Jumlah Paparan Halaman

3 September 2017

Jana Pendapatan Ribuan Ringgit Dengan Social Media Ini Cara Yang Mudah

Posted by   on

Ramai sangat pengguna sosial media luar sana tidak tahu tentang perkara ini. Ia adalah satu platform mudah untuk korang yang aktif dalam dunia sosial media dengan pelbagai cara. Tak kisahlah korang pengguna tegar Instagram, Facebook, Twitter, Telegram, Youtube dan macam-macam lagi.


Tapi sebenarnya cara ini telah digunakan oleh kebanyakan orang yang aktif dalam sosial media menjana pendapatan sampingan walaupun follower tidak ramai. Bagaimana mereka lakukan dan apa caranya mari saya tunjukkan. 3 platform ini memberi peluang kepada pengguna sosial media tegar ini menjana pendapatan tanpa perlu pengikut yang ramai tapi yang penting share sahaja. 

1) KOMACI Network 


Ini adalah satu platform yang membantu banyak sangat pengguna sosial media dari Malaysia untuk jana pendapatan ribuan ringgit dalam sebulan. Task sangat mudah korang hanya perlu share sahaja sponsorship yang mereka telah sediakan di laman sosial korang. Tapi buat masa ini ia hanya terhad untuk pengguna Facebook, Instagram dan Youtube sahaja dan follower melebihi daripada 1000.

https://goo.gl/hT5xXN

Banyaran telah ditetapkan dengan setiap sponsorship yang diiklankan. Paling best ia dibayar dalam USD tapi boleh ditransfer terus kedalam local bank yang korang ada. Kalau nak join boleh daftar di KOMACI Network sekarang kerana ia masih baru.

2) SushiVid


Ini pun mampu memberi pulangan ribuan ringgit kalau korang rajin nak ikut kempen yang mereka sediakan. Konsep SushiVid beza sedikit dimana anda perlu lengkapkan proposal yang disediakan dengan yakin dan kukuh pastu apabila pihak pengiklan setuju untuk mengambil anda sebagai influence mereka baru korang dapat teruskan kempen tersebut.

https://go.sushivid.com/referrals/new?utm_source=sv_mahamahu_backlink&utm_medium=post&utm_campaign=second_referral_program&utm_term=backlink&ref_code=2JLC3L9

Proposal yang disediakan tidak susah ikut sahaja arahan yang diberikan tapi hanya terhad untuk pengguna sosial media seperti Youtube, Intagram dan Blog sahaja buat masa ini. Tapi kalau korang aktif dalam Youtube ini sangat membantu dan sangat banyak kempen perlu dilakukan dalam bentuk video. Nak dapat duit cepat kena daftar kat SushiVid sekarang juga. 

3) HYPR My


Ia adalah laman milik temapatan yang baru sahaja dilancarkan yang juga menyediakan platform kepada pengguna sosial media aktif di Malaysia. Mereka masih pringkat Beta tapi ia sangat cepat untuk dapat jana pendapatan kerana masih tidak ramai yang mengetahuinya. 

http://hypr.my/tracking/i4RAnxbOAga7yq86SV0u3FF3koYUQW

Cara hanya share sahaja kat Facebook, Twitter atau mana-mana sosial media yang dibenarkan sahaja dengan link yang diberikan dan pengiraan wang akan dibuat melalui link unik tersebut. Korang akan dibayar dalam bentuk RM jadi kalau sapa rajin share pasti cepat naik. Sekarang mereka tengah aktif untuk cari pengguna sosial media tegar yang baru tunggu apa lagi cepat daftar sekarang di HYPR My






23 ulasan:
Write comments
  1. Wah..banyaknya platform utk jana pendapatan kan zaman skrg...
    Kita baru ada komachi tu...nak try la yg lain2 lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kena daftar semua ok kerana ini peluang nak jana pendapatan sampingan daripada update yang tak faedah kan betul tak..

      Padam
  2. Terlalu banyak platform untuk menjana pendapatan...tp SA blom habis explore lagi. .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kena explore cepat akak sebab peluang tak datang selalu tau nak cari duit tambahan...

      Padam
  3. Antara 3 diatas .. CCL dah berjaya register HYPR . Memanh berbaloi earningsnya . Komaci CCL tengah explore separuh jalan .. susvid baca2 syarat terus tak jadi apply sebab tk cukup syarat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehe cuba lah 3 tiga sekali mana tahu rezeki hehehe..

      Padam
  4. lately memamg perasan. dah banyak platform for blogger dan influencer. sekarang makin mudah. dah join sushivid dan komaci :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Daftar semua u oll nanti tengok banyak duit tiba2 jer buat simpanan..

      Padam
  5. Wah bagusnya entri ni! Hanya satu je saya pernah dengar. Lepas ni rasa nak cuba pula yang lagi dua. Tq abg maha! ��

    BalasPadam
  6. Wow! Thanks for sharing this useful & informative info, will check out all. Cheers, siennylovesdrawing

    BalasPadam
  7. Oh banyak rupanya platform menjana pendapatan .. baru tau tapo mrk mesti nak followers yg ramai giler ya tak!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak perlu follower ramai yang penting aktif update..

      Padam
  8. Tiga2 tu blm try lg. Bru tauu sekarang. Thanks for the nice info.. Will try soon

    BalasPadam
  9. Dah daftar dan dah dapat income pun... cuma belum pernah cash out lagi..

    BalasPadam
  10. Wah... ketiga2 platform ni baru pertama kali dengar. Lepas ni kenalah cuba daftar. Selama ni pakai yang lain je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada yang lain ker boleh kenalkan kat kita kongsi2...

      Padam
  11. Cikla mmg ada dpt email dr sushuvid ni tp mcm x faham lagi apa yg perlu dilakukan. Hihi.

    BalasPadam

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter