Jumlah Paparan Halaman

27 Julai 2023

vivo Y78 5G Aakan Datang Ke Malaysia Dengan Teknologi Skrin Dual Melekung OLED

Posted by   on

vivo Malaysia teruja untuk mengumumkan keluaran akan datang tambahan terbaharu kepada siri vivo Y, Y78 5G di Malaysia. Ia berpotensi untuk mentakrifkan semula prestasi dan ciri telefon pintar bergaya berharga di bawah RM1500 kerana ia menawarkan gabungan terbaik penstabilan OIS dan skrin melengkung dwi 3D 6.78 inci dengan Paparan AMOLED 120Hz.



Teknologi Anti-Gegar: OIS 64MP Meningkatkan Pengalaman Foto Dan Video


Ciri menonjol vivo Y78 5G ialah kamera Anti Goncang OIS 64 MP eksklusifnya, yang menjamin kandungan yang sangat tajam dan bebas kabur, walaupun dalam keadaan tangan yang goyah dan cahaya malap.

Selain itu, memandangkan peningkatan populariti rakaman video TikTok di kalangan rakyat Malaysia, teknologi OIS vivo Y78 5G membolehkan tangkapan video yang lebih berkesan, terutamanya apabila merakam adegan vlog yang melibatkan aktiviti sukan.

Rekaan Tersendiri: Alami Daya tarikan Skrin Dwi Melengkung Dan Emas Idaman


Menampilkan paparan dwi melengkung yang merupakan reka bentuk yang jarang berlaku dalam industri, ia bukan sahaja menawarkan rintangan jatuh, tetapi meminimumkan herotan warna di tepi skrin melengkung. Cerdik meniru keindahan matahari terbenam yang menakjubkan, warna emas yang indah ini menjadi lebih terang apabila cahaya menyinarinya.

Reka bentuk terbaharu vivo menawan dengan indah intipati mercu tanda Malaysia yang pelbagai dan menawan, seperti tempat pelancongan yang memukau Gold Coast di Sepang, serta permata lain seperti Semporna Sabah.

Walaupun harga sebenar vivo Y78 5G masih belum didedahkan, ia dijangka sangat mengagumkan, menjadikannya telefon pintar yang patut ditunggu. Bagi mereka yang bercadang untuk membeli telefon pintar baharu, Y78 5G semestinya berada dalam radar anda. Tarikh pelancaran rasmi untuk Siri Y78 akan diumumkan tidak lama lagi. Untuk maklumat lanjut, nantikan Halaman Facebook dan Laman Web rasmi vivo Malaysia.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter