kerjasama Lembaga Pelancongan Sabah, mengeluarkan sebuah filem pendek bertajuk Visual Xplorer untuk mendokumentasikan rakyat, kekayaan budaya mereka dan pemandangan indah negeri Sabah, untuk mempamerkan intipati sebenar Tanah Di Bawah Bayu kepada dunia. Filem berdurasi 1 minit 27 saat didokumentasikan menggunakan vivo X70 Pro, telefon pintar utama fotografi profesional dengan teknologi pengimejan mudah alih termaju yang direka-reka bersama dengan ZEISS.

Diarahkan oleh pengarah filem tempatan Brian Christie, filem ini berhasrat membawa penonton menerokai Sabah melalui pelbagai budaya, suku kaum, makanan, perayaan dan alam semula jadi. Menggunakan vivo X70 Pro yang didatangkan dengan lensa kamera yang direka-reka bersama dengan Salutan ZEISS T* dan Kamera Gimbal Penderia Ultra yang Dipertingkatkan, filem ini menunjukkan keupayaan penggambaran peranti, sambil merakam momen dan kenangan yang tidak pernah didengari dari tanah kaya di Sabah.

Di vivo, kami percaya dalam menangkap dan berkongsi kegembiraan manusia melalui detik indah manusia dan alam semula jadi. Saya gembira kami dapat menceritakan kisah Sabah bersama-sama dengan Lembaga Pelancongan Sabah dan menantikan lebih banyak penerokaan pada masa hadapan. Keupayaan fotografi mudah alih vivo X70 Pro boleh menangkap Sabah dengan terperinci untuk mengabadikan landskap dan budaya Sabah yang indah,” kata Mike Xu, Ketua Pegawai Eksekutif vivo Malaysia.

Sabah adalah tanah yang kaya dengan biodiversiti dan budayanya yang tersendiri. Daripada pelbagai pilihan pelancongan kepada layanan mesra penduduk tempatan, negeri ini penuh dengan cerita menarik yang menunggu untuk diceritakan. Video tersebut merakamkan beberapa tempat indah Sabah seperti Kampung Budaya, Pulau Mantanani dan Pusat Penemuan hutan hujan Sepilok sambil mengetengahkan aktiviti tempatan.

Kami gembira dapat bekerjasama dengan vivo dalam projek bermakna ini untuk berkongsi keindahan Sabah. Sabah adalah tanah yang indah, penuh dengan kehidupan dan landskap dengan permata tersembunyi yang menunggu untuk diterokai. Melalui perkongsian kami, kami dapat mempamerkan keindahan Sabah kepada dunia. Sungguh mengagumkan untuk melihat bagaimana ia semua ditangkap pada vivo X70 Pro, menunjukkan keindahan dan warisan sebenar Sabah dengan mudah dan profesional. Kami berharap melalui filem itu, orang ramai akan menghargai Sabah dengan lebih baik dan mewujudkan peluang yang lebih besar untuk menyerlahkan kisah Sabah kepada dunia,” kata Noredah Othman, Ketua Pegawai Eksekutif Lembaga Pelancongan Sabah.

Filem pendek Visual Xplorer boleh ditonton di Halaman Facebook Rasmi vivo Malaysia dan Saluran Youtube Rasmi vivo Malaysia.









23 Januari 2022

Ceriakan Rumah Tahun Baru Cina Ini Dengan Peralatan Rumah Baru Dan Menangi Hadiah Bernilai RM15,000

 
Menjelang Tahun Baru Cina semakin hampir, ramai rakyat Malaysia sedang mempersiapkan rumah mereka untuk perayaan yang dinanti-nantikan ini. Inilah masa yang sesuai untuk menukar peralatan lama dan usang anda kerana Hisense sedang mengadakan promosi perayaan terhebat mereka, kempen “TOO GOOD TO MISS SHOP & WIN” sehingga 28 Februari 2022, di mana pemenang boleh berpeluang untuk pergi dengan hadiah bernilai sehingga RM15,000.



Untuk menyertai kempen ini, anda hanya perlu membelanjakan sekurang-kurangnya RM2,000 untuk semua produk Hisense. Kemudian, anda boleh mengimbas kod QR yang diberikan atau menyerahkan butiran pembelian anda di https://hisense-campaigns.com.my/great-fest.

Sertai dan anda mungkin salah seorang daripada 8 pemenang bertuah untuk memenangi hadiah menarik seperti Hisense 55” UHD Smart TV, Hisense 1.0HP Portable Air Conditioner, Hisense 620L Side by Side Refrigerator, Hisense 248L Chest Freezer dan banyak lagi. Pemenang akan diumumkan pada 28 Mac 2022 melalui laman Facebook Hisense Malaysia.

Bagi mereka yang berminat untuk menyertai kempen “TOO GOOD TO MISS SHOP & WIN”, anda boleh mendapatkan butiran lanjut di https://campaign.hisense.com.my/. Jangan ragu untuk melawat Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube untuk mengetahui lebih lanjut tentang semua tawaran premium Hisense.








13 Januari 2022

Hisense Membawakan Siri Mini LED 8K ULED Next-Gen

 
Hisense, sebuah syarikat elektronik pengguna dan perkakas rumah terkemuka global, menonjolkan siri ULED 8K Mini-LED dan penyelesaian teknologi paparan Laser resolusi 8K di acara teknologi terkemuka dunia CES 2022. “Teknologi boleh mengubah kehidupan. Hisense sentiasa berdedikasi untuk menyampaikan produk berprestasi tinggi, berkualiti tinggi yang melebihi jangkaan pengguna,” kata Douglas Kern, Pengarah Kanan Pemasaran untuk Hisense USA.



Memanfaatkan pengembangan produk yang meluas dan inovasi peneraju industri, Hisense mencapai pertumbuhan jualan eksponen. Menurut Hisense, hasil Kumpulan Hisense melebihi 27 bilion dolar pada 2021, peningkatan lebih daripada 20% tahun ke tahun.

Mengintegrasikan teknologi ULED dan Mini LED yang Menakjubkan, Kualiti Gambar Lebih Tinggi dan Kecerahan Lebih Baik

Prestasi dan kualiti gambar adalah asas kepada penawaran produk Hisense. Pada 2022, Hisense melaksanakan teknologi LED Mininya ke dalam barisan U9H premium baharunya buat kali pertama, memberikan prestasi HDR yang menakjubkan dengan kontras yang lebih baik, imej yang lebih cerah dan warna yang mengagumkan berbanding sebelum ini. TV Hisense 85U9H 8K juga telah diiktiraf sebagai Penerima Anugerah Inovasi CES® 2022. Anugerah ini benar-benar bukti kukuh kepada usaha bersungguh-sungguh Hisense dalam inovasi teknologi.




Terobosan Teknologi - Tingkatkan Kedudukan Utama 8K dalam Penyelesaian Teknologi Paparan Laser

Melalui inovasi teknologi, Hisense menerajui industri TV laser global ke era TriChroma dan membuat penemuan hebat teknikal TV laser daripada 1080P kepada 2K kepada 4K dan kemudian kepada 8K. Dr. Liu Xianrong, Ketua Saintis dan Pengurus Besar Hisense Laser Display Co.,Ltd., memperkenalkan bahawa Laser TV ialah pilihan terbaik bagi paparan 8K di rumah. TV 8K menyampaikan kedalaman dan perincian yang tidak pernah dilihat sebelum ini dan memberikan anda pengalaman terbaik untuk melihat imej sebenar pada skrin terbesar daripada TV Laser resolusi 8K pertama di dunia.



Fokus pada Wawasan Strategik Hisense untuk 2022, David VanderWaal, Naib Presiden Pemasaran untuk Hisense America, memperkenalkan bahawa Hisense komited untuk menjadikan ratusan juta kehidupan orang lebih mudah, lebih baik dan lebih menghiburkan melalui produk dan perkhidmatan yang direka dengan teliti dan dibina dengan baik. Pada 2022, Hisense akan terus menjadi peneraju global dalam industri. Hisense akan terus menonjolkan daya penggerak inovasi untuk pembangunan, memberi tumpuan kepada keperluan pengguna, mematuhi produk sebagai teras, rantaian perindustrian sebagai tulang belakang, dan memacu perubahan industri melalui inovasi dan sambungan.

Untuk maklumat lanjut tentang acara dan promosi Hisense, lawati Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube.







Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter