Jumlah Paparan Halaman

22 Ogos 2019

Huawei Memenang Anugerah 'Best Smartphone of The Year' Di EISA Awards Untuk Tahun Kedua

Posted by   on

Kumpulan Perniagaan Pengguna Huawei (CBG) hari ini menerima anugerah daripada European Image and Sound Association (EISA), sebuah kumpulan yang terdiri daripada 55 majalah elektronik pengguna yang paling dihormati di dunia. P30 Pro HUAWEI dinamakan "Smartphone Terbaik EISA 2019-2020" oleh Persatuan, tahun kedua berturut-turut Huawei telah memenangi kategori ini.


EISA menyeru keupayaan fotografi cahaya rendah Huawei P30 Pro sebagai "setakat yang terbaik yang anda boleh dapatkan dari telefon pintar." Ia juga memuji lensa ultra-lebar, mod potret dan lensa telefoto 5x periscopic mengatakan bahawa ia " melepasi mana-mana pesaingnya." 

"Kami diberi penghormatan untuk menerima anugerah lain dari EISA dan berpuas hati dengan pengiktirafan P30 Pro.Dengan setiap peranti, Huawei komited untuk membawa pengalaman fotografi telefon pintar baru dan lebih baik kepada pengguna, menolak had keupayaan kamera telefon pintar dengan teknologi terkini, "kata Li Changzhu, Naib Presiden Perniagaan Handset, Huawei Business Group. EISA juga mengesyorkan HUAWEI P30 Pro sebagai teman yang sempurna untuk jurugambar berdedikasi, mempercayai ia menandakan satu lagi kemajuan hebat dalam fotografi mudah alih.

HUAWEI P30 Pro telah mengambil langkah luar biasa dalam fotografi mudah alih yang memperkenalkan Sensor SuperSpectrum HUAWEI yang inovatif, Lens SuperZoom optik, kamera HUAWEI Masa Penerbangan (ToF) baru, dan teknologi penstabilan imej optik dan AI yang dipertingkatkan.

Sistem Kamera Quad Leica yang tidak dapat ditandingi mempunyai kamera utama 40MP, kamera sudut ultra-lebar 20MP, kamera telefoto 8MP, Kamera HUAWEI ToF dan kamera hadapan 32MP. Kanta telefoto periscope baru membolehkan lebih banyak keupayaan pengekodan optik terselip dalam badan padat tanpa kehilangan kualiti imej. Bersama-sama dengan ketepuan warna yang disediakan oleh kamera utama 40 MP, dan kestabilan OIS dan AIS, SuperZoom Lens menawarkan zoom optik, 10x hibrid 10x dan 50x digital dengan resolusi dan keterangan yang kaya.


The body glass melengkung 3D ganda HUAWEI P30 Pro dan 6.47 "OLED Dewdrop display adalah kedua-debu dan tahan air dan dikuasakan oleh Kirin 980, chipset proses mudah alih pertama 7nm di dunia. Pro P30 juga memancarkan bateri kelas 4200 mAh kelas, yang berlangsung sehingga dua hari penggunaan telefon biasa.

Ahli EISA termasuk media pakar merentas spektrum elektronik pengguna dari lebih dari 30 buah negara, dan setiap ahli menyumbang kepada satu atau lebih kumpulan Pakar EISA iaitu fotografi, peranti mudah alih, HiFi, audio teater rumah, paparan teater rumah & video , dan elektronik dalam kereta. Setiap tahun, ahli EISA mencalonkan senarai produk yang mereka anggap sebagai pemain yang cemerlang dalam setiap Kumpulan Pakar ini.

Pencalonan kemudiannya dibentangkan di AGM EISA, di mana ahli melakukan perbincangan mendalam sebelum mengundi untuk pemenang setiap kategori. Anugerah ini akan dipersembahkan secara rasmi kepada Huawei semasa IFA di Majlis Anugerah EISA pada 6 September di Berlin, bertepatan dengan pembukaan pameran elektronik pengguna IFA.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter