Jumlah Paparan Halaman

4 Ogos 2022

Iman Troye Jadi Duta Pertama vivo That's Y Siri

 
vivo Malaysia berganding bahu dengan Iman Troye – penyanyi Malaysia yang sedang meningkat naik – untuk melancarkan lebih banyak detik menyeronokkan menerusi siri vivo Y35. Iman Troye ialah duta pertama siri That's Y vivo.



Dengan personaliti Iman Troye yang muda dan dinamik, vivo percaya bahawa dia boleh mempersonifikasikan misi siri That's Y, yang dibina untuk menguatkan detik-detik yang berwarna-warni dan menyeronokkan dalam kehidupan seharian pengguna, dan menggalakkan pengguna mengalami 'Joy of Humanity' vivo. Sebagai sebahagian daripada kerjasama itu, Iman akan menyanyikan lagu tema yang disusun khas untuk siri vivo That's Y.

Bersedia untuk diperkenalkan pada 11 Ogos, tambahan terbaru dalam siri That's Y memaparkan reka bentuk luaran yang bergaya yang didatangkan dalam dua pilihan warna, iaitu Dawn Gold dan Agate Black.



Artis berusia 19 tahun itu pernah meletakkan Malaysia di peta antarabangsa. Dia dipilih sebagai wakil Malaysia untuk kempen pemerkasaan dan dipaparkan di papan iklan digital New York Times Square. Hari ini, singlenya yang rancak dan menarik iaitu 'Teman' kekal sebagai salah satu lagu terhangat dan telah mendapat lebih 50 juta tontonan di YouTube.

Untuk meraikan peristiwa unik ini, vivo Malaysia akan menjalankan cabaran tarian TikTok bersama Iman Troye. Menari lagu tema siri That's Y dan para peserta mungkin membawa pulang hadiah yang menakjubkan.

Untuk butiran lanjut tentang siri vivo Y35 dan kerjasama dengan Iman Troye, nantikan Halaman Facebook rasmi vivo Malaysia.








1 Ogos 2022

Hisense Malaysia Kembali Dengan Siri TV Baharu Hisense 4K UHD A6100H

 
Hisense Malaysia kembali dengan pengeluaran Siri TV Hisense 4K UHD A6100H baharu mereka yang kini boleh dibeli di kedai pengedar sah Hisense di seluruh Malaysia. Bagi mereka yang tercari-cari TV baharu dengan visual yang sempurna, Hisense 4K UHD A6100H menyediakan 4 kali resolusi HD penuh dan menggunakan warna ketepatan untuk pengalaman menonton yang lebih jelas dan benar-benar nyata. Peranti ini boleh didapati dalam lima saiz berbeza, 43-inci, 50-inci, 55-inci, 58-inci dan 65-inci dan berharga (Harga Dicadangkan Pasaran) pada RM1,999, RM2,499, RM2,799, RM2,999 dan RM3,999 masing-masing.




Direka Untuk Semua Rumah



TV Hisense 4K UHD A6100H direka dengan cara yang sangat kontemporari kerana reka bentuk tanpa bezel menolak tepi skrin ke keterlaluan baharu di mana bingkai tidak begitu ketara dan penekanan TV dilukis semata-mata ke arah visual. Lebih-lebih lagi, TV juga dibuat untuk menjadi ultra nipis dengan penampilan yang elegan untuk menambah rupa yang sederhana pada ruang tamu.

Tontonan Cemerlang



TV Hisense 4K UHD A6100H berbangga dengan ciri peningkatan visual yang terbaik. Ia menampilkan resolusi 4K dengan warna ketepatan untuk memberikan pandangan yang lebih tulen dan tepat. TV juga menggunakan teknologi penalaan piksel yang memberikan kontras dinamik dan kecerahan puncak untuk kualiti gambar yang dipertingkatkan. TV Hisense 4K UHD A6100H juga dilengkapi dengan Dolby Vision HDR yang memastikan tahap hitam yang menakjubkan dan tahap kecerahan yang menakjubkan sambil masih mengekalkan kontras gambar. Ciri peningkatan visual lain termasuk UHD AI Upscaler, HDR 10 dan Depth Enhancer.

Bunyi Surround Yang Sesuai Dengan Bilik



Selain daripada keupayaan mengasyikkan TV Hisense 4K UHD A6100H, ia juga dilengkapi dengan sistem audio berskala dan serba boleh dikenali sebagai teknologi DTS® Virtual: X™ untuk pengalaman audio yang mengasyikkan di semua sudut bilik kerana ia memayakan kandungan yang lebih tinggi ke atas. stereo tradisional dan konfigurasi pembesar suara 5.1.

Ciri Pintar



Untuk peminat sukan, TV Hisense 4K UHD A6100H menampilkan Mod Sukan yang secara automatik melaraskan kecerahan, kontras, warna dan ketajaman perlawanan sukan supaya pemandangan kelihatan sebening kristal dan bersemangat dengan warna terang. Mod sukan juga meningkatkan bunyi sekeliling untuk mempersembahkan bunyi yang lebih hidup daripada sorakan dan pengulas orang ramai.



Bagi pemain, TV Hisense 4K UHD A6100H menampilkan Mod Permainan yang secara automatik mematikan pelarasan kualiti gambar yang diperlukan untuk mod kependaman yang lebih rendah bagi memastikan kegelisahan dan ketinggalan dikurangkan semasa bermain permainan.



TV Hisense 4K UHD A6100H juga menampilkan sistem VIDAA U5 yang dinaik taraf, platform kandungan yang boleh dipercayai yang memberikan kemudahan kepada pengguna untuk menatal aplikasi dan kandungan dengan mudah. VIDAA U5 juga menyokong pengecaman suara untuk pengguna mencari kandungan dalam berbilang bahasa.


Bagi pengguna yang berminat untuk membeli produk yang dinyatakan di atas, sentiasa boleh merujuk di https://www.hisense.com.my/dealers-locations/. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang semua tawaran premium Hisense, lawati Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube.







27 Julai 2022

Sun Life Malaysia Menyemai Benih Kemampanan Dengan Kempen Penanaman Pokok

 
Sun Life Malaysia, penyedia Insurans Hayat dan Takaful Keluarga, mengumpulkan lebih 70 pekerja untuk menanam 350 pokok landskap dan buah-buahan yang jarang ditemui. Pemacuan penanaman pokok ini meningkat dua kali ganda sebagai permulaan rasmi untuk inisiatif penanaman pokok 3 tahun jangka panjangnya, #PlantTreePlantHope, yang bertujuan untuk mempromosikan persekitaran yang lebih hijau dan lebih mampan.



Bercakap pada kempen penanaman pokok, Ho Teck Seng, Timbalan Ketua Pegawai Eksekutif Sun Life Malaysia berkata bahawa perubahan iklim adalah isu global yang kritikal dan mendesak dan komuniti di seluruh dunia telah menggandakan inisiatif pemuliharaan alam sekitar untuk mengurangkan risiko perubahan iklim.

Sebagai jenama yang memperjuangkan kemampanan, Sun Life Malaysia komited untuk menyokong agenda nasional menggalakkan pemulihan dan pemeliharaan alam semula jadi kita. Tujuan Kami untuk membantu Pelanggan mencapai keselamatan kewangan seumur hidup dan menjalani kehidupan yang lebih sihat tidak boleh dicapai tanpa usaha bersepadu untuk menyokong peralihan kepada masa depan rendah karbon. Acara hari ini menandakan permulaan bagi inisiatif penanaman pokok selama 3 tahun kami dan kami komited kepada usaha berterusan jangka panjang untuk memacu hasil yang bermakna bagi dunia yang lebih mampan dan lebih sihat,” kata Ho.

Acara penanaman pokok telah dirasmikan oleh Yang Dipertua Majlis Perbandaran Kajang, Tuan Haji Najmuddin bin Jemain. Turut hadir, Amin bin Abdullah, Ketua Pegawai Eksekutif Yayasan Hijau Malaysia, bersama kakitangan Sun Life Malaysia dan Majlis Perbandaran Kajang (MPKj).



Menurut Sun Life Malaysia, inisiatif penanaman pokok ini juga menyokong Program Penghijauan Malaysia (Program Penghijauan Malaysia) kerajaan yang menyasarkan untuk menanam 100 juta pokok menjelang 2025.

Hutan adalah paru-paru hijau Ibu Bumi, ia juga penting untuk kesihatan dan kesejahteraan manusia. Kami berbesar hati dapat bekerjasama dengan Majlis Perbandaran Kajang dan Yayasan Hijau Malaysia untuk mewujudkan lebih banyak ruang bandar hijau yang akan menyediakan persekitaran yang ideal untuk komuniti tempatan untuk menjalani gaya hidup sihat yang aktif yang menyumbang kepada kesihatan jangka panjang minda dan badan,” Ho menambah.

Beberapa pokok buah-buahan dan landskap yang jarang ditanam semasa inisiatif ini di Taman Rekreasi Sungai Chua di Kajang termasuk Pokok Kayu Manis, Pokok Asam Jawa, Pokok Ciku, Pokok Cermai, Pokok Kundang, Pokok Ajaib, Pokok Jambu Batu, Pokok Nona, Pokok Abiu , dan Pokok Kayu Serai.

Ansuran kedua inisiatif penanaman pokok Sun Life Malaysia 2022 akan diadakan pada bulan Ogos di mana 150 pokok bakau akan ditanam untuk mengisi semula pesisiran pantai Hutan & Taman Rekreasi Bakau Sijangkang. Sebagai pertahanan pantai semula jadi, pokok bakau berfungsi sebagai penghalang terhadap gelombang ribut dan banjir, dengan akarnya memerangkap sedimen sungai dan tanah untuk memperlahankan hakisan.



Penyelidikan juga telah menunjukkan bahawa hutan bakau mengatasi hutan lain dalam keupayaannya untuk menyimpan karbon, kerana apabila pokok, akar, dan dahannya mati, ia biasanya dilitupi oleh tanah. Ini memperlahankan pecahan bahan sambil meningkatkan penyimpanan karbon.

Sun Life Malaysia ialah ahli Sun Life, sebuah organisasi perkhidmatan kewangan antarabangsa yang terkemuka dengan lebih 157 tahun pengalaman dalam menyediakan penyelesaian insurans, kekayaan dan pengurusan aset.

Sebagai peneraju perkhidmatan kewangan global, Sun Life sentiasa mencari cara baharu untuk meningkatkan usaha kemampanannya. Syarikat itu telah mendapat tempat dalam 100 Korporat Paling Mampan Global Knights Korporat di Dunia selama 13 tahun berturut-turut.



Pada 2021, ia mengumumkan matlamat untuk mencapai pelepasan gas rumah hijau (GHG) bersih-sifar menjelang 2050 dalam kedua-dua operasi dan pelaburan, dengan sasaran interim akan diwujudkan pada 2022. Syarikat itu juga menetapkan matlamat pada 2021 sebanyak $20 bilion dalam pelaburan mampan baharu menjelang 2025. Nilai portfolio semasa pelaburan mampan ialah $65 bilion.

Untuk maklumat lanjut tentang Sun Life Malaysia, sila layari www.sunlifemalaysia.com








20 Julai 2022

vivo Menganjurkan Anugerah Filem Pendek Visual Creator Dan Menangi Hadiah Hebat

 
Sebagai salah satu peneraju dalam pengimejan mudah alih, vivo Malaysia menganjurkan Anugerah Filem Pendek Visual Creator untuk menggalakkan semua rakyat Malaysia untuk mempamerkan kreativiti mereka dengan menggunakan telefon pintar mereka. Peserta boleh menghantar video mereka mulai hari ini hingga 24 Oktober 2022.



Anugerah Filem Pendek Visual Creator memainkan peranan penting dalam merealisasikan nilai jenama vivo – “Joy of Humanity”, yang bertujuan untuk menggalakkan pengguna mudah alih menangkap dan berkongsi cerita unik mereka dari perspektif berbeza dengan orang di seluruh dunia. Melalui pertandingan ini, vivo menyasarkan untuk memacu inovasi dalam teknologi pengimejan sambil membolehkan lebih ramai orang di seluruh dunia menikmati mencipta kandungan yang menyeronokkan dan menghiburkan dengan teknologi,” kata Mike Xu, Ketua Pegawai Eksekutif vivo Malaysia.

Cara untuk menyertai Anugerah Filem Pendek Pencipta Visual vivo 2022:
Langkah 1: Muat naik video ke platform media sosial (Facebook, Instagram, Twitter). Sertakan hashtag berikut: #vivoVisualCreator #OurStoryRedefined, dan tandai (@) akaun vivo rasmi (akaun vivo tempatan atau global).
Langkah 2: Serahkan fail video asal berserta butiran berikut melalui e-mel kepada visualcreator.my@vivo.com sebelum 24 Oktober 2022.
I. Nama sebenar peserta.
II. Akaun media sosial, alamat e-mel dan nombor hubungan.
III. Negara/Wilayah peserta.
IV. Latar belakang atau cerita penciptaan filem pendek, dan sebarang kenyataan lain atau kandungan yang berkaitan.

Anugerah dibahagikan kepada dua kategori: Anugerah Global (jumlah lima) dan Anugerah Serantau (tujuh keseluruhan), sejumlah 12 Anugerah.

Anugerah Global】USD7,000 setiap pemenang: (1 pemenang untuk setiap anugerah)
• Filem Terbaik
• Cerita Terbaik
• Penyuntingan Terbaik
• Fotografi Terbaik
• Pencipta Terbaik

Anugerah Serantau】USD3,000 setiap pemenang: (1 pemenang untuk setiap wilayah)
• Filem Terbaik Serantau

Hadiah Lain】untuk setiap pemenang Anugerah:
• Sijil anugerah
• Telefon pintar siri vivo X terbaharu
• Komen profesional daripada juri
• Pendedahan rasmi daripada vivo

Penggunaan kandungan termasuk tetapi tidak terhad kepada paparan di tapak web rasmi vivo.com, paparan pada akaun media sosial rasmi vivo, dan pameran video luar talian yang dihoskan atau disokong oleh vivo.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.
*Semua amaun kewangan di atas dinyatakan sebelum cukai.

Telefon pintar pada masa kini memudahkan pencipta kandungan untuk menangkap dan merakam kisah kehidupan yang ingin mereka ketengahkan. vivo, sebagai perintis dalam inovasi pengimejan mudah alih, terus menganalisis dan bertindak balas terhadap perubahan keperluan 400 juta penggunanya di seluruh dunia. Bersempena dengan siri vivo X80 terbaharu, vivo telah menandakan bab seterusnya dengan perkongsian pengimejan globalnya, ZEISS dan usaha bersama mereka untuk mencipta pengalaman pengimejan mudah alih yang terbaik.

Untuk maklumat lanjut mengenai Anugerah Filem Pendek Pencipta Visual vivo, sila layari https://www.vivo.com/my/activity/vivo-visual-creator atau Halaman Facebook rasmi vivo Malaysia untuk merujuk butiran garis masa dan keperluan.








4 Julai 2022

Sun Life Malaysia Memperkenalkan Dana ESG Takaful Berkaitan Pelaburan Patuh Syariah Yang Pertama

 
Komited meneruskan usahanya untuk menggalakkan kelestarian, Sun Life Malaysia Takaful Berhad, syarikat takaful keluarga terkemuka di Malaysia, telah melancarkan Dana Takaful Alam Sekitar, Sosial dan Tadbir Urus (ESG) berkaitan pelaburan, patuh Syariah yang pertama untuk pasaran takaful Malaysia.



Dana baharu ini, Dana Kelestarian Global Islamik Sun Life Malaysia,  yang diuruskan oleh Nomura Asset Management Malaysia Sdn Bhd, menyasar untuk menyediakan peluang yang mampu dimiliki dan boleh diakses oleh rakyat Malaysia dengan menerapkan faktor ESG ke dalam pelaburan mereka dan pada masa sama mencapai potensi peningkatan modal jangka panjang dan keuntungan perlindungan. 

Ketua Pegawai Eksekutif dan Presiden/Ketua Negara Sun Life Malaysia (Sun Life Malaysia Assurance Berhad dan Sun Life Malaysia Takaful Berhad), Raymond Lew ketika mengulas mengenai pencapaian signifikan ini  bahawa Dana ESG Takaful yang baru diperkenalkan ini, yang merupakan dana kedua di dalam siri dana kelestarian, menyasarkan untuk memacu cita-cita rakyat untuk menjadikan pelaburan lestari lebih mudah diakses oleh pelanggan. Sebagai rakan Takaful sepanjang hayat yang dipercayai, percaya ia dana baharu ini dapat memenuhi keperluan dan aspirasi para pelanggan untuk mengembangkan kekayaan mereka tanpa menjejaskan kepercayaan serta nilai pegangan mereka.


Para pelanggan boleh memilih untuk melabur dalam Dana Kelestarian Global Islamik Sun Life Malaysia apabila mereka melanggan pelan Takaful berkaitan pelaburan yang terpilih menerusi saluran agensinya iaitu Sun Prime Link-i dan Sun Legacy-i.

Sun Life Malaysia percaya bahawa dengan menambah faktor ESG ke dalam pelan Takaful berkaitan pelaburan, ianya akan membuka pintu untuk para pelanggan melabur dalam syarikat yang bukan sahaja patuh dengan prinsip-prinsip Islam, tetapi turut menyokong enam matlamat impak yang selari dengan Matlamat Pembangunan Lestari Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (SDG). Matlamat impak yang dimaksudkan termasuklah: menangani perubahan iklim dan mengurangkan susut nilai modal semula jadi, menambah baik akses global terhadap perkhidmatan kewangan yang asas dan air minuman yang bersih, menghapuskan penyakit berjangkit dan mengurangkan epidemik obesiti. 

Dana ESG Konvensional pertama, Dana Kelestarian Global Sun Life Malaysia telah dilancarkan pada Julai 2021 dan melepasi RM10.5 juta setakat April 2022. 



Menurut Sun Life Malaysia, dana baharu ini menyasar untuk menawarkan pelanggan muslim dan bukan muslim peluang untuk melabur dalam kedua-dua prestasi fiskal serta impak sosial dan alam sekitar yang positif. Oleh itu, Sun Life Malaysia yakin bahawa dana ESG Takaful baharu ini berupaya menarik minat pelanggan yang sedia ada dan yang berpotensi. 

Sun Life Malaysia merupakan ahli Sun Life, sebuah organisasi perkhidmatan kewangan antarabangsa terkemuka. Pada 2022, untuk tempoh 13 tahun berturut-turut, Sun Life telah sekali lagi meraih tempat dalam senarai 100 Syarikat Paling Lestari Global di Dunia oleh Corporate Knights. Senarai ini mewakili 1% syarikat terbaik di dunia dari segi prestasi kelestarian. Ia menjadi bukti jelas kepada amalan kelestarian yang ketat oleh Kumpulan ini, terutamanya dari segi produktiviti karbon, pendapatan bersih dan kepelbagaian gender Lembaga Pengarah. 

Untuk maklumat lanjut mengenai Sun Life Malaysia, layari www.sunlifemalaysia.com







26 Mei 2022

Dapatkan Intense Dengan Hisense Deal-Tastic Super Brand Week Berpeluang Memenangi TV Pintar 55 Inci

 
Hisense Malaysia telah mengumumkan bahawa mereka mengadakan "Live Game Super Brand Week" istimewa dengan pelbagai baucar, tawaran dan hadiah untuk semua yang membeli mana -mana produk mereka melalui kedai rasmi Hisense di Shopee dan Lazada dari 25 Mei 2022 hingga 31 Mei 2022. Semua yang membuat pesanan dalam tempoh kempen ini di mana-mana platform berpeluang untuk memenangi TV pintar 4K 4K ULED bernilai RM2,799.



Orang Malaysia yang ingin merombak rumah mereka dengan peralatan rumah yang bergaya dan maju akan dapat menikmati baucar RM20, RM30 dan RM50 dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM500, RM1,000 dan RM2,000. Bukan hanya itu, mereka yang mengikuti kedai rasmi Hisense di Shopee dan Lazada dalam tempoh satu minggu ini akan menerima baucar RM10 yang boleh digunakan dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM11.

Tiga pembeli pertama hari ini sepanjang 7 hari dalam seminggu di kedai rasmi Hisense Malaysia melalui Shopee akan menerima peti sejuk 110L pintu tunggal Hisense secara percuma. Bagi Lazada, pembeli pertama hari ini akan menerima ciri 32-inci TV 32A5200F secara percuma.

Berikut adalah tawaran yang lebih menarik untuk rakyat Malaysia untuk dinikmati semasa Hisense Super Brand Week:

1. Penghantaran percuma RM100 ke pesanan minimum RM300
2. Beli 2 item dalam satu pesanan untuk menikmati 1% Off pada perjanjian bundle Hisense
3. 10% Cashback Coin Shopee untuk semua pembelian tanpa perbelanjaan minimum
4. Cashback 5% Lazcoin untuk semua pembelian tanpa perbelanjaan minimum

Untuk menyertai Hisense Super Brand Week pergi ke kedai rasmi Hisense di Shopee dan Lazada. Ketahui lebih lanjut mengenai peristiwa dan promosi Hisense Malaysia mengenai Hisense Malaysia dan ikuti @Hisensemalaysia di Facebook, dan YouTube.






17 Mei 2022

Sertai vivo T1 Series X PUBG Mobile Turbo Cup Challenge

 
Dapatkan Peluang untuk bersaing dalam SEA Finals dengan 4 negara dan menangi Hadiah Wang Tunai sehingga 20,000 USD. Bersempena dengan siri vivo T1 yang dilancarkan, vivo Malaysia bekerjasama dengan PUBG Mobile untuk menganjurkan vivo T1 Turbo Cup Challenge!



Semua rakyat Malaysia dialu-alukan untuk mendaftar untuk kejohanan itu dan "Pemain Paling Bernilai" (MVP) dalam kejohanan tempatan akan berpeluang mewakili Malaysia dan menyertai Pusingan Akhir SEA, disertai oleh Thailand, Vietnam dan Filipina.

Berikut ialah butiran lanjut tentang Cabaran Piala Turbo:

Pendaftaran Terbuka: 13 Mei 2022
Permulaan: 11 Jun 2022
Peringkat Akhir Negara: 18 Jun 2022
Peringkat Akhir SEA: 9 Julai 2022

Pemenang dalam SEA Finals berpeluang memenangi kumpulan hadiah 20,000 USD. Pasukan Malaysia layak memenangi hadiah wang tunai tambahan di kejohanan tempatan mengikut kedudukan prestasi mereka, dan hadiah wang tunai adalah seperti di bawah:

Hadiah Utama: RM2,500
Hadiah Kedua: RM1,500
Hadiah Ketiga: RM500 x2

Untuk maklumat lanjut tentang vivo T1 series X PUBG Mobile Turbo Cup Challenge, sila layari Facebook rasmi vivo Malaysia.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.







23 April 2022

Meraikan Raya dengan Kempen Jualan Vivo’ Raya - Chup! Raya Dulu!

 
Menjelang Raya, vivo Malaysia menyeru semua rakyat Malaysia untuk menyertai kempen Jualan Raya - Chup! Raya Dulu!, menawarkan pelbagai aktiviti daripada tawaran hebat menarik hingga cabutan bertuah untuk semua pelanggan, bermula dari 23 April hingga 8 Mei 2022.



Semasa 'Chup! Raya Dulu!’ Kempen jualan raya, pelanggan yang membeli mana-mana telefon pintar vivo berharga dari RM800 dan ke atas layak menyertai cabutan bertuah untuk memenangi hadiah menarik dan menarik bernilai RM85,000.



Ikuti langkah di bawah untuk menyertai cabutan bertuah:

Langkah 1: Beli mana-mana telefon pintar vivo berharga RM800 dan ke atas di mana-mana kedai vivo
Langkah 2: Selepas pembelian, imbas kod QR dan isikan butiran, termasuk nombor IMEI 1 telefon pintar untuk pendaftaran
Langkah 3: Cabutan dan berpeluang memenangi hadiah menarik



Lihat hadiah menarik untuk dimenangi di 'Chup! Raya Dulu!’ sesi cabutan bertuah:

Hadiah Utama: x 1
- V Terbang ke Bangkok! Pakej Percutian untuk 2 pax bernilai RM15,000

Hadiah Pertama: x 1
1. TV UHD Pintar 4K Siri UP77 LG 65 inci dengan AI ThinQ® (2021) bernilai RM4,799
2. DYSON Pure Cool TP00 AIR Purifier Fan bernilai RM1,699
3. LG Nett 312L Top Freezer dengan Multi Air Flow & Smart Inverter Compressor bernilai RM1,899
4. LG 9kg Top Load Washer dengan Smart Inverter LG bernilai RM1,429

Hadiah Kedua: x 10
- JOYOUNG Oven KX12-J87E (Kony) bernilai RM259

Hadiah Ketiga: x 100
- Hadiah wang tunai RM100

Hadiah Keempat: x 200
- Hadiah wang tunai RM20

Hadiah Kelima: x 4400
- Hadiah wang tunai RM10

Selain itu, pelanggan boleh menikmati tawaran istimewa apabila membeli vivo Y76 5G pada harga hanya RM1,199 dan vivo V23e 5G dengan RM1,399. Pelanggan yang membeli model telefon pintar terpilih berhak mendapat jaminan lanjutan 1 tahun dan pelan perlindungan skrin 1 tahun.



Semasa tempoh kempen jualan Raya, pelanggan boleh mengunjungi semua kedai konsep rasmi vivo, rakan kongsi rangkaian kedai terpilih, pengedar sah, e-stor rasmi vivo Malaysia dan kedai utama vivo Malaysia di Lazada dan Shopee untuk membeli model terpilih dan menerima hadiah percuma masing-masing.

Untuk maklumat lanjut tentang 'Chup! Raya Dulu!’, sila layari laman Facebook rasmi vivo Malaysia.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.







Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter