Jumlah Paparan Halaman

26 November 2018

Carousell Lancar Kempen Derma Barang Anda Dengan Gunakan #PrelovedwithLove

Posted by   on

Carousell, salah satu daripada pasaraya iklan terbesar di dunia yang paling pesat berkembang di dunia, akan menganjurkan kempen derma item pilihan untuk badan amal terpilih bagi kempen ini dan Ti-Ratana Welfare Society dipilih untuk Malaysia.


"Komuniti kami adalah sebahagian daripada Carousell. Kami memahami peranan penting ahli komuniti boleh memain peranan dalam menyumbang dan memberikan kembali kepada masyarakat. #PrelovedwithLove adalah pergerakan untuk memberi inspirasi kepada rakyat Malaysia untuk memperjuangkan penyebab ini memberi kembali kepada orang yang kurang bernasib baik. Kami juga ingin menggalakkan rakyat Malaysia mendermakan barang-barang yang mereka sayangi dan bukan hanya melupuskannya, Carousell adalah pasar iklan untuk menjadikannya berlaku, " kata Tang Siew Wai, Ketua Carousell Malaysia.

Beliau menambah bahawa objektif memandu ini adalah untuk menyerlahkan keperluan rumah di luar keperluan dana, serta peluang yang baik untuk mengetepikan barang yang tidak digunakan serta membawa komuniti Carousell bersama untuk tujuan yang baik.

Di samping personaliti seperti supermodel Amber Chia, pelawak Kavin Jay dan penyanyi Bihzhu, Kelab Penggemar Star Wars Malaysia, dan Kelab Penghargaan Buku KL juga berjanji untuk mendermakan barangan, mainan, bata LEGO dan banyak lagi untuk Ti-Ratana Welfare Society. Di samping itu, mereka akan melawat rumah untuk hari yang penuh keseronokan dengan permainan dan aktiviti cosplay serta membentangkan barangan sumbangan mereka.

Ti-Ratana Welfare Society, sebuah masyarakat khidmat masyarakat didirikan dengan semangat belas kasihan untuk melayani dan menyediakan perlindungan, pendidikan dan penjagaan kepada anggota masyarakat yang kurang bernasib baik. Ia juga sebuah organisasi sukarela, bukan keuntungan, bukan partisan dan bukan denominasi yang menawarkan ruang lingkup yang luas dalam perkhidmatan masyarakat.

Orang ramai yang berminat untuk menyertai kempen ini boleh menyenaraikan item mereka di Carousell dengan #PrelovedwithLove hashtag tag dengan tag harga RM0. Ahli-ahli Ti-Ratana Welfare Society akan memilih item yang diperlukan dari senarai tersebut.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut dan menyertai kempen, lawati https://my.carousell.com atau muat turun aplikasi Carousell di Apple Store atau Google Play Store.

Butiran Kempen:
Tarikh: Sabtu, 1 Disember 2018 - Selasa, 25 Disember 2018
Laman web: https://my.carousell.com







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter