Jumlah Paparan Halaman

20 Julai 2022

vivo Menganjurkan Anugerah Filem Pendek Visual Creator Dan Menangi Hadiah Hebat

 
Sebagai salah satu peneraju dalam pengimejan mudah alih, vivo Malaysia menganjurkan Anugerah Filem Pendek Visual Creator untuk menggalakkan semua rakyat Malaysia untuk mempamerkan kreativiti mereka dengan menggunakan telefon pintar mereka. Peserta boleh menghantar video mereka mulai hari ini hingga 24 Oktober 2022.



Anugerah Filem Pendek Visual Creator memainkan peranan penting dalam merealisasikan nilai jenama vivo – “Joy of Humanity”, yang bertujuan untuk menggalakkan pengguna mudah alih menangkap dan berkongsi cerita unik mereka dari perspektif berbeza dengan orang di seluruh dunia. Melalui pertandingan ini, vivo menyasarkan untuk memacu inovasi dalam teknologi pengimejan sambil membolehkan lebih ramai orang di seluruh dunia menikmati mencipta kandungan yang menyeronokkan dan menghiburkan dengan teknologi,” kata Mike Xu, Ketua Pegawai Eksekutif vivo Malaysia.

Cara untuk menyertai Anugerah Filem Pendek Pencipta Visual vivo 2022:
Langkah 1: Muat naik video ke platform media sosial (Facebook, Instagram, Twitter). Sertakan hashtag berikut: #vivoVisualCreator #OurStoryRedefined, dan tandai (@) akaun vivo rasmi (akaun vivo tempatan atau global).
Langkah 2: Serahkan fail video asal berserta butiran berikut melalui e-mel kepada visualcreator.my@vivo.com sebelum 24 Oktober 2022.
I. Nama sebenar peserta.
II. Akaun media sosial, alamat e-mel dan nombor hubungan.
III. Negara/Wilayah peserta.
IV. Latar belakang atau cerita penciptaan filem pendek, dan sebarang kenyataan lain atau kandungan yang berkaitan.

Anugerah dibahagikan kepada dua kategori: Anugerah Global (jumlah lima) dan Anugerah Serantau (tujuh keseluruhan), sejumlah 12 Anugerah.

Anugerah Global】USD7,000 setiap pemenang: (1 pemenang untuk setiap anugerah)
• Filem Terbaik
• Cerita Terbaik
• Penyuntingan Terbaik
• Fotografi Terbaik
• Pencipta Terbaik

Anugerah Serantau】USD3,000 setiap pemenang: (1 pemenang untuk setiap wilayah)
• Filem Terbaik Serantau

Hadiah Lain】untuk setiap pemenang Anugerah:
• Sijil anugerah
• Telefon pintar siri vivo X terbaharu
• Komen profesional daripada juri
• Pendedahan rasmi daripada vivo

Penggunaan kandungan termasuk tetapi tidak terhad kepada paparan di tapak web rasmi vivo.com, paparan pada akaun media sosial rasmi vivo, dan pameran video luar talian yang dihoskan atau disokong oleh vivo.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.
*Semua amaun kewangan di atas dinyatakan sebelum cukai.

Telefon pintar pada masa kini memudahkan pencipta kandungan untuk menangkap dan merakam kisah kehidupan yang ingin mereka ketengahkan. vivo, sebagai perintis dalam inovasi pengimejan mudah alih, terus menganalisis dan bertindak balas terhadap perubahan keperluan 400 juta penggunanya di seluruh dunia. Bersempena dengan siri vivo X80 terbaharu, vivo telah menandakan bab seterusnya dengan perkongsian pengimejan globalnya, ZEISS dan usaha bersama mereka untuk mencipta pengalaman pengimejan mudah alih yang terbaik.

Untuk maklumat lanjut mengenai Anugerah Filem Pendek Pencipta Visual vivo, sila layari https://www.vivo.com/my/activity/vivo-visual-creator atau Halaman Facebook rasmi vivo Malaysia untuk merujuk butiran garis masa dan keperluan.








4 Julai 2022

Sun Life Malaysia Memperkenalkan Dana ESG Takaful Berkaitan Pelaburan Patuh Syariah Yang Pertama

 
Komited meneruskan usahanya untuk menggalakkan kelestarian, Sun Life Malaysia Takaful Berhad, syarikat takaful keluarga terkemuka di Malaysia, telah melancarkan Dana Takaful Alam Sekitar, Sosial dan Tadbir Urus (ESG) berkaitan pelaburan, patuh Syariah yang pertama untuk pasaran takaful Malaysia.



Dana baharu ini, Dana Kelestarian Global Islamik Sun Life Malaysia,  yang diuruskan oleh Nomura Asset Management Malaysia Sdn Bhd, menyasar untuk menyediakan peluang yang mampu dimiliki dan boleh diakses oleh rakyat Malaysia dengan menerapkan faktor ESG ke dalam pelaburan mereka dan pada masa sama mencapai potensi peningkatan modal jangka panjang dan keuntungan perlindungan. 

Ketua Pegawai Eksekutif dan Presiden/Ketua Negara Sun Life Malaysia (Sun Life Malaysia Assurance Berhad dan Sun Life Malaysia Takaful Berhad), Raymond Lew ketika mengulas mengenai pencapaian signifikan ini  bahawa Dana ESG Takaful yang baru diperkenalkan ini, yang merupakan dana kedua di dalam siri dana kelestarian, menyasarkan untuk memacu cita-cita rakyat untuk menjadikan pelaburan lestari lebih mudah diakses oleh pelanggan. Sebagai rakan Takaful sepanjang hayat yang dipercayai, percaya ia dana baharu ini dapat memenuhi keperluan dan aspirasi para pelanggan untuk mengembangkan kekayaan mereka tanpa menjejaskan kepercayaan serta nilai pegangan mereka.


Para pelanggan boleh memilih untuk melabur dalam Dana Kelestarian Global Islamik Sun Life Malaysia apabila mereka melanggan pelan Takaful berkaitan pelaburan yang terpilih menerusi saluran agensinya iaitu Sun Prime Link-i dan Sun Legacy-i.

Sun Life Malaysia percaya bahawa dengan menambah faktor ESG ke dalam pelan Takaful berkaitan pelaburan, ianya akan membuka pintu untuk para pelanggan melabur dalam syarikat yang bukan sahaja patuh dengan prinsip-prinsip Islam, tetapi turut menyokong enam matlamat impak yang selari dengan Matlamat Pembangunan Lestari Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (SDG). Matlamat impak yang dimaksudkan termasuklah: menangani perubahan iklim dan mengurangkan susut nilai modal semula jadi, menambah baik akses global terhadap perkhidmatan kewangan yang asas dan air minuman yang bersih, menghapuskan penyakit berjangkit dan mengurangkan epidemik obesiti. 

Dana ESG Konvensional pertama, Dana Kelestarian Global Sun Life Malaysia telah dilancarkan pada Julai 2021 dan melepasi RM10.5 juta setakat April 2022. 



Menurut Sun Life Malaysia, dana baharu ini menyasar untuk menawarkan pelanggan muslim dan bukan muslim peluang untuk melabur dalam kedua-dua prestasi fiskal serta impak sosial dan alam sekitar yang positif. Oleh itu, Sun Life Malaysia yakin bahawa dana ESG Takaful baharu ini berupaya menarik minat pelanggan yang sedia ada dan yang berpotensi. 

Sun Life Malaysia merupakan ahli Sun Life, sebuah organisasi perkhidmatan kewangan antarabangsa terkemuka. Pada 2022, untuk tempoh 13 tahun berturut-turut, Sun Life telah sekali lagi meraih tempat dalam senarai 100 Syarikat Paling Lestari Global di Dunia oleh Corporate Knights. Senarai ini mewakili 1% syarikat terbaik di dunia dari segi prestasi kelestarian. Ia menjadi bukti jelas kepada amalan kelestarian yang ketat oleh Kumpulan ini, terutamanya dari segi produktiviti karbon, pendapatan bersih dan kepelbagaian gender Lembaga Pengarah. 

Untuk maklumat lanjut mengenai Sun Life Malaysia, layari www.sunlifemalaysia.com







26 Mei 2022

Dapatkan Intense Dengan Hisense Deal-Tastic Super Brand Week Berpeluang Memenangi TV Pintar 55 Inci

 
Hisense Malaysia telah mengumumkan bahawa mereka mengadakan "Live Game Super Brand Week" istimewa dengan pelbagai baucar, tawaran dan hadiah untuk semua yang membeli mana -mana produk mereka melalui kedai rasmi Hisense di Shopee dan Lazada dari 25 Mei 2022 hingga 31 Mei 2022. Semua yang membuat pesanan dalam tempoh kempen ini di mana-mana platform berpeluang untuk memenangi TV pintar 4K 4K ULED bernilai RM2,799.



Orang Malaysia yang ingin merombak rumah mereka dengan peralatan rumah yang bergaya dan maju akan dapat menikmati baucar RM20, RM30 dan RM50 dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM500, RM1,000 dan RM2,000. Bukan hanya itu, mereka yang mengikuti kedai rasmi Hisense di Shopee dan Lazada dalam tempoh satu minggu ini akan menerima baucar RM10 yang boleh digunakan dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM11.

Tiga pembeli pertama hari ini sepanjang 7 hari dalam seminggu di kedai rasmi Hisense Malaysia melalui Shopee akan menerima peti sejuk 110L pintu tunggal Hisense secara percuma. Bagi Lazada, pembeli pertama hari ini akan menerima ciri 32-inci TV 32A5200F secara percuma.

Berikut adalah tawaran yang lebih menarik untuk rakyat Malaysia untuk dinikmati semasa Hisense Super Brand Week:

1. Penghantaran percuma RM100 ke pesanan minimum RM300
2. Beli 2 item dalam satu pesanan untuk menikmati 1% Off pada perjanjian bundle Hisense
3. 10% Cashback Coin Shopee untuk semua pembelian tanpa perbelanjaan minimum
4. Cashback 5% Lazcoin untuk semua pembelian tanpa perbelanjaan minimum

Untuk menyertai Hisense Super Brand Week pergi ke kedai rasmi Hisense di Shopee dan Lazada. Ketahui lebih lanjut mengenai peristiwa dan promosi Hisense Malaysia mengenai Hisense Malaysia dan ikuti @Hisensemalaysia di Facebook, dan YouTube.






17 Mei 2022

Sertai vivo T1 Series X PUBG Mobile Turbo Cup Challenge

 
Dapatkan Peluang untuk bersaing dalam SEA Finals dengan 4 negara dan menangi Hadiah Wang Tunai sehingga 20,000 USD. Bersempena dengan siri vivo T1 yang dilancarkan, vivo Malaysia bekerjasama dengan PUBG Mobile untuk menganjurkan vivo T1 Turbo Cup Challenge!



Semua rakyat Malaysia dialu-alukan untuk mendaftar untuk kejohanan itu dan "Pemain Paling Bernilai" (MVP) dalam kejohanan tempatan akan berpeluang mewakili Malaysia dan menyertai Pusingan Akhir SEA, disertai oleh Thailand, Vietnam dan Filipina.

Berikut ialah butiran lanjut tentang Cabaran Piala Turbo:

Pendaftaran Terbuka: 13 Mei 2022
Permulaan: 11 Jun 2022
Peringkat Akhir Negara: 18 Jun 2022
Peringkat Akhir SEA: 9 Julai 2022

Pemenang dalam SEA Finals berpeluang memenangi kumpulan hadiah 20,000 USD. Pasukan Malaysia layak memenangi hadiah wang tunai tambahan di kejohanan tempatan mengikut kedudukan prestasi mereka, dan hadiah wang tunai adalah seperti di bawah:

Hadiah Utama: RM2,500
Hadiah Kedua: RM1,500
Hadiah Ketiga: RM500 x2

Untuk maklumat lanjut tentang vivo T1 series X PUBG Mobile Turbo Cup Challenge, sila layari Facebook rasmi vivo Malaysia.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.







23 April 2022

Meraikan Raya dengan Kempen Jualan Vivo’ Raya - Chup! Raya Dulu!

 
Menjelang Raya, vivo Malaysia menyeru semua rakyat Malaysia untuk menyertai kempen Jualan Raya - Chup! Raya Dulu!, menawarkan pelbagai aktiviti daripada tawaran hebat menarik hingga cabutan bertuah untuk semua pelanggan, bermula dari 23 April hingga 8 Mei 2022.



Semasa 'Chup! Raya Dulu!’ Kempen jualan raya, pelanggan yang membeli mana-mana telefon pintar vivo berharga dari RM800 dan ke atas layak menyertai cabutan bertuah untuk memenangi hadiah menarik dan menarik bernilai RM85,000.



Ikuti langkah di bawah untuk menyertai cabutan bertuah:

Langkah 1: Beli mana-mana telefon pintar vivo berharga RM800 dan ke atas di mana-mana kedai vivo
Langkah 2: Selepas pembelian, imbas kod QR dan isikan butiran, termasuk nombor IMEI 1 telefon pintar untuk pendaftaran
Langkah 3: Cabutan dan berpeluang memenangi hadiah menarik



Lihat hadiah menarik untuk dimenangi di 'Chup! Raya Dulu!’ sesi cabutan bertuah:

Hadiah Utama: x 1
- V Terbang ke Bangkok! Pakej Percutian untuk 2 pax bernilai RM15,000

Hadiah Pertama: x 1
1. TV UHD Pintar 4K Siri UP77 LG 65 inci dengan AI ThinQ® (2021) bernilai RM4,799
2. DYSON Pure Cool TP00 AIR Purifier Fan bernilai RM1,699
3. LG Nett 312L Top Freezer dengan Multi Air Flow & Smart Inverter Compressor bernilai RM1,899
4. LG 9kg Top Load Washer dengan Smart Inverter LG bernilai RM1,429

Hadiah Kedua: x 10
- JOYOUNG Oven KX12-J87E (Kony) bernilai RM259

Hadiah Ketiga: x 100
- Hadiah wang tunai RM100

Hadiah Keempat: x 200
- Hadiah wang tunai RM20

Hadiah Kelima: x 4400
- Hadiah wang tunai RM10

Selain itu, pelanggan boleh menikmati tawaran istimewa apabila membeli vivo Y76 5G pada harga hanya RM1,199 dan vivo V23e 5G dengan RM1,399. Pelanggan yang membeli model telefon pintar terpilih berhak mendapat jaminan lanjutan 1 tahun dan pelan perlindungan skrin 1 tahun.



Semasa tempoh kempen jualan Raya, pelanggan boleh mengunjungi semua kedai konsep rasmi vivo, rakan kongsi rangkaian kedai terpilih, pengedar sah, e-stor rasmi vivo Malaysia dan kedai utama vivo Malaysia di Lazada dan Shopee untuk membeli model terpilih dan menerima hadiah percuma masing-masing.

Untuk maklumat lanjut tentang 'Chup! Raya Dulu!’, sila layari laman Facebook rasmi vivo Malaysia.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.







19 April 2022

Hisense Rakan Kongsi Rasmi Dengan Kelab Paris Saint-Germain Memperkenalkan Tahun Kedua Perkongsiannya

 
Hisense, perkakas rumah global terkemuka dan jenama elektronik pengguna dan Paris Saint-Germain melangkah ke tahun kedua perkongsian mereka dan bergabung tenaga untuk melancarkan iklan kedua mereka hari ini.



Mengimbas kembali pada tahun 2021, Hisense telah mengeluarkan iklan menarik yang menampilkan bintang bola sepak seperti Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera dan Presnel Kimpembe untuk menyerlahkan kualiti terbaik Hisense. Iklan pertama mendapat perhatian yang meluas dan mendapat pujian dalam talian dan luar talian.

Hari ini, Hisense mengeluarkan iklan kolaboratif keduanya dengan Paris Saint-Germain. Ángel Di María dan Presnel Kimpembe kembali ke iklan sementara Leo Messi, Marquinhos, dan Idrissa Gueye menyertai krew untuk iklan Hisense pertama mereka. Iklan tersebut mempamerkan pelbagai peralatan rumah Hisense dalam persekitaran rumah yang selesa dan menonjolkan teknologi keunggulan produk Hisense melalui lensa kehidupan harian pemain bola sepak. Perkongsian berterusan dan tahap penglibatan yang tinggi daripada setiap pemain mencerminkan sokongan dan pengiktirafan Paris Saint-Germain terhadap Hisense dan menandakan bahawa jenama Hisense dihargai dan disokong secara meluas di seluruh dunia.

Hisense Menjadi "Rakan Kongsi Sempurna" Melalui Teknologi Hebat dan Produk Berkualiti Tinggi


Tema iklan ini ialah Rakan Sempurna, menunjukkan perkongsian cemerlang Hisense dan Paris Saint-Germain sepanjang tahun ini; ia juga menandakan bahawa Hisense menjangka untuk menjadi Rakan Sempurna dalam kehidupan peminat bola sepak dan pengguna berkat produk dan teknologinya yang hebat. Komersil itu memaparkan lima bintang Paris Saint-Germain yang tinggal di bangunan yang sama, merakam interaksi bintang dalam kehidupan seharian mereka semasa menggunakan produk Hisense.



Selama bertahun-tahun, Hisense terus memperdalam teknologi paparannya melalui inovasi teknologi untuk menyampaikan kualiti TV yang sempurna kepada pengguna. Dalam iklan ini, salah seorang pemain yang ditampilkan menggunakan Hisense TV dan mengalami teknologi Mod Sukan, ciri luar biasa yang meningkatkan kelancaran sukan semasa menonton perlawanan pantas, yang membolehkannya pengalaman menonton permainan yang terbaik dan mengasyikkan.

Secara konsisten, Hisense menyasarkan untuk menyampaikan pengalaman menonton permainan yang lebih mengasyikkan dan realistik kepada peminat dan pengguna bola sepak melalui teknologi hebat dan kualiti TV yang sempurna; mendapat manfaat daripada teknologi dan kualiti yang sangat baik, TV Hisense Mid-to-High end (A7/U6/U7/U8) amat dihargai oleh banyak media dan pengguna. Jadi, pada tahun 2021, hasil jualan global TV pertengahan hingga tinggi melebihi 99% YoY, mencerminkan sepenuhnya reputasi tinggi dan pengiktirafan TV Hisense di seluruh dunia.

Sementara itu, sebagai rakan kongsi jangka panjang Paris Saint-Germain, Hisense telah memenangi sokongan pengguna global melalui sokongan kuatnya terhadap acara sukan dan produk teknologi yang indah, baik dari segi produk dan reputasi jenama. Berikutan penajaannya dengan Paris Saint-Germain dan beberapa acara sukan antarabangsa terkemuka pada tahun 2021, Hisense meningkatkan hasil jualan luar negara sebanyak 43%, kesedaran jenama luar negara meningkat sebanyak 5pps.

Pada masa hadapan, Hisense akan terus memperdalam pemasaran sukannya untuk membina hubungan yang lebih kukuh dengan pengguna; juga menyediakan teknologi dan produk yang cemerlang untuk menjadi jenama yang terkenal dan boleh dipercayai di peringkat global.

Tonton iklan YouTube Short of Hisense X Paris Saint-Germain. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang acara dan promosi Hisense Malaysia, lawati Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube.







16 April 2022

Harley Raya Bersama Hisense Menawarkan Diskaun Sehingga RM6,000

 
Dengan Raya yang semakin hampir, mungkin sudah tiba masanya untuk memberi rumah anda peningkatan yang sepatutnya. Hisense Malaysia akan melancarkan salah satu kempen promosi terbesar mereka, Harley Raya Bersama Hisense. Terdapat pelbagai tawaran, hadiah dan hadiah untuk dimenangi dari 15 April hingga 31 Mei 2022.



Rakyat Malaysia boleh mengharapkan tawaran yang lebih baik dan hadiah menarik dengan pembelian peranti Hisense terpilih. Hisense 100’’ Smart Laser TV 100L5F ialah televisyen berteknologi tinggi dan mesra mata terkini yang menawarkan kualiti gambar 4K untuk pengalaman pawagam rumah dan boleh didapati untuk pembelian dengan diskaun RM3,000. Selain diskaun, mereka yang membeli TV Laser Pintar premium ini akan menerima langganan percuma selama setahun ke Netflix bernilai RM600 serta TV Hisense 70’’ A6500G percuma bernilai RM5,799.

“Hari Raya adalah masa yang disambut oleh kebanyakan kita di Malaysia dan merupakan penghormatan kepada kami untuk dapat membawa rakyat Malaysia pelbagai tawaran merentasi semua produk Hisense pada musim yang meriah akan datang ini. Kami telah menyediakan banyak hadiah untuk mereka yang membeli model terpilih semasa kempen ini daripada kad hadiah Netflix, baucar Touch 'n Go kepada peralatan dapur premium. Kami berharap ramai yang menikmati tawaran dan hadiah eksklusif yang kami ada di kedai semasa Harley Raya Bersama Hisense kami,” Encik William Li, Pengarah Urusan Hisense Malaysia.

Berikut adalah beberapa tawaran kemuncak dan hadiah yang ditawarkan semasa Harley Raya Bersama Hisense:



Rakyat Malaysia boleh mendapatkan tawaran ini dan banyak lagi dengan hadiah percuma di semua kedai runcit Hisense yang sah di seluruh Malaysia. Untuk menebus hadiah, pergi ke https://campaign.hisense.com.my/raya22 dan isikan butiran pembelian dengan sewajarnya.

Harley Raya Belanja & Menang Cabutan Bertuah



Hisense Malaysia juga menganjurkan cabutan bertuah perbelanjaan & menang untuk semua yang membeli minimum RM2,000 dalam satu resit di mana-mana kedai runcit sah Hisense di Malaysia atau kedai dalam talian sah Hisense. Mereka yang menyertai cabutan bertuah boleh berpeluang membawa pulang produk Hisense dan hadiah lain bernilai sehingga RM15,000. Hadiah-hadiah tersebut adalah seperti TV ULED 4K Hisense 65’’, Air Cond Inverter 2.5HP R32, Mesin Cuci Hadapan 8.5KG, serta hamper Raya dan baucar Lotus sehingga RM500. Pastikan anda mengisi butiran pembelian anda di https://campaign.hisense.com.my/raya22 dari 15 April hingga 31 Mei 2022 untuk menyertai cabutan bertuah.



Untuk mengetahui lebih lanjut tentang acara dan promosi Hisense Malaysia, lawati Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube.








15 April 2022

Jom Raya Bersama Toshiba Tv Dengan Sambutan Ulang Tahun Ke-70

 
Toshiba TV Malaysia baru-baru ini melancarkan kempen Sinar Raya Bersama Toshiba TV dari 10 April 2022 hingga 31 Mei 2022 bersempena dengan Ulang Tahun ke-70 dan musim perayaan Hari Raya. Rakyat Malaysia akan didedahkan dengan hadiah menarik dengan promosi pembelian dan diskaun sehingga RM1,900.00 semasa kempen. Model televisyen(TV) terpilih yang layak untuk promosi semasa kempen ini ialah Toshiba TV Z770, M550, C350 dan siri V35.



Sebagai salah satu jenama televisyen (TV) terkenal di dunia, Toshiba TV sentiasa komited untuk menyediakan TV berkualiti yang menyampaikan kualiti audio-visual teater yang sangat baik kepada pelanggan mereka sejak awal organisasi. Daripada menghasilkan TV hitam putih kepada TV berwarna dan LCD serta TV LED Pintar akan datang yang disokong oleh sistem OS Pintar VIDAA terbaharu, Toshiba TV sentiasa mencari cara inovatif untuk meningkatkan pengalaman TV pelanggan, secara teknikal dan reka bentuk.

TV Toshiba sentiasa terkenal dengan kualiti gambar yang luar biasa dan bunyi yang menggetarkan hati yang digandingkan dengan sistem Android untuk menyampaikan ciri hiburan terbaik. M550 Toshiba ialah salah satu contoh terbaik kerana ia adalah penjual terbaik mereka bagi siri TV Ultra HD 4K yang didatangkan dengan paparan Gamut Warna Lebar yang terang secara semula jadi dan bunyi menarik yang disediakan oleh REGZA Power Audio Pro. Rakyat Malaysia yang ingin menikmati pengalaman yang lebih besar pada Raya boleh merebut peluang ini dan membeli TV M550 65” UHD 4K pada harga RM3,799 sahaja. Selain itu, mereka juga boleh mendapatkan baucar Touch 'n Go (TNG) RM100 percuma untuk berkongsi pengalaman audio-visual yang menarik dengan rakan dan keluarga mereka semasa musim perayaan ini.

Cabutan Bertuah Ulang Tahun MERIAH ke-70

Pelanggan akan diberi ganjaran dengan peluang cabutan bertuah apabila membeli model TV bertajuk dalam kempen Sinar Raya Bersama Toshiba TV melalui pengedar luar talian dan kedai dalam talian yang sah Toshiba TV. Mereka yang menyertai cabutan bertuah boleh berpeluang memenangi beberapa siri hadiah termasuk, satu hadiah utama baucar TNG RM700, hadiah kedua baucar RM70 TNG dan 70 hadiah istimewa baucar KFC RM30. Untuk menyertai cabutan bertuah, pelanggan hanya perlu mendaftar waranti Toshiba TV mereka dan mengemukakan bukti pembelian di laman web rasmi.




Hadiah dengan Penebusan Belian

Selain daripada cabutan bertuah, semua pelanggan akan menerima baucar TNG atau KFC percuma untuk pembelian TV Toshiba terpilih dalam siri Z770, M550 atau C350 (tidak termasuk C350 43") melalui kedai runcit luar talian yang dibenarkan. Pelanggan boleh menebus hadiah hanya dengan mendaftar waranti TV mereka di laman web rasmi Toshiba TV Malaysia.

Di Toshiba TV, mereka berbangga dengan pemproses teras ikonik Jepun yang diperhalusi dan direka bentuk, REGZA Engine. Ia membolehkan semua peranti memberikan kualiti gambar yang menakjubkan untuk pengalaman tontonan yang terbaik. Toshiba TV secara konsisten mengekalkan kualiti TVnya yang cemerlang di seluruh kilang pembuatan global mengikut personaliti dan komitmen jenamanya, "Be Real, Be Brilliant". Hasilnya, mereka menghasilkan TV dengan ketukangan indah yang memenuhi keperluan gaya hidup moden semasa dan mengekalkan kedudukan utama dalam industri.

Layari laman Facebook rasmi Toshiba TV Malaysia untuk maklumat lanjut mengenai kempen Sinar Raya Bersama Toshiba TV. Nantikan akaun Instagram mereka @toshibatvmalaysia, dan akaun YouTube dan TikTok rasmi mereka untuk mendapatkan maklumat produk terkini.








Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter