Jumlah Paparan Halaman

1 Jun 2017

Logitech Membawa Fungsi Multi-Computer ke Tahap Seterusnya Dengan MX Mice Baharu

Posted by   on

Hari ini Logitech mengumumkan Logitech Flow, perisian baru pecah tanah yang membolehkan anda untuk dengan lancar mengawal sehingga tiga komputer dengan satu tetikus. Perisian ini serasi dengan tikus Logitech generasi akan datang perdana, Logitech® MX Master 2S dan Logitech MX Anywhere 2S, yang direka untuk mereka yang memerlukan sambungan pelbagai peranti canggih dan ketepatan sensor tepat dalam reka bentuk yang menakjubkan.

Tikus terkini adalah sebahagian daripada keturunan Logitech MX, yang termasuk Logitech MX Master Wireless Mouse dan Logitech MX Anywhere 2 Wireless Mouse Mobile. Tikus-gen akan datang MX pek lebih fungsi, termasuk keserasian dengan Logitech Flow.

Logitech Flow


Dengan Logitech Flow, yang boleh didapati sebagai muat turun percuma sebagai sebahagian daripada perisian Logitech® OptionsTM, anda boleh mengambil penggunaan multi-komputer ke tahap yang baru. Dengan tikus MX, anda lancar boleh mengawal sehingga tiga komputer dengan satu tetikus, dan juga menyalin dan menampal kandungan, imej dan dokumen antara tiga komputer. Logitech Flow mudah untuk disediakan, dan antara muka pengguna yang mudah.

Logitech MX Master 2S dan Logitech MX Anywhere 2S


Logitech MX Master 2S dan Logitech MX Anywhere 2S mempunyai yang lebih baik DarkfieldTM tinggi ketepatan pengesanan, yang meningkatkan kelajuan tikus kursor, ketepatan dan meningkatkan resolusi untuk 4000 DPI supaya anda boleh mempunyai tetikus yang paling serba boleh pada setiap masa, tidak kira apa skrin anda gunakan.


Tikus juga mengesan pada mana-mana permukaan - walaupun kaca - supaya anda mendapat kawalan sempurna dan mempunyai hayat bateri yang lebih baik, dengan bateri boleh dicas semula yang berlangsung selama sehingga 70 hari atas tuduhan yang penuh, bergantung kepada penggunaan. Dan apabila anda perlu berehat, ia pantas dan mudah.

Logitech MX Master 2S mempunyai kelajuan penyesuaian roda skrol yang auto-perubahan dari klik untuk klik ke hyper-cepat tatal, supaya anda boleh menatal melalui dokumen lama atau laman web dengan mudah. Plus, anda akan mendapat sisi ke menatal sampingan dengan roda ibu jari, dan boleh menyesuaikan fungsi tambahan dengan Logitech Pilihan. Logitech MX Anywhere 2S mempunyai roda ketepatan, yang membolehkan anda bertukar-tukar antara klik untuk menekan untuk hyper-cepat menatal.

Kedua-dua tikus yang direka untuk dimuatkan tangan anda. Logitech MX Master 2S menyokong tangan dan pergelangan tangan anda dalam kedudukan yang selesa dan semula jadi, manakala Logitech MX Anywhere 2S memberikan keselesaan dan kawalan mana-mana sahaja yang anda perlukan - di rumah, di tempat kerja atau di mana sahaja.

Harga dan Ketersediaan


Tikus baru dijangka boleh didapati pada pertengahan bulan Jun di kedai-kedai runcit pilih. Logitech MX Master 2S berharga RM449.00 (termasuk GST), dan Logitech MX Anywhere 2S untuk RM339.00 (termasuk GST).

Satu tetikus tambahan baru yang serasi dengan Logitech Flow adalah Logitech M585 Multi-Device. Ia boleh didapati pada pertengahan bulan Jun di Lazada.com.my untuk RM139.00 (termasuk GST). Ini tetikus tanpa wayar sangat produktif menampilkan sambungan dual, menatal ultra-tepat dan reka bentuk yang melengkung. Untuk maklumat lanjut, sila layari http://www.logitech.com/en-my.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter