Jumlah Paparan Halaman

26 September 2016

Logitech Produk Baru M720 Triathlon Peranti Mouse Pelbagai Fungsi

Posted by   on

Kali ini Logitech mengumumkan serba boleh Logitech® M720 Triathlon Berbilang Peranti Mouse, direka untuk membantu orang menjadi lebih produktif dan mudah bekerja merentasi pelbagai skrin dan sistem operasi. 


Pasangan tetikus dengan sehingga tiga peranti pada satu masa dan membolehkan anda bertukar-tukar antara mereka dengan sentuhan butang. Ia berfungsi dengan Windows, Mac OS ®, Chrome OSTM, AndroidTM dan Linux®. Dibina untuk ketahanan, kecekapan dan keselesaan, M720 Triathlon adalah diukir sesuai dengan selesa di tangan anda.

Logitech M720 Triathlon Berbilang Peranti Mouse


Terima kasih kepada teknologi mudah-SwitchTM, yang M720 Triathlon lancar boleh bertukar antara sehingga tiga peranti dengan sentuhan butang. Dengan rangkaian dual, tetikus prestasi ini boleh menyambung melalui teknologi tanpa wayar Logitech menyatukan ™ Penerima atau Bluetooth® Smart yang disertakan.
Roda tatal hyper-cepat membolehkan anda terbang melalui dokumen, dan reka bentuk yang tahan lama dibina untuk bertahan sehingga 10 juta klik. perisian Logitech OptionsTM membolehkan anda menyesuaikan pengalaman anda untuk memenuhi keperluan Windows® atau Mac OS ® X anda. Dan, M720 Triathlon telah meningkatkan kecekapan kuasa dan boleh menjalankan sehingga dua tahun pada bateri AA tunggal.

Harga dan Ketersediaan


The M720 Triathlon Mouse adalah pada bulan Oktober 2016 bagi harga runcit yang dicadangkan sebanyak RM 259.00 (termasuk GST) daripada MCL Bhd dan Sistem M-Link. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman produk.

Ini adalah salah satu daripada dua pengumuman tetikus untuk syarikat itu pada IFA. Untuk maklumat lanjut mengenai produk kami yang lain yang baru dilancarkan, sila layari blog syarikat







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter