Jumlah Paparan Halaman

19 April 2022

Hisense Rakan Kongsi Rasmi Dengan Kelab Paris Saint-Germain Memperkenalkan Tahun Kedua Perkongsiannya

Posted by   on

Hisense, perkakas rumah global terkemuka dan jenama elektronik pengguna dan Paris Saint-Germain melangkah ke tahun kedua perkongsian mereka dan bergabung tenaga untuk melancarkan iklan kedua mereka hari ini.



Mengimbas kembali pada tahun 2021, Hisense telah mengeluarkan iklan menarik yang menampilkan bintang bola sepak seperti Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera dan Presnel Kimpembe untuk menyerlahkan kualiti terbaik Hisense. Iklan pertama mendapat perhatian yang meluas dan mendapat pujian dalam talian dan luar talian.

Hari ini, Hisense mengeluarkan iklan kolaboratif keduanya dengan Paris Saint-Germain. Ángel Di María dan Presnel Kimpembe kembali ke iklan sementara Leo Messi, Marquinhos, dan Idrissa Gueye menyertai krew untuk iklan Hisense pertama mereka. Iklan tersebut mempamerkan pelbagai peralatan rumah Hisense dalam persekitaran rumah yang selesa dan menonjolkan teknologi keunggulan produk Hisense melalui lensa kehidupan harian pemain bola sepak. Perkongsian berterusan dan tahap penglibatan yang tinggi daripada setiap pemain mencerminkan sokongan dan pengiktirafan Paris Saint-Germain terhadap Hisense dan menandakan bahawa jenama Hisense dihargai dan disokong secara meluas di seluruh dunia.

Hisense Menjadi "Rakan Kongsi Sempurna" Melalui Teknologi Hebat dan Produk Berkualiti Tinggi


Tema iklan ini ialah Rakan Sempurna, menunjukkan perkongsian cemerlang Hisense dan Paris Saint-Germain sepanjang tahun ini; ia juga menandakan bahawa Hisense menjangka untuk menjadi Rakan Sempurna dalam kehidupan peminat bola sepak dan pengguna berkat produk dan teknologinya yang hebat. Komersil itu memaparkan lima bintang Paris Saint-Germain yang tinggal di bangunan yang sama, merakam interaksi bintang dalam kehidupan seharian mereka semasa menggunakan produk Hisense.



Selama bertahun-tahun, Hisense terus memperdalam teknologi paparannya melalui inovasi teknologi untuk menyampaikan kualiti TV yang sempurna kepada pengguna. Dalam iklan ini, salah seorang pemain yang ditampilkan menggunakan Hisense TV dan mengalami teknologi Mod Sukan, ciri luar biasa yang meningkatkan kelancaran sukan semasa menonton perlawanan pantas, yang membolehkannya pengalaman menonton permainan yang terbaik dan mengasyikkan.

Secara konsisten, Hisense menyasarkan untuk menyampaikan pengalaman menonton permainan yang lebih mengasyikkan dan realistik kepada peminat dan pengguna bola sepak melalui teknologi hebat dan kualiti TV yang sempurna; mendapat manfaat daripada teknologi dan kualiti yang sangat baik, TV Hisense Mid-to-High end (A7/U6/U7/U8) amat dihargai oleh banyak media dan pengguna. Jadi, pada tahun 2021, hasil jualan global TV pertengahan hingga tinggi melebihi 99% YoY, mencerminkan sepenuhnya reputasi tinggi dan pengiktirafan TV Hisense di seluruh dunia.

Sementara itu, sebagai rakan kongsi jangka panjang Paris Saint-Germain, Hisense telah memenangi sokongan pengguna global melalui sokongan kuatnya terhadap acara sukan dan produk teknologi yang indah, baik dari segi produk dan reputasi jenama. Berikutan penajaannya dengan Paris Saint-Germain dan beberapa acara sukan antarabangsa terkemuka pada tahun 2021, Hisense meningkatkan hasil jualan luar negara sebanyak 43%, kesedaran jenama luar negara meningkat sebanyak 5pps.

Pada masa hadapan, Hisense akan terus memperdalam pemasaran sukannya untuk membina hubungan yang lebih kukuh dengan pengguna; juga menyediakan teknologi dan produk yang cemerlang untuk menjadi jenama yang terkenal dan boleh dipercayai di peringkat global.

Tonton iklan YouTube Short of Hisense X Paris Saint-Germain. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang acara dan promosi Hisense Malaysia, lawati Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter